eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyrzyce › Na przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla Uczestników dwóch projektów Programu operacyjnego Kapitał Ludzki.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-30

Pyrzyce: Na przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla Uczestników dwóch projektów Programu operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 40240 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach , ul. Dworcowa 23, 74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 5700132, faks 91 5701066.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.puppyrzyce.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla Uczestników dwóch projektów Programu operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie następujących szkoleń zawodowych: Część I Opiekun dzieci i osób starszych. Liczba godzin szkolenia - 200. Liczba Uczestników - 9. Treść szkolenia: podstawy pedagogiki opiekuńczo wychowawczej, psychologia wieku niemowlęcego, dziecięcego, dorosłego, pierwsza pomoc, edukacja przez zabawę, zdrowe żywienie i higiena osób. Część II Technolog robót wykończeniowych. Liczba godzin szkolenia - 150. Liczba Uczestników - 8. Treść szkolenia: teoria robót wykończeniowych - 50 godzin, praktyka - 100 godzin. Część III Sprzedawca z profesjonalna obsługą klienta. Liczba godzin szkolenia - 150. Liczba Uczestników - 5. Treść szkolenia: zasady obsługi klienta, obsługa kas fiskalnych, fakturowanie. Część IV Kelner - barman. Liczba godzin szkolenia - 150. Liczba Uczestników - 6. Treść szkolenia: elementy etyki zawodowej, podstawy żywienia człowieka, savoir vivre, techniki ozdabiania potraw. Część V Magazynier z obsługą wózków widłowych. Liczba godzin szkolenia - 130. Liczba Uczestników - 5. Treść szkolenia: teoria (kasa fiskalna, obsługa magazynu i wózków, minimum sanitarne (w tym badania) - 88 godzin, praktyka - 42 godziny. Część VI Asystent/ka szefa z elementami kadr i płac. Liczba godzin szkolenia - 180. Liczba Uczestników - 12. Treść szkolenia: zagadnienia prawne związane z praca asystenta/ki, elementy kadr i płac, podstawy języka angielskiego - 60 godzin, umiejętności interpersonalne w pracy biurowej. Część VII Pracownik gospodarczy + osoba sprzątająca. Liczba godzin szkolenia - 150. Liczba Uczestników - 8. Treść szkolenia: uprawa i pielęgnowanie terenów zielonych, środki chemiczne i ich odpowiedni dobór. Część VIII Pracownik przemysłu spożywczego - sprzedawca. Liczba godzin szkolenia - 150. Liczba Uczestników - 8. Treść szkolenia: organizacja i higiena pracy, zapoznanie się z produkcją i maszynami, gospodarka magazynowa, obsługa kasy fiskalnej i komputera, etyka zawodu. Część IX Kurs spawalniczy indywidualny. Liczba godzin szkolenia - 150. Liczba Uczestników - 6. Treść szkolenia: obsługa urządzeń spawalniczych. Część X Pracownik biurowy z elementami obsługi archiwum. Liczba godzin szkolenia - 150. Liczba Uczestników - 10. Treść szkolenia: zagadnienia prawne związane z pracą administracyjno biurową, profesjonalna obsługa komputera, umiejętności interpersonalne w pracy biurowej, zasady obsługi archiwum. Część XI Opiekun dzieci. Liczba godzin szkolenia - 200. Liczba Uczestników - 6. Treść szkolenia: pierwsza pomoc przedmedyczna, podstawy pielęgnacji dzieci, zabawy ogólnorozwojowe, podstawy psychologii dzieci. Część XII Opiekun osób zależnych - pokojowa. Liczba godzin szkolenia - 200. Liczba Uczestników - 6. Treść szkolenia: pierwsza pomoc przedmedyczna, pielęgnacja i higiena osób starszych, etyka zawodowa, elementy rehabilitacji. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie: - wyposażyć Uczestników w materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt/notatnik do każdych zajęć, - zapewnić kadrę posiadającą wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe tożsame z przedmiotem zamówienia, - oznaczyć sale szkoleniowe oraz dokumenty związane z realizacją zamówienia w sposób zgodny z dokumentem: Wytyczne w zakresie oznaczania projektów PO KL dostępnym na stronie www.efs.gov.pl, - sporządzić imienną i oznaczoną zgodnie z wytycznymi listę obecności na każdych zajęciach, - prowadzić dziennik zajęć, - przeprowadzić egzamin końcowy, sprawdzający poziom zdobytej wiedzy i umiejętności, - dokonać ewaluacji szkoleń/warsztatów