To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-03
Gdańsk: Dostawa końcówek do noża harmonicznego wraz z dzierżawą aparatu do cięcia i koagulacji tkanek miękkich
Numer ogłoszenia: 402398 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 343016 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3491248, faks 58 3492074, 3461178.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa końcówek do noża harmonicznego wraz z dzierżawą aparatu do cięcia i koagulacji tkanek miękkich.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa końcówek do noża harmonicznego wraz z dzierżawą aparatu do cięcia i koagulacji tkanek miękkich. 2. Dostawa końcówek do noża harmonicznego musi nastąpić w asortymencie, szacunkowej ilości oraz parametrach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ. 3. Aparat do cięcia i koagulacji tkanek miękkich musi spełniać wymagania określone w załączniku nr 6 do SIWZ. 4. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych określonych w załączniku nr 5 i 6 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 5. Dostawa aparatu obejmuje: 1) Dokonanie instalacji dostarczonego aparatu u Zamawiającego, 2) Przeprowadzenie szkolenia obsługi w zakresie racjonalnej eksploatacji dostarczonego aparatu, 3) Dostarczenie Zamawiającemu instrukcji obsługi w języku polskim oraz innych dokumentów określonych w załączniku nr 5 i 6 do SIWZ. 6. Wykonawca zapewni części zamienne oraz serwis dostarczonego aparatu przez okres dzierżawy od daty protokolarnego odbioru sprzętu przez Zamawiającego. 7. Wykonawca na dostarczony aparat udzieli gwarancji zgodnej z tą jaka została określona w tabelach parametrów technicznych stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ liczonej od daty protokolarnego odbioru aparatu przez Zamawiającego. Udzielona gwarancja będzie obejmowała cały dostarczony i zainstalowany aparat przez Wykonawcę. 8. Czas podjęcia przez serwis naprawy po zgłoszeniu usterki - 24h..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
- Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o., ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 317800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 348192,00
Oferta z najniższą ceną: 348192,00 / Oferta z najwyższą ceną: 348192,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dzierżawa kamizelek defibrylujących dla pacjentów z zaopatrzeniem
- Usługa wykonania zadań służby medycyny pracy wobec pracowników UG i innych badań, których konieczność wykonania ustali lekarz jednostki medycyny pracy
- Dostawa jednego samochodu osobowego
- Sukcesywna dostawa książek zagranicznych dla Biblioteki i pozostałych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
- Sukcesywna dostawa książek krajowych dla Biblioteki i pozostałych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 6 w Gdańsku (2).
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- NIEZBĘDNE WYROBY DO ELEKTROCHIRURGII I OPERACJI LAPAROSKOPOWYCH
- LA.261.22.2024 Sukcesywne dostawy szwów mechanicznych (staplerów), ładunków do staplerów.
- Zakup wraz z dostawą wyposażenia do aparatów elektrochirurgicznych (z podziałem na 2 zadania).
- DOSTAWY OSPRZĘTU LAPAROSKOPOWEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I INNEGO DO ZABIEGÓW OPERACYJNYCH
- ZP/TP/2024/23 - sprzęt III
- dostawa leków do Apteki Szpitalnej.
więcej: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.