eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup wraz z dostarczeniem mobilnego systemu wizyjnego do wizualizacji wielkoformatowej dla Kancelarii Prezydenta RP.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-29

Warszawa: Zakup wraz z dostarczeniem mobilnego systemu wizyjnego do wizualizacji wielkoformatowej dla Kancelarii Prezydenta RP.
Numer ogłoszenia: 402090 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 370366 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6952863, faks 695-28-62.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostarczeniem mobilnego systemu wizyjnego do wizualizacji wielkoformatowej dla Kancelarii Prezydenta RP..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, konfiguracja oraz testowe uruchomienie mobilnego systemu wizyjnego (zwanego dalej sprzętem) do wizualizacji wielkoformatowej (zarówno komputerowej jak i wideo) dla Kancelarii Prezydenta. 2. Dodatkowo w ramach wynagrodzenia przewidzianego umową Wykonawca zobowiązuje się na pisemne wezwanie Zamawiającego do 3(trzy)-krotnego przygotowania i uruchomienia sprzętu w związku z koniecznością zapewnienia w przyszłości oprawy wizyjnej wydarzeń odbywających się u Zamawiającego i przeszkolić w tym zakresie przedstawicieli Zamawiającego. O terminach wydarzeń wymagających oprawy wizyjnej z użyciem dostarczonego sprzętu Zamawiający zawiadomi Wykonawcę z co najmniej 2(dwu)-dniowym wyprzedzeniem. 3. Zakres dostawy z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 4. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi: a) być fabrycznie nowy i wyprodukowany w 2011 roku; b) być objęty co najmniej 24-miesięczną gwarancją na jego bezawaryjne funkcjonowanie; c) zostać oznaczony nalepkami pozwalającymi zidentyfikować wykonawcę (rozumiany jako dostawca sprzętu); d) być oznakowany numerem seryjnym i kodem kreskowym na sprzęcie oraz opakowaniu. 5. Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń oraz podzespołów, posiadających numery seryjne w dwóch postaciach: a) wykazu sprzętu z numerami seryjnymi, b) arkusza gwarancyjnego zawierającego zobowiązania wynikające z umowy. 6. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym (certyfikat ISO 9001:2008 lub nowszy, znak bezpieczeństwa CE), określonym przez Zamawiającego. 7. Wykonawca zapewnia i zobowiązuje się, że korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonego sprzętu nie będzie stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00 - Ekrany i konsole komputerowe 32.35.12.00 - Ekrany 32.34.24.20 - Studyjne konsole mikserskie 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RGBS Systemy Audiowizualne Sp. z o.o., ul. Sady Zoliborskie 2, 01-772 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 328480,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 269783,00

  • Oferta z najniższą ceną: 269783,00 / Oferta z najwyższą ceną: 452493,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.