To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-09
Ogłoszenie nr 40230 - 2017 z dnia 2017-03-09 r.
Łódź: Przetarg 25/2017 na wykonanie remontu lokali mieszkalnych (socjalnych i tymczasowego)wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 15 części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 15269 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Lokali Miejskich, krajowy numer identyfikacyjny
36375254600000, ul.
Al. Tadeusza Kościuszki
47,
90514
Łódź, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
42 652 96 70, faks
42 652 77 24, e-mail
zlm@zlm.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zlm.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg 25/2017 na wykonanie remontu lokali mieszkalnych (socjalnych i tymczasowego)wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 15 części.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):25/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: remont lokali mieszkalnych (socjalnych i tymczasowego) wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 15 części, w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i instalacyjnej zgodnie z przedmiarami robót/kosztorysami nakładczymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. Część 1 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 Abramowskiego 20 m. 17/18 lokal socjalny 45 dni 2 Pomorska 86 m. 4 lokal socjalny 45 dni Część 2 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 Krucza 1 m. 2 lokal socjalny 45 dni 2 Rudzka 27 m. 1a/1b lokal socjalny 45 dni Część 3 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 Targowa 24 m. 34/35 lokal socjalny 45 dni 2 Wodna 15 m. 23 lokal socjalny 30 dni Część 4 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 Abramowskiego 16 m. 3 lokal socjalny 30 dni 2 Zgierska 21 m. 14 lokal socjalny 30 dni 3 Franciszkańska 11 m. 36 lokal socjalny 30 dni Część 5 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 Częstochowska 9 m. 6 lokal socjalny 30 dni 2 Nawrot 72 m. 10 lokal socjalny 30 dni 3 Wysoka 33 m. 37 lokal socjalny 30 dni Część 6 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 Piłsudskiego 67 m. 102 lokal socjalny 30 dni 2 Piłsudskiego 67 m. 182 lokal socjalny 30 dni 3 Przybyszewskiego 107 m. 2 lokal socjalny 30 dni Część 7 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 Grabowa 3 m. 18 lokal socjalny 30 dni 2 Grabowa 4 m. 29 lokal socjalny 30 dni 3 Grabowa 13 m. 32 lokal socjalny 30 dni Część 8 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 Kilińskiego 203 m. 14 lokal socjalny 30 dni 2 Kilińskiego 203 m. 28 lokal socjalny 30 dni 3 Kilińskiego 225 m. 42 lokal socjalny 30 dni Część 9 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 Krucza 7 m. 1 lokal socjalny 30 dni 2 Senatorska 5 m. 32 lokal socjalny 30 dni 3 Senatorska 5 m. 35 lokal socjalny 30 dni Część 10 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 Przybyszewskiego 5 m. 13 lokal socjalny 30 dni 2 Sosnowa 16 m. 23 lokal socjalny 30 dni 3 Sosnowa 20 m. 28 pomieszczenie tymczasowe 30 dni Część 11 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 Skierniewicka 6 m. 14 lokal socjalny 30 dni 2 Zarzewska 17 m. 7 lokal socjalny 30 dni 3 Zarzewska 20 m. 16 lokal socjalny 30 dni Część 12 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 Orkana 5 m. 19/20 lokal socjalny 30 dni 2 Pabianicka 80b m. 3 lokal socjalny 30 dni 3 Pabianicka 106 m. 3 lokal socjalny 30 dni Część 13 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 Legionów 70 m. 58 lokal socjalny 30 dni 2 Limanowskiego 26 m. 56 lokal socjalny 30 dni 3 Limanowskiego 59 m. 42 lokal socjalny 30 dni Część 14 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 Pogonowskiego 12 m. 10/11 lokal socjalny 30 dni 2 Pogonowskiego 12 m. 14 lokal socjalny 30 dni 3 Pogonowskiego 41 m. 33 lokal socjalny 30 dni Część 15 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 Srebrzyńska 101 m. 22 lokal socjalny 30 dni 2 Wojska Polskiego 3 m. 16 lokal socjalny 30 dni 3 Wojska Polskiego 56 m. 35 lokal socjalny 30 dni Szczegółowy zakres prac do zrealizowania określony został w przedmiarach robót / kosztorysach nakładczych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną liczbę części. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z: - przedmiarami robót stanowiącymi załączniki do SIWZ / kosztorysami nakładczymi, - Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, - wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz przynależnych do właściwej izby samorządu zawodowego i przy udziale inspektorów nadzoru inwestorskiego wyznaczonych przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane roboty budowlane - min. 36 miesięcy, na stolarkę okienną 60 miesięcy; d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401, ze zm.); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w sądach powszechnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45310000-3,
45330000-9,
45333000-0,
45421100-5,
45432111-5,
45432114-6,
45410000-4,
45262520-2,
45421152-4,
45442100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Część 1 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres, 1 Abramowskiego 20 m. 17/18 lokal socjalny, 2 Pomorska 86 m. 4 lokal socjalny |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT99994.66 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert11 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 63320.99 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część 2 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres, 1 Krucza 1 m. 2 lokal socjalny, 2 Rudzka 27 m. 1a/1b lokal socjalny |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT119626.21 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert9 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 87235.13 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Część 3 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres, 1 Targowa 24 m. 34/35 lokal socjalny, 2 Wodna 15 m. 23 lokal socjalny |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT68859.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 45184.99 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Część 4 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres, 1 Abramowskiego 16 m. 3 lokal socjalny, 2 Zgierska 21 m. 14 lokal socjalny, 3 Franciszkańska 11 m. 36 lokal socjalny |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT79255.33 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 53029.54 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Część 5 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres, 1 Częstochowska 9 m. 6 lokal socjalny, 2 Nawrot 72 m. 10 lokal socjalny, 3 Wysoka 33 m. 37 lokal socjalny |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT61771.62 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 44693.82 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Część 6 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres, 1 Piłsudskiego 67 m. 102 lokal socjalny, 2 Piłsudskiego 67 m. 182 lokal socjalny, 3 Przybyszewskiego 107 m. 2 lokal socjalny |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT76810.78 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 54200.91 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Część 7 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres, 1 Grabowa 3 m. 18 lokal socjalny, 2 Grabowa 4 m. 29 lokal socjalny, 3 Grabowa 13 m. 32 lokal socjalny |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT40655.70 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert14 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 29894.36 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Część 8 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres, 1 Kilińskiego 203 m. 14 lokal socjalny, 2 Kilińskiego 203 m. 28 lokal socjalny, 3 Kilińskiego 225 m. 42 lokal socjalny |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT36434.93 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert12 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 26865.35 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Część 9 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres, 1 Krucza 7 m. 1 lokal socjalny, 2 Senatorska 5 m. 32 lokal socjalny, 3 Senatorska 5 m. 35 lokal socjalny |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT46776.18 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert11 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 34329.10 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: Część 10 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres, 1 Przybyszewskiego 5 m. 13 lokal socjalny, 2 Sosnowa 16 m. 23 lokal socjalny, 3 Sosnowa 20 m. 28 pomieszczenie tymczasowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT49574.19 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert9 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 34494.11 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: Część 11 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres, 1 Skierniewicka 6 m. 14 lokal socjalny, 2 Zarzewska 17 m. 7 lokal socjalny, 3 Zarzewska 20 m. 16 lokal socjalny |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT59499.77 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 39817.62 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 12 | NAZWA: Część 12 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres, 1 Orkana 5 m. 19/20 lokal socjalny, 2 Pabianicka 80b m. 3 lokal socjalny, 3 Pabianicka 106 m. 3 lokal socjalny |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT43215.83 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 30446.93 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 13 | NAZWA: Część 13 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres, 1 Legionów 70 m. 58 lokal socjalny, 2 Limanowskiego 26 m. 56 lokal socjalny, 3 Limanowskiego 59 m. 42 lokal socjalny |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT47028.62 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 39794.85 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 14 | NAZWA: Część 14 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres, 1 Pogonowskiego 12 m. 10/11 lokal socjalny, 2 Pogonowskiego 12 m. 14 lokal socjalny, 3 Pogonowskiego 41 m. 33 lokal socjalny |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT58869.87 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert12 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 43562.47 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 15 | NAZWA: Część 15 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres,1 Srebrzyńska 101 m. 22 lokal socjalny, 2 Wojska Polskiego 3 m. 16 lokal socjalny, 3 Wojska Polskiego 56 m. 35 lokal socjalny |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT57383.33 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 42378.95 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 33/ZP/2024 Dostawa papieru i kopert oraz ekologicznych artykułów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu Łódzkiego.
- Zakup licencji/certyfikatu oraz urządzenia brzegowego do monitorowania i zabezpieczenia sieci (zwane popularnie zaporą sieciową UTM - Unified Threat Management)
- Remont dachu budynku XLVII Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Staszica w Łodzi przy ul. Czernika 1/3
- W-5 ZP/7/2024 dostawa odczynników chemicznych, odczynników laboratoryjnych, wyrobów laboratoryjnych oraz sprzętu laboratoryjnego dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Przeprowadzenie szkolenia pn.: "Prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną"
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.