eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Ochrona osób i mienia,konwojowanie wartości pieniężnych oraz utrzymanie czystości w otoczeniu budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-23

Jarosław: Ochrona osób i mienia,konwojowanie wartości pieniężnych oraz utrzymanie czystości w otoczeniu budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu
Numer ogłoszenia: 402336 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Jarosławiu , ul. Jana Pawła II 11, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 0-16 6248840, faks 0-16 6248840.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.so.gov.pl/srjaroslaw

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia,konwojowanie wartości pieniężnych oraz utrzymanie czystości w otoczeniu budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część A.Ochrona osób i mienia w budynku Sądu i na terenie posesji poprzez:1.Wykonywanie czynności ochrony i dozoru mienia w budynku Sądu i całej posesji w formie bezposredniej ochrony fizycznej w obsadzie:1 osoba w godz.urzędowania Sądu tj. 7.30-15.30 w dni robocze oraz 1 osoba w godz.7.00-19.00 w dni robocze, 1 osoba raz w miesiącu w godz.7.30-15.30 w dzień roboczy ustalany między Zamawiającym a Wykonawcą w trakcie wykonywania zamówienia 2. wykonywanie czynności ochrony i dozoru poprzez obsługę istniejących systemów kontrolnych i zabezpieczających:a) obsługa bramki detekcyjnej (wykrywacza metali) w godzinach urzędowania Sądu tj. 7.30-15.30 b)całodobowy monitoring z reakcją grupy interwencyjnej w ciągu 15 minut od rozpoczęcia alarmu 3. konserwację i utrzymanie w sprawności systemów kontrolnych i zabezpieczających .Część B.Konwojowanie wartości pieniężnych dla Sądu Rejonowego w Jarosławiu 1. Wykonywanie czynności konwojowania wartości pieniężnych poprzez ochronę oraz transport /środek transportu Wykonawcy/ pracownika sądu wraz z gotówką na trasie do 1 km, pomiędzy siedzibą sądu a bankiem-do 25 konwojów miesięcznie .Część C.Utrzymanie czystości i porządku w otoczeniu budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu 1.utrzymanie w należytym porządku posesji ( podwórze, parking) oraz przyległego do budynku chodnika dla pieszych-łączna powierzchnia 922m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia.1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy).2. Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na ppodstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń .3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia dokonana zostanie metodą:spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie,że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu.4.Niespełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy wykonawca powinien przedłożyć wraz z ofertą następujace oświadczenia i dokumenty:1) oświadczenie,że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu,określone w art.22 ust.1 ustawy 2)aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,4) oświadczenie,że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp5)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nie czynności 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia,jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,7)polisa lub inny dokument potwierdzający fakt ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej objętej niniejszym postępowaniem, dotyczące szkód wynikłych z nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia.Wymagana suma ubezpieczenia co najmniej 500 tys. zł.W przypadku wygaśnięcia ubezpiecznia w okresie wykonywania nieniejszego zamówienia Wykonawca ma obowiązek ponownie się ubezpieczyć.8)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych ,również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości,dat wykonywania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi,że usługi były wykonane należycie,9) oświadczenie o przedłożeniu w dniu zawarcia umowy licencji I stopnia dla pracowników ochrony i licencji II stopnia dla osoby nadzorującej pracowników ochrony ( dotyczy osób wykonujących zamówienie w części A i B) oraz poświadczeń bezpieczeństwa upoważniających do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą -poufne-dotyczy osób wyznaczonych do pełnienia ochrony fozycznej w budynku Sądu2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust.1 pkt.3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzajace odpowiednio,że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości ,nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.3.Dokumenty, o których mowa w ust.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonanwca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów ,o których mowa w ust.2, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie zlożone przed notariuszem,właściwym organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.Przepisy ust.3 stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.so.gov.pl/srjaroslaw.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Jarosławiu,37-500 Jarosław,ul.Jana Pawła II 11 pokój nr 117.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Jarosławiu,37-500 Jarosław, ul.Jana Pawła II 11 pokój nr 111.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.