eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawy i usługi obejmujące fabrycznie nowysprzęt komputerowy, oprogramowanie, sprzęt RTV, pomoce dydaktyczne, grę edukacyjną oraz szkolenia na potrzeby realizacji projektu Unia wielkich możliwości, w ramach EFS POKL 2007-2013 Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach, Dział. 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddział.9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-03

Lublin: Dostawy i usługi obejmujące fabrycznie nowy: sprzęt komputerowy, oprogramowanie, sprzęt RTV, pomoce dydaktyczne, grę edukacyjną oraz szkolenia na potrzeby realizacji projektu Unia wielkich możliwości, w ramach EFS POKL 2007-2013 Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach, Dział. 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddział.9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 402664 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: III Liceum Ogólnokształcące im.Unii Lubelskiej , plac Wolności 4, 20-005 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 532 09 47, faks 81 532 09 47.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.3lo.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowa - szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy i usługi obejmujące fabrycznie nowy: sprzęt komputerowy, oprogramowanie, sprzęt RTV, pomoce dydaktyczne, grę edukacyjną oraz szkolenia na potrzeby realizacji projektu Unia wielkich możliwości, w ramach EFS POKL 2007-2013 Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach, Dział. 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddział.9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Dostawy i usługi obejmujące sprzęt komputerowy, RTV i pomoce dydaktyczne: laptopy, tablice multimedialne, rzutniki, oprogramowanie, ekran projekcyjny, kamerę, sprzęt do odtwarzania audio mp3, pakiet programów do obróbki zdjęć, filmów, ilustracji, grafiki, oprogramowanie do montażu filmów, teleskop, mikroskop z wbudowaną kamerą, mikroskopy szkolne, skrzynki na mikroskop, zakup licencji do prowadzenia symulacji biznesowej, zakup szkolenia dla 3 opiekunów symulacji biznesowej, zakup szkolenia dla prowadzących zajęcia zgodnie z wytycznymi ECDL, modułowy zestaw do przeprowadzania zajęć z robotyki i automatyki na potrzeby realizacji projektu - Unia wielkich możliwości, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL 2007-2013, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2) Wykonawca dostarczy: laptopy, tablice multimedialne, rzutniki, oprogramowanie, ekran projekcyjny, kamerę, sprzęt do odtwarzania audio mp3, pakiet programów do obróbki zdjęć, filmów, ilustracji, grafiki, oprogramowanie do montażu filmów, teleskop, mikroskop z wbudowaną kamerą, mikroskopy szkolne, licencję do prowadzenia symulacji biznesowej, modułowy zestaw do przeprowadzania zajęć z robotyki i automatyki, przeprowadzi szkolenie dla opiekuna symulacji biznesowej, przeprowadzi szkolenie dla prowadzących zajęcia zgodnie z wytycznymi ECDL przewidziane w budżecie projektu, celem prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Sprzęt ten za wyj. szkolenia dla opiekuna symulacji biznesowej i szkolenia dla prowadzących zajęcia zgodnie z wytycznymi ECDL, przeznaczony jest dla młodzieży uczęszczającej do III Liceum Ogólnokształcącego im. Unii Lubelskiej w Lublinie, będącej uczestnikami zajęć edukacyjnych, dlatego też powinien on być dostosowany do wieku uczniów oraz posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz umożliwiać w 100% bezpieczne użytkowanie przez młodzież biorącą udział w projekcie. Wykonawca zobowiązany jest załączyć ww. certyfikaty/atesty najpóźniej przy dostawie sprzętu na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby sprzęt objęty zamówieniem był fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad i posiadać prawem wymagane certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności CE itp. Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim. Sprzęt powinien być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy, aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia w miejsce dostawy wskazane przez Zamawiającego.3) Szkolenia objęte przedmiotem zamówienia realizowane będą w: III Liceum Ogólnokształcącym im. Unii Lubelskiej, pl. Wolności 4, 20-005 Lublin, lub w innym miejscu (na terenie Lublina) wskazanym w harmonogramie opracowanym przez specjalistę d/s logistyki, przesyłanym wykonawcy, co najmniej na tydzień przed terminem zajęć. Zajęcia będą odbywały się w październiku 2013 r. Do obowiązków prowadzącego szkolenia będzie należało w szczególności: a) prowadzenie zajęć (zgodnie z harmonogramem