eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › Dostawa używanej rozkładarki mas bitumicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-28

Mysłowice: Dostawa używanej rozkładarki mas bitumicznych
Numer ogłoszenia: 40264 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Ulic i Mostów Sp. z o.o., ul. Janowska 15, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 0-32 2222-094, 2226-409, fax 0-32 2222-094, 2226-409.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jedn.organizacyjna(spółka gminy).

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanej rozkładarki mas bitumicznych.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanej rozkładarki mas bitumicznych charakteryzującej się bezwzględnie poniższymi parametrami : 1) rok produkcji - nie starsza niż z 1996 , maszyna w pełni sprawna, gotowa do pracy, 2) silnik - a) chłodzony wodą turbodoładowany 6-cylindrowy, b) o mocy 110-120 kW, 3) system napędowy- w pełni hydrostatyczny, z niezależnie napędzanymi gąsienicami, 4) podwozie - po kapitalnym remoncie, z nowymi kołami napędowymi, łańcuchami jezdnymi i nakładkami metalowo-gumowymi gąsienic, 5) układ dystrybucji materiałów : a) automatyczny, bezstopniowy, kontrolowany przez wyłączniki krańcowe, b) dystrybucja materiałów poprzez dwa niezależne podajniki taśmowe oraz podzieloną ślimacznicę z napędami zewnętrznymi c) indywidualne sterowanie każdym z podajników oraz każdą z połówek ślimaka, d) ślimacznica o średnicy min. 380mm z możliwością zmiany kierunku obrotu każdej połówki niezależnie, e) hydraulicznie regulowana wysokość ślimacznicy, 6) deska ubijająca: a) hydrauliczny układ dociążania/odciążania deski, b) hydrauliczny układ blokujący opadanie deski przy zatrzymaniu, c) wibracja pionowa i pozioma, d) ogrzewanie gazowe stołu z automatycznym zapłonem i kontrolą temperatury, e) mechanizm zapadkowy do regulacji profilu (tzw. korony), f) płyty denne o grubości min. 14mm, g) podstawowa szerokość 2,5m, bezstopniowo hydraulicznie rozszerzalna do 4,75m 7) dwa wysuwane poza obrys maszyny fotele operatora i przesuwana konsola, 8) daszek ochronny z szybą czołową, 9) światła robocze min. 4 szt. + światło migające żółte, 10) elektroniczny układ kontroli równości z dwoma czujnikami bocznymi, 11) elektroniczny układ kontroli spadku poprzecznego 2. Pozostałe wymagania : a) wykonawca przeprowadzi szkolenie użytkowników w zakresie pełnej obsługi maszyny, potwierdzone wydaniem odpowiednich zaświadczeń. b) Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla zakupionej maszyny. Czas reakcji jak w ofercie nie dłużej jednak niż 48 godzin od otrzymania zgłoszenia. Serwis usytuowany nie dalej niż 50km od siedziby zamawiającego. 3. Warunki odbioru i realizacji zamówienia a) odbiór przedmiotu umowy nastąpi w siedzibie zamawiającego w terminie do 28 dni (4 tygodnie) od dnia zawarcia umowy b) wraz z maszyną wykonawca dostarczy komplet dokumentów : - dokumentacja techniczno-ruchowa w języku polskim, - katalog części zamiennych c) Rozkładarka mas bitumicznych wraz z kompletem dokumentów zostanie dostarczona do siedziby zamawiającego gdzie wyznaczony pracownik MPUiM Sp. Z o.o. sprawdzi zgodność odbieranej maszyny z zamówieniem d) sprawdzenie poprawnego działania maszyny wraz z przeszkoleniem pracowników nastąpi w ustalonym przez obie strony terminie e) z wyżej wymienionych czynności odbiorowych spisany zostanie protokół odbioru końcowego podpisany przez obie strony, w którym zawarta zostanie m.in.. Ocena techniczna pojazdu oraz inne uwagi, których zapisanie strony uznają za stosowne. f) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia oględzin maszyny i weryfikacji zaproponowanych w ofercie założeń technicznych przed wyborem oferty. 4. Warunki gwarancji/rękojmi a) Gwarancji na zakupioną maszynę - 5 miesięcy albo 500 motogodzin (mtg). Bieg tej gwarancji rozpoczyna się z pierwszym dniem rozpoczęcia eksploatacji maszyny przez Zamawiającego.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.31.00 - Maszyny inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 43.31.00.00 - Maszyny inżynierii lądowej i wodnej .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ilekroć w niniejszej specyfikacji mowa jest o Wykonawcy należy przez to rozumieć zgodnie z art. 2 pkt. 11 ustawy osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić dokumenty wymienione w pkt 3, załącznika nr 3 do SIWZ. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić dokumenty wymienione w pkt 4, załącznika nr 3 do SIWZ. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Należy przedstawić oświadczenia wymienione w pkt 2, 5, 6, załącznika nr 3 do SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, powinien on do oferty złożyć oświadczenie - załącznik nr 2 oraz załączyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, wyszczególnione w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji. Załącznik nr 3 Wykaz dokumentów i oświadczeń wymaganych od Wykonawcy. Oferta powinna zawierać : 1. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy na druku lub według druku stanowiącego załącznik nr 5 oraz formularz techniczny na druku lub według druku stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. Załączyć zdjęcia maszyny (z zewnątrz). Zmiana treści formularza ofertowego i technicznego równoznaczna będzie ze zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy - załącznik nr 2 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz minimum 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia ,wykonanym w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub dokument potwierdzający uzyskanie zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o braku zaległości w opłacaniu składek z tytułu ubezpieczeń społecznych lub dokument potwierdzający uzyskanie zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Zaparafowany pieczęcią i podpisem osoby uprawnionej lub osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy wzór umowy na druku stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. 8. Oświadczenie o prawie do dysponowania maszyną. UWAGA: Dokumenty określone w pkt. 3,4, 5, 6, mogą być przedstawione w formie oryginałów lub czytelnych kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem pieczęcią i podpisem osoby uprawnionej lub osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Oświadczenie oraz informacje składane przez Wykonawcę winny być składane w oryginale, posiadać datę wystawienia, opieczętowane i podpisane przez osoby uprawnione lub osobę uprawnioną do reprezentowania.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. czas reakcji serwisu - 10
    • 3. rok produkcji - 10

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www/myslowice.pl/ogłoszenia

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-400 Mysłowice ul. Janowska 15.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nia dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 10:00, miejsce: MPUiM Sp. z o.o. Mysłowice, ul. Janowska 15.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.