Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-09
Rudniki: Dostawa oleju opałowego
Numer ogłoszenia: 402646 - 2010; data zamieszczenia: 09.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Oświaty Samorządowej , ul. Wieluńska 15, 46-325 Rudniki, woj. opolskie, tel. 0-34 359 50 22, faks 0-34 359 50 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości szacunkowej około 72.000 litrów do kotłowni szkolnych na terenie Gminy Rudniki: - Gimnazjum Publicznego w Rudnikach (pojemność zbiornika 8.000 litrów), - Publicznej Szkoły Podstawowej w Dalachowie (pojemność zbiornika 7.500 litrów) - Publicznej Szkoły Podstawowej w Żytniowie (pojemność zbiornika 6.660 litrów), - Publicznej Szkoły Podstawowej w Cieciułowie (pojemność zbiornika 6.600 litrów) w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2011r. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, po telefonicznym zamówieniu złożonym przez Zamawiającego. Telefoniczne zamówienie wymaga potwierdzenia przyjęcia przez Wykonawcę niezwłocznie e-mailem lub faksem. Realizacja dostawy odbywać się będzie w terminie 2 dni roboczych ( w godz. 8.00 - 15.00) od każdorazowego zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. W zamówieniu Zamawiający określi ilość i miejsce dostawy. Jednorazowo zamawiana ilość oleju opałowego(dostawa cząstkowa) wynosić będzie nie mniej niż 5.000 litrów i nie więcej niż 25.000 litrów. Wykonawca zobowiązany będzie do udokumentowania jakości dostarczanych partii towaru przez załączenie świadectwa jakości dostarczonego oleju opałowego. Rozliczenie z wykonania przedmiotu umowy będzie następowało każdorazowo po dostarczeniu przez Wykonawcę określonej ilości oleju opałowego do kotłowni szkolnych, przelewem na podstawie faktury w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Ustala się, że Płatnikami wynagrodzenia należnego Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będą placówki oświatowe, do których zostanie dostarczony olej opałowy, tj. : 1. Gimnazjum Publiczne w Rudnikach 2. Publiczna Szkoła Podstawowa w Dalachowie 3. Publiczna Szkoła Podstawowa w Żytniowie 4. Publiczna Szkoła Podstawowa w Cieciułowie. Wykonawca wystawia fakturę VAT na konkretnego Płatnika, wskazując dostarczoną mu ilość oleju opałowego, cenę jednostkową netto, wartość netto i brutto zrealizowanej dostawy. Dostarczane ilości oleju opałowego fakturowane będą w temperaturze rzeczywistej. Wykonawca musi zapewnić transport oleju opałowego do wskazanych kotłowni szkolnych na koszt własny. Sposób rozładunku z autocysterny - przy zastosowaniu pompy przy autocysternie. Do paliwa, wymienionego powyżej, stosuje się wymagania jakościowe, określone odpowiednio w PN-C-96024:2001 oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 stycznia 2007 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe ( Dz. U. nr 4 poz. 30), w szczególności o następujących parametrach: a) wartość opałowa - nie niższa niż 42,6 MJ/kg; b) gęstość w temperaturze 150 C - nie wyższa niż 860 kg/m3; c) Temperatura zapłonu nie niższa niż 560 C, d) Lepkość kinematyczna w temp. 200 C nie wyższa niż 6,00 mm2/s, f) Zawartość siarki nie wyższa niż 0,10%, g) Zawartość wody nie wyższa niż 200 mg/kg. Określona ilość oleju opałowego jest ilością maksymalną, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości; nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi oraz przedłoży Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku będzie dokonywana wg zasady spełnia/ nie spełnia na podstawie Oświadczenie o spełnianiu warunków- zał. 2a do SIWZ i dostarczonej koncesji na obrót paliwami ciekłymi.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. 2a do SIWZ według zasady spełnia/ nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- zał. 2a do SIWZ według zasady spełnia/ nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- zał. 2a do SIWZ według zasady spełnia/ nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- zał. 2a do SIWZ według zasady spełnia/ nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty i załącznik do formularza oferty- sposób wyliczenia ceny 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu przetargowym, jeżeli osoby podpisujące ofertę nie zostały wskazane do reprezentacji Wykonawcy w dołączonych do oferty dokumentach (odpis z właściwego rejestru,zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) 3. Wykaz podwykonawców
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT, b) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, pod warunkiem, że będzie dotyczyć zakresu mającego wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, c) gdy wynikną niejasności lub rozbieżności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, d) gdy na etapie postępowania jak i w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć pozostałych zmian, z tym że marża i upust zł/l podany w umowie pozostają bez zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudniki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Oświaty Samorządowej w Rudnikach, ul. Wieluńska 15, 46-325 Rudniki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Oświaty Samorządowej w Rudnikach, ul. Wieluńska 15, 46-325 Rudniki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy paliw dla Rolniczego Zakładu Doświadczalnego w Minikowie
- Dostawa oleju opałowego.
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych w gminie Wierzbica
- "Zakup i dostawa oleju opałowego dla Gminy Pątnów w latach 2024 - 2026"
- Dostawa oleju opałowego na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy i Miasta Lwówek Śląski
- Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby Gminy Nowy Dwór.
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.