eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - postępowanie nr 016/POZ/61/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-03

Poznań: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - postępowanie nr 016/POZ/61/2013
Numer ogłoszenia: 402658 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198568 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy, ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - postępowanie nr 016/POZ/61/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania: 1.) Zestaw komputerowy - 4 szt. 2.) Oprogramowanie OCR - 3 szt. 3.) Oprogramowanie systemowe - 60 szt. 4.) Switch 5 port - 10 szt. 5.) Switch 8 port - 3 szt. 6.) Pendrive 8 GB - 5 szt. 7.) Pendrive 16 GB - 5 szt. 1. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Komplet sterowników i oprogramowania na nośnikach. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty szczegółowej specyfikacji technicznej (opisu) zaoferowanego przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca dostarczy gwarancje producenta oferowanego sprzętu wraz z dostawą sprzętu. 4.Zamawiający wymaga dostarczenia instrukcji obsługi w języku polskim do urządzeń i oprogramowania. 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wszystkie dokumenty związane z oferowanym przedmiotem zamówienia, instrukcje, certyfikaty i wykazać - iż oferowany sprzęt jest zgodny z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w tym postępowaniu. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, opisanym przez zamawiającego zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przy uwzględnieniu między innymi przepisów ustawy z dnia 29.06.2004r. Prawo zamówień publicznych. 8. Odbiór jakościowy i ilościowy przedmiotu zamówienia dokonany zostanie na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego w obecności przedstawicieli stron. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w trakcie odbioru Wykonawca jest zobowiązany wymienić przedmiot na nowy w terminie 24 godzin. W trakcie odbioru Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wszystkie dokumenty związane z przedmiotem zamówienia, instrukcje, certyfikaty i wykazać, że zaoferowany sprzęt jest zgodny z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. 9. Wszelkie koszty zrealizowania zamówienia ponosi Wykonawca. 10. Zamawiający wymaga aby okres gwarancji na dostarczony sprzęt wynosił minimum 3 lata i liczony będzie od odbioru przedmiotu zamówienia pozbawionego usterek i potwierdzonego protokołem podpisanym przez przedstawicieli stron..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.30.00 - Pakiety oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR) 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Axjomat Sp. z o. o., ul. Kazimierza Wielkiego 15, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45073,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53511,15

  • Oferta z najniższą ceną: 46286,00 / Oferta z najwyższą ceną: 53511,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.