eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uście Gorlickie › Dostawa samochodu osobowo-terenowego dla Urzędu Gminy Uście Gorlickie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-18

Uście Gorlickie: Dostawa samochodu osobowo-terenowego dla Urzędu Gminy Uście Gorlickie
Numer ogłoszenia: 40217 - 2013; data zamieszczenia: 18.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67668 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Uście Gorlickie, Uście Gorlickie 80, 38-315 Uście Gorlickie, woj. małopolskie, tel. 018 3516041 w. 55, faks 018 3516042.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowo-terenowego dla Urzędu Gminy Uście Gorlickie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowo - terenowego dla Urzędu Gminy Uście Gorlickie Podstawowe wymagania techniczne pojazdu: pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji 2012 lub 2013, pojemność skokowa minimum 1950 cm3, moc minimum 145 KM, norma emisji spalin EURO 5, zasilanie - benzyna, skrzynia manualna Wymiary zewnętrzne: długość/szerokość/wysokość (wymiary minimalne w mm) - 4500/1750/1650, rozstaw osi (wymiary minimalne w mm) - 2600, prześwit (wymiary minimalne w mm) - 200, Wyposażenie: 5 miejsc siedzących, lakier metalic w kolorze bordowym lub białym, poduszki powietrzne kierowcy i pasażera (przednie), poduszki powietrzne kierowcy i pasażera (boczne), kurtyny boczne (przód, tył), napinacze pasów bezpieczeństwa pasy bezpieczeństwa 3 punktowe hamulce tarczowe (przód, tył), wspomaganie układu kierowniczego, felgi ze stopów lekkich z kompletem opon letnich o średnicy minimum 17 cali, komplet opon zimowych, stały napęd wszystkich kół przy każdej prędkości (stały symetryczny napęd), układ samo poziomowania podwozia, immobilizer, komputer pokładowy, ABS, system kontroli trakcji, przednie światła przeciwmgielne, przednie reflektory ksenonowe, relingi dachowe, centralny zamek sterowany pilotem, zderzaki w kolorze nadwozia, klimatyzacja automatyczna, gaśnica trójkąt ostrzegawczy apteczka kamizelka ostrzegawcza Wymagane dokumenty dostarczane wraz z pojazdem: 1. Książka lub karta gwarancyjna. 2. Instrukcja obsługi w języku polskim. 3. Wymagane prawem dokumenty umożliwiające zarejestrowanie pojazdu. 4. Samochód musi odpowiadać warunkom technicznym, przepisom BHP i Ustawy Prawo o ruchu drogowym. Gwarancja i serwis pogwarancyjny: 1. Wykonawca udzieli gwarancji na okres: a. nie krótszy niż 36 miesięcy lub nie mniej niż na 100 tys. km (zasada co nastąpi wcześniej) na części mechaniczne samochodu b. nie krótszy niż 36 miesięcy na powłokę lakierniczą, c. nie krótszy niż 10 lat na perforację blach nadwozia. 2. Wykonawca oświadcza, że dysponuje stosowną wiedzą, odpowiednią bazą i środkami do wykonania przedmiotu umowy. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wszelkich usterek powstałych lub ujawnionych w okresie gwarancyjnym w przeciągu do 7 dni roboczych od daty zgłoszenia. Wykonawca gwarantuje bezpłatne przeglądy gwarancyjne (nie dotyczy materiałów eksploatacyjnych). 4. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia w zakresie obsługi i eksploatacji. 5. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego samochód na własny koszt i ryzyko do 14 dni od daty podpisania umowy. 6. Zapłata za dostarczony przedmiot zamówienia dokonana będzie w terminie do 21 dni od otrzymania faktury przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe AUTO-COMPLEX Sp. z o.o., Wielogłowy 188, 33-311 Wielogłowy, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83760,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99990,00

  • Oferta z najniższą ceną: 99990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 99990,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.