opracowanym przez specjalistę d/s logistyki, przesyłanym Wykonawcy co najmniej na tydzień przed terminem zajęć i opracowanym przez Zamawiającego) w oparciu o autorskie programy sporządzone przez Wykonawcę, prowadzone w części 5 zgodnie z programem autorskim umożliwiającym obsługę symulacji biznesowej (instruktaż oraz przekazanie loginów i haseł), a w części 6 zgodnie z programem autorskim opracowanym na podstawie Syllabusa ECDL Core; b) w części 6 dokumentowanie zajęć (list obecności, prowadzenie dziennika zajęć); c) stała współpraca z dyrektorem szkoły i koordynatorem projektu; d) opracowanie w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy, autorskiego programu i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu.Na potrzeby niniejszego przetargu określa się:Jednostka 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom.Zgodnie z art. 93 ust. 1a PZP: Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 4) Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części: Część Nr 1: 1. 1. Laptop - szt. 7, 1. 2. Tablica multimedialna - szt. 7, 1. 3. Rzutnik - szt. 6, 1. 4. Oprogramowanie - szt. 7, 1. 5. Ekran projekcyjny- szt. 1. Część Nr 2: 2. 1. Kamera - szt. 1, 2. 2. Sprzęt do odtwarzania audio mp3 - szt. 1. Część Nr 3: 3.1. Pakiet programów do obróbki zdjęć, filmów, ilustracji, grafiki - szt. 1, 3.2. Oprogramowanie do montażu filmów - szt. 1. Część Nr 4: 4. 1. Teleskop - szt. 1, 4.2. Mikroskop z wbudowaną kamerą - szt. 1, 4. 3. Mikroskop szkolny - szt. 9, 4. 4. Skrzynki do mikroskopów szkolnych - szt. 9. Część Nr 5: 5. 1. Zakup szkolenia dla opiekuna symulacji biznesowej - szt. 3, 5. 2. Zakup licencji do prowadzenia symulacji biznesowej (16 grup x 4 uczestników)- szt. 16. Część Nr 6: 6. 1. Zakup szkolenia dla kadry realizującej zajęcia ECDL Core (2-4 osób), dotyczące prowadzenia zajęć zgodnych z wytycznymi ECDL i zakładania laboratorium ECDL. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje przeprowadzenie 36 godzin zajęć w okresie października i listopada 2013 r. Część Nr 7: 7. 1. modułowy zestaw do przeprowadzania zajęć z robotyki i automatyki - szt. 2.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 38.65.21.20 - Projektory wideo 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 32.33.16.00 - Odtwarzacze plików MP3 38.65.16.00 - Kamery cyfrowe 38.63.50.00 - Teleskopy 38.63.40.00 - Mikroskopy optyczne 38.51.93.20 - Przystawki wideo do mikroskopów 48.32.20.00 - Pakiety oprogramowania graficznego 48.52.00.00 - Pakiety oprogramowania multimedialnego 37.52.41.00 - Gry edukacyjne 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części zamówienia nr 1-5, 7: Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy przedstawią, że należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia (umowy) o wartości nie niższej niż 2000,00 zł - brutto dla każdego z zamówień (umów), odpowiadające swoim rodzajem przedmiotom objętym daną częścią zamówienia (ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ) W przypadku, gdy wartość zamówienia (umowy) jest określona w innej walucie niż w złotych polskich Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień zakończenia usługi (podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego). Dla części zamówienia nr 6 Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części nr 1-5, 7 zamówienia, Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Dla części nr 6 zamówienia: Wykonawca spełni warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która spełnia łącznie następujące warunki: przeprowadziła co najmniej 100 godzin kursów szkoleniowych, zgodnie z częścią zamówienia numer 6 wraz z załączeniem dowodu potwierdzającego ich należyte przeprowadzenie oraz wymiar godzinowy szkolenia. (ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ) ZAMAWIAJĄCY uznaje za spełniony powyższy warunek udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca, będący osobą fizyczną, sam spełnia powyższy warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3lo.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: III Liceum Ogólnokształcące im. Unii Lubelskiej, pl. Wolności 4, 20-005 Lublin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2013 godzina 11:00, miejsce: sekretariat: III Liceum Ogólnokształcącego im. Unii Lubelskiej, pl. Wolności 4, 20-005 Lublin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Unia wielkich możliwości współfinansowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL 2007-2013, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach, Dział. 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddział. 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.