w zakresie zdobycia przez uczestników i uczestniczki oczekiwanych kwalifikacji i umiejętności, - przedstawić Zamawiającemu listy obecności, dzienniki zajęć oraz raporty końcowe, potwierdzające osiągnięcie zakładanych wskaźników, - współpracować z Zamawiającym w zakresie ustalania dokładnego harmonogramu zajęć, - wydać każdemu z uczestników i uczestniczek kończącemu szkolenie imienny certyfikat, a po ukończeniu warsztatów zaświadczenie, potwierdzające zdobycie kwalifikacji i umiejętności zgodne z rozporządzeniem MEN, - zapewnić realizację zamówienia na wysokim poziomie, umożliwiającym zdobycie kwalifikacje i praktycznych umiejętności, - zapewnić możliwość stałego, bezpośredniego kontaktu z Zamawiającym, w tym informować Zamawiającego na bieżąco o harmonogramie zajęć oraz umożliwić mu przeprowadzenie ewentualnych wizyt monitorujących w miejscu realizacji zamówienia, - zapewnić warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie szkolenia. Ponadto Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie w sytuacjach gdzie w tabeli powyżej jest wymagane: - zapewnić salę szkoleniową lub pracownię wyposażoną w niezbędny sprzęt i wyposażenie do przeprowadzenia kursu, zlokalizowaną na terenie miasta Pyrzyce, - zapewnić catering podczas realizacji kursu, tj.: a)bufet kawowy: co najmniej kawa/herbata oraz min. 15 dag różnych ciastek na 1 osobę (mieszanka deserowa - delicje, wafelki, ciastka kruche) dostępne podczas każdej z przerw, ponadto 1 x 0,33 l wody mineralnej niegazowanej - 1 osobę, 1 x 0,33 l wody mineralnej gazowanej - 1 osobę, cukier podany w cukiernicy, mleko płynne 2%, cytryny. Sposób podania - estetycznie, w formie stołu szwedzkiego z zapewnieniem filiżanek, talerzyków, szklanek, łyżeczek i serwetek w czasie trwania szkolenia, b)jeden ciepły posiłek (obiad gramatura min. 500 g). w postaci zestaw: ziemniaki/frytki, mięso/ryba, surówka naprzemiennie z zupą z mięsną wkładką, o kaloryczności i gramaturze odpowiedniej dla osób dorosłych biorących udział w szkoleniach realizowanych w ramach projektu. Posiłki powinny posiadać odpowiednie walory smakowe i zapachowe oraz estetyczny wygląd. Wykonawca przy oferowaniu obiadów uwzględniać będzie świeże produkty. Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia. Dodatkowe informacje dotyczące zajęć: - łączny czas zajęć w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć 8 godzin szkoleniowych, - 1 godzina szkoleniowa odpowiada 1 godzinie lekcyjnej, tj. 45 minut. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia w sposób zgodny z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024) i co za tym idzie przetwarzać dane osobowe uczestników i uczestniczek tylko i wyłącznie w celu realizacji niniejszego zamówienia. Po stronie Zamawiającego leży: - rekrutacja Uczestników, - przekazanie ich listy Wykonawcy, - przygotowanie zaświadczeń o ukończeniu warsztatów, - odbiór prac..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wpisany jest do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez właściwy dla miejsca rejestracji Instytucji Szkoleniowej Wojewódzki Urząd Pracy, przy czym warunek ten nie dotyczy osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczych, z którymi Zamawiający zawrze umowę cywilnoprawną.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: - w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego możliwa jest zmiana terminu realizacji zamówienia jeżeli dotrzymanie terminu nie będzie możliwe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, - zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące na zamiar i cel stron wynikający z umowy, - w przypadku zmian na liście Uczestników projektu i/lub Indywidualnych Planów Działania liczba osób biorących udział w poszczególnych kursach/szkoleniach warsztatach może ulec zmianie. Do obliczenia należnego wynagrodzenia zastosuje się wówczas algorytm (cena ryczałtowa za daną liczbę uczestników przewidzianych SIWZ * liczba Uczestników biorących udział w zajęciach).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.puppyrzyce.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach, ul. Dworcowa 23, 74-200 Pyrzyce..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach, ul. Dworcowa 23, 74-200 Pyrzyce..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.