eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › ZAKUP PALIW PŁYNNYCH, SMARÓW, PŁYNÓW I OLEJÓW EKSPOLATACYJNYCH DLA POJAZDÓW PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI SP. Z O.O.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-23

Chełm: ZAKUP PALIW PŁYNNYCH, SMARÓW, PŁYNÓW I OLEJÓW EKSPOLATACYJNYCH DLA POJAZDÓW PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI SP. Z O.O.
Numer ogłoszenia: 402196 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami sp. z o.o. , ul. ks. Piotra Skargi 11, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 0-82 560 50 20, faks 0-82 560 50 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgo.chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka miasta.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP PALIW PŁYNNYCH, SMARÓW, PŁYNÓW I OLEJÓW EKSPOLATACYJNYCH DLA POJAZDÓW PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI SP. Z O.O..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywny zakup oleju napędowego, smarów, płynów i olejów eksploatacyjnych w okresie od 01.01.2010 do 31.12.2010 - 12 miesięcy dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. Sukcesywny zakup oleju napędowego, który spełnia normę PN-EN 590/2005 w ilościach około 18 300,00 l w okresie obowiązywania zamówienia odbywać się będzie na stacji Wykonawcy. Wykonawca będzie napełniał beczki Zamawiającego olejem napędowym, a następnie będzie je plombował lub będzie napełniał bezpośrednio zbiorniki pojazdów Zamawiającego i będzie je plombował. Zakup smarów, olejów eksploatacyjnych, płynów i etyliny 95 odbywać się będzie na stacji Wykonawcy. Zestawienie szczegółowe: Olej napędowy spełniający z normę PN-EN 590/2005 -18 300L, Etylina 95 spełniająca normę PN-EN 228/2005-50L, Olej hydrauliczny HL - 46 -145 L lub równoważne, Olej silnikowy Turdus 15W/40 - 245L lub równoważne, Olej przekładniowy Hipol GL-4 80W90-25L lub równoważne, Olej Boxol 26 -30L lub równoważne, Smar Liten ŁT 43 -20 kg lub równoważne, Płyn do chłodnic Glixol - 100L lub równoważne. Zamawiający będzie miał prawo żądać dla danej dostawy świadectwa jakości określającego właściwości energetyczne i zawartość zanieczyszczeń oleju potwierdzone certyfikatem jakości wystawionym przez producenta. Dodatkowe wymagania: W razie braku oleju napędowego i etyliny 95 w stacji Wykonawcy, Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć na swój koszt olej napędowy i etylinę 95, w ciągu 12 godzin od zgłoszenia Zamawiającego, na Składowisko odpadów komunalnych w miejscowości Srebrzyszcze. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia oleju napędowego o odpowiedniej temperaturze mętnienia i temperaturze blokowania zimnego filtra dla warunków atmosferycznych (w tym temperatura) panujących w chwili jego odbioru przez Zamawiającego. W momencie gdy Wykonawca dostarczy olej napędowy nieodpowiedni do panujących warunków atmosferycznych (niska temperatura) jest zobowiązany do wymiany jego na właściwy w ciągu 24 godzin lub wzbogacenie na własny koszt dostarczonego oleju odpowiednią ilością depresatorów. W momencie awarii pojazdu Zamawiającego wynikającej z zatankowania olejem napędowym, którego parametry są niezgodne z normą PN-EN 590/2005 dostarczonym przez Wykonawcę, Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów naprawy pojazdu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 02.21.11.00 - 02.21.11.00 09.21.16.00 - Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 24.96.10.00 - Płyny chłodnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykoanwcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykoanywania określonej dzialaności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie przesłanek zawartych w art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) koncesje, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla tego/tych z Wykonawców, który/którzy będzie/będą wykonywał/wykonywać uzależnioną od zezwolenia część zamówienia), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) wskazać następujące narzędzia i urządzenia: stacja(e) paliw, z lokalizacją w odległości nie większej niż 15 km liczonych najkrótszą drogą publiczną od Składowiska odpadów komunalnych w miejscowości Srebrzyszcze w gminie Chełm i drogą, na której przepisy ruchu drogowego nie zakazują poruszania się pojazdom typu i o wadze ładowarki Ł 34 Stalowa Wola; stacja wykonawcy powinna być czynna nie krócej niż od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 15.00. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat narzędzi i urządzeń, niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje, sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz, a jeżeli Wykonawca nie dysponuje wymienionymi narzędziami i urządzeniami, dodatkowo dołączy do załącznika nr 4 pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń. Ze zobowiązania musi jasno wynikać, że narzędzia i urządzenia wskazane w niniejszym załączniku zostaną na czas wykonania przedmiotu zamówienia udostępnione Wykonawcy. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku) d) złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgo.chelm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pgo.chelm.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2009 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiącego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o., 22-100 Chełm, ul. ks. Piotra Skargi 11, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.