eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głubczyce › Udzielenie pożyczki w wysokości 1.000.000,00 zł dla SP ZOZ w Głubczycach PN / 17 / X / 12

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-17

Głubczyce: Udzielenie pożyczki w wysokości 1.000.000,00 zł dla SP ZOZ w Głubczycach PN / 17 / X / 12
Numer ogłoszenia: 402630 - 2012; data zamieszczenia: 17.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 378364 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach, ul. M. Skłodowskiej-Curie 26, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4801170, faks 077 4801171.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie pożyczki w wysokości 1.000.000,00 zł dla SP ZOZ w Głubczycach PN / 17 / X / 12.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1) Wysokość pożyczki - 1.000.000,00 zł, 2) Pożyczka udzielony będzie w złotych (PLN), 3) Oprocentowanie pożyczki: zmienne oparte o stopę procentową WIBOR 1M naliczane od faktycznego zadłużenia. Dla potrzeb obliczenia ceny ofertowej należy przyjąć stawkę WIBOR 1M na dzień 01.10.2012r.. Aktualizacje stawki w całym okresie trwania umowy należy dokonywać 15dnia każdego miesiąca. Jeżeli 15. dnia miesiąca nie jest prowadzone notowanie stawki WIBOR 1M - wysokość stawki WIBOR 1M należy przyjąć z pierwszego dnia roboczego następującego po tym dniu. O zmianie stopy procentowej Pożyczkobiorca będzie powiadamiał Pożyczkobiorcę na piśmie przesyłanym na adres e-mail lub fax. 4) Wysokość co miesięcznych odsetek będzie ustalona między stronami: a) na pisemne wezwanie pożyczkobiorcy przesłane na adres e-mail lub fax pożyczkodawcy w sytuacji wcześniejszej spłaty raty pożyczki; b) na podstawie pisemnej informacji przekazanej przez pożyczkodawcę najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień spłaty pożyczki wynikający z harmonogramu na adres e-mail lub fax pożyczkodawcy. 5) Pożyczka uruchamiana jednorazowym przelewem do 14 dni od podpisania umowy z wybranym Wykonawcą. 6) Jako pierwszy możliwy termin wypłaty środków zamawiający ustala 22.10.2012r., jednocześnie podkreśla, że termin może ulec zmianie w razie przedłużenia postępowania przetargowego oraz ze względu na termin otrzymania zgody NFZ na cesje wierzytelności objętej umową. 7) Pożyczka realizowana będzie w formie jednorazowego przelewu na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy, 8) Spłata kredytu nastąpi: kapitał - w 36 ratach miesięcznych płatnych na koniec każdego miesiąca, począwszy od miesiąca listopada 2012r. odsetki wraz z prowizją - w 36 ratach miesięcznych płatnych na koniec każdego miesiąca, począwszy od miesiąca listopada 2012 r. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat. W takim przypadku odsetki bieżące zostaną naliczone do dnia zapłaty. 10) Na całkowity koszt kredytu składa się suma prowizji oraz odsetek za okres spłaty pożyczki. Na całkowity koszt pożyczki, może się także złożyć tylko prowizja lub tylko odsetki za okres spłaty pożyczki. 11) Ustanawia się zabezpieczenie kredytu w formie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz cesję na kontrakcie z NFZ. 12) Brak okresu karencji w spłacie kapitału..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Magellan S.A., Al. Piłsudskiego 76, 90-330 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 213000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 182305,10

  • Oferta z najniższą ceną: 182305,10 / Oferta z najwyższą ceną: 194011,83

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.