eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › wykonanie i osadzenie stolarki PCV o pow. ca. 777,11m2 (325 szt) w budynakch administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-08

POZYCJA 40194

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Grudziądz: wykonanie i osadzenie stolarki PCV o pow. ca. 777,11m2 (325 szt) w budynakch administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu, do kontaktów: Hanna Tarczyńska, ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4512034, e-mail: mpgn.zamowienia@grudziadz.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie i osadzenie stolarki PCV o pow. ca. 777,11m2 (325 szt) w budynakch administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: teren miasta Grudziądza. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie i osadzenie stolarki PCV o pow. ca. 777,11m2 ( 325 szt) w budynkach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu. Przedmiot zamówienia podzielono na zadania: Zadanie I - wymiana stolarki w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Biura Obsługi Mieszkańców Nr 2 i 3 BOM-2 o pow. ca. 54,94 m2( 22 szt) BOM-3 o pow. ca. 663,38m2 ( 277 szt) Zadanie II - wymiana stolarki na klatkach schodowych w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców nr 2 o pow. ca. 58,79m2 ( 26 szt.) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca do oferty winiwn załaczyc następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upłyewm terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzedu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie własciwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niz 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejetru Karnego w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upłyewm terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych ( trzy zamówienia w zakresie wymiany stolarki okiennej o wartości 70.000 zł brutto każda) z podaniem wartości, daty oraz miejsca wykonania oraz załączone dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie- referencje 8. Wykaz osób i podmiotów , które będa uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. 9. Sprawozdanie finansowe za 2005r.( przychód roczny za 2005r. nie mniejszy niż 500.000 zł ) a jeżeli podlaega ona badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinie odpowiednio o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporzadzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za 2005r. 10. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11. Aprobata techniczna w pełnym brzmieniu wraz z załącznikami. 12. Deklaracja zgodności - Aprobaty technicznej 13. Atest higieniczny na oferowane profile okienne 14. Certyfikat zgodności na okucia do okien i drzwi balkonowych 15. Certyfikat na szyby zespolone 15. Świadectwo badań wystawione przez Instytut Szkła i Ceramiki potwierdzające wsołczynnik przenikania ciepła dla szyby U = 1,1 W/(m2K) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie i osadzenie stolarki PCV o pow. ca. 777,11 m2 ( 325 szt) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 10.000 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy: 1. Spełniaja wymogi art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych z pózn. zm. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doswiadczenie tj. wykonali z nalezytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie trzy zamówienia w zakresie wymiany stolarki okiennej o wartości 70.000 zł brutto każda potwierdzone referencjami od poprzednich zamawiających. 3. Dysponują osobami zdolnymi o wykonania zamówienia tj. dysponują dwiema ekipami montażowymi po