eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa części zamiennych do pojazdów gąsienicowych (T-72, PT -91) oraz wozów bojowych (BWP)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-17

Warszawa: Dostawa części zamiennych do pojazdów gąsienicowych (T-72, PT -91) oraz wozów bojowych (BWP)
Numer ogłoszenia: 402318 - 2012; data zamieszczenia: 17.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4226 , Ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6815 030, faks 22 6815 093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rblog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa- podsektor rządowy/Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych do pojazdów gąsienicowych (T-72, PT -91) oraz wozów bojowych (BWP).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części zamiennych do pojazdów gąsienicowych (T-72, PT -91) oraz wozów bojowych (BWP) z podziałem na 18 zadań. Zakres zadań został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w łącznej wysokości 9 520,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy pięćset dwadzieścia złotych 00/100), w tym na: zadanie 1 - 1 400,00 PLN (słownie: tysiąc czterysta złotych 00/100.); zadanie 2 - 900,00 PLN (słownie: dziewięćset złotych 00/100); zadanie 3 - 370,00 PLN (słownie: trzysta siedemdziesiąt złotych 00/100). zadanie 4 - 1 100,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100); zadanie 5 - 1 200,00PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100); zadanie 6 - 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100). zadanie 7 - 180,00 PLN (słownie: sto osiemdziesiąt złotych 00/100); zadanie 8 - 520,00 PLN (słownie: pięćset dwadzieścia złotych 00/100); zadanie 9 - 120,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia złotych 00/100);. zadanie 10 - 120,00 PLN ( słownie: sto dwadzieścia złotych 00/100); zadanie 11 - 70,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt złotych 00/100); zadanie 12 - 390,00 PLN (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt złotych 00/100); zadanie 13 - 120,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia złotych 00/100). zadanie 14 - 140,00 PLN (sto czterdzieści złotych 00/100) zadanie 15 - 700,00 PLN(siedemset złotych 00/100) zadanie 16 - 520,00 PLN (pięćset dwadzieścia złotych 00/100) zadanie 17 - 680,00 PLN (sześćset osiemdziesiąt złotych 00/100) zadanie 18 - 590,00 PLN (pięćset dziewięćdziesiąt złotych 00/100) Wykonawca składający ofertę na wybrane zadania dokonuje wpłaty wadium w wysokości wyszczególnionej dla poszczególnych zadań (części).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia oświadczeniem - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum 1 (jedną) dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, np. referencje. Wartość każdej (pojedynczej) dostawy winna być nie mniejsza niż: na zadanie 1 - 61 000,00 zł, na zadanie 2 - 39 000,00 zł, na zadanie 3 - 15 000,00 zł, na zadanie 4 - 49 000,00 zł, na zadanie 5 - 52 000,00 zł, na zadanie 6 - 19 000,00 zł, na zadanie 7 - 8 000,00 zł, na zadanie 8 - 22 000,00 zł, na zadanie 9 - 5 000,00 zł, na zadanie 10 - 3 000,00 zł, na zadanie 11 - 16 000,00 zł, na zadanie 12 - 5 000,00 zł, na zadanie 13 - 5 000,00 zł, na zadanie 14 - 6 000,00 zł, na zadanie 15 - 30 000,00 zł, na zadanie 16 - 22 000,00 zł, na zadanie 17 - 29 000,00 zł, na zadanie 18 - 25 000,00 zł, UWAGA Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części (zadań) jednocześnie, a na potwierdzenie spełnienia warunku posiada jedną dostawę (oraz np. referencje), wartość tej dostawy /usługi winna być nie mniejsza niż łączna wartość części (zadań) na które składana jest oferta. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wartość wykonanej dostawy i musi odpowiadać co najmniej kwocie zadania, na które Wykonawca składa ofertę. Za dostawy tego samego rodzaju zamawiający uzna dostawy przedmiotów o przeznaczeniu i funkcji tożsamej z przedmiotem zamówienia. W przypadku wartości dostaw wyrażonej w innej walucie, Zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg. kursu z dnia zawarcia umowy na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej: http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż łącznie 411 000,00, w tym: na zadanie 1 - 61 000,00 na zadanie 2 - 39 000,00 na zadanie 3 - 15 000,00 na zadanie 4 - 49 000,00 na zadanie 5 - 52 000,00 na zadanie 6 - 19 000,00 na zadanie 7 - 8 000,00 na zadanie 8 - 22 000,00 na zadanie 9 - 5 000,00 na zadanie 10 - 3 000,00 na zadanie 11 - 16 000,00 na zadanie 12 - 5 000,00 na zadanie 13 - 5 000,00 na zadanie 14 - 6 000,00 na zadanie 15 - 30 000,00 na zadanie 16 - 22 000,00 na zadanie 17 - 29 000,00 na zadanie 18 - 25 000,00 UWAGA Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części (zadań) jednocześnie, na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, winien wykazać wartość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż łączna wartość części (zadań) na które składana jest oferta.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 1.1. terminu realizacji umowy; 1.2. okresu świadczenia - a tym samym ilości przewidzianych w ofercie (adekwatnym do planowanego terminu w przypadkach świadczeń okresowych); 1.3. zmiany miejsca świadczenia; 2. Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu do umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rblog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04- 470 Warszawa, budynek nr 2, pok. 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2012 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04- 470 Warszawa, budynek nr 3, pok. 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa amortyzatora hydraulicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa amortyzatora hydraulicznego w ilości 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprężarki z pompą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprężarki z pompą w ilości 6 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa koła nośnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa koła nośnego w ilości 6 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pompy wtryskowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pompy wtryskowej w ilości 8 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa rozrusznika S 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rozrusznika w ilości 11 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa prądnicy WG -7500.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa prądnicy WG -7500 w ilości 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa skrzynki przekaźnikowej KR-6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa skrzynki przekaźnikowej KR-6 w ilości 2 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa skrzynki triodowej KT-6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa skrzynki triodowej KT-6 w ilości 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa przekładni bocznej prawej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przekładni bocznej prawej w ilości 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa przekładni bocznej lewej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przekładni bocznej lewej w ilości 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa tarczy napędzającej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tarczy napędzającej w ilości 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa tarczy dociskającej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tarczy dociskającej w ilości 7 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa tarczy dociskanej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tarczy dociskanej w ilości 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa bloku uruchomienia silnika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa bloku uruchomienia silnika w ilości 4 szt,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa pompy MZN-2 z silnikiem MN1-2S.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pompy MZN-2 z silnikiem MN1-2S.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa pompy wody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pompy wody w ilości 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawa lewej tablicy wieży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa lewej tablicy wieży w ilości 11 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Dostawa pulpitu załadowania PZ-175-13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pulpitu załadowania PZ-175-13 w ilości 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.