eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczna › DOSTAWA TESTÓW BAKTERIOLOGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DLA SP ZOZ w ŁĘCZNEJ SP ZOZ - ZP / 32/ 11

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-04

Łęczna: DOSTAWA TESTÓW BAKTERIOLOGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DLA SP ZOZ w ŁĘCZNEJ SP ZOZ - ZP / 32/ 11
Numer ogłoszenia: 4019 - 2012; data zamieszczenia: 04.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 294233 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej, ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 081 7516300, faks 081 7526301.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA TESTÓW BAKTERIOLOGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DLA SP ZOZ w ŁĘCZNEJ SP ZOZ - ZP / 32/ 11.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów bakteriologicznych wraz z dzierżawą analizatora dla SP ZOZ w Łęcznej. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w Załączniku Nr 2 - Formularzu cenowym, dołączonym do SIWZ, kod wg CPV: 33.69.65.00-0. Zamawiający wymaga pełnej kompatybilności oferowanych testów i materiałów eksploatacyjnych z oferowanym analizatorem. Pełna kompatybilność rozumiana jest jako całkowite wykorzystanie możliwości terapeutycznych oferowanego analizatora w połączeniu z pełnym wykorzystaniem możliwości terapeutycznych oferowanych testówi materiałów eksploatacyjnych oraz 100 % zgodność ich technologii terapeutycznej. Koszty niedoszacowanych w ofercie testów, materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów ponosi Wykonawca. 3.2. Cały asortyment powinien posiadać atesty stwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie Polski. 3.3.Przedmiot zamówienia ma być dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 20 maja 2010 r., o wyrobach medycznych(Dz. U. 2004 nr 107 poz. 679), wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy gwarancję na analizator, nie krótszą niż 12 m-cy, zgodną z tabelą warunków gwarancji, stanowiącą załącznik nr 4 do SIWZ. 3.4. Podane w załącznikach parametry techniczne należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania. Proponowane przez Wykonawców elementy nie mogą posiadać parametrów gorszych od podanych jako wzór. 3.5.Przedmiot zamówienia ma być kompletny tj. w stanie umożliwiającym jego użytkowanie bez ograniczeń, zgodnie z jego przeznaczeniem, z chwilą uruchomienia oraz powinien być wyposażony w komputer i drukarkę. 3.6.Przedmiot zamówienia musi być kompatybilny z programem szpitalnym Medworks. 3.7.Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu, w odniesieniu do sprzętu, który takiej obsługi wymaga, przy czym minimalny czas szkolenia Zamawiający ustala na 5 h zegarowych dla dwóch osób oraz 2 h zegarowych 10 lekarzy z zakresu czytania wyników testów . Szkolenie odbędzie się nie później niż w ciągu 7 dni od podpisania umowy w placówce zamawiającego. 3.8. Montaż i uruchomienie obejmuje wszystkie czynności, w tym wykonanie odpowiednich przeróbek, instalacji, itp. niezbędnych do przekazania przedmiotu zamówienia w stanie umożliwiającym jego natychmiastową, pełną eksploatację, z uwzględnieniem wzajemnej kompatybilności sprzętu. 3.9. Przedmiot zamówienia powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Siemens Sp. z o.o., ul. Żupnicza 11, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87239,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 129576,42

  • Oferta z najniższą ceną: 129576,42 / Oferta z najwyższą ceną: 129576,42

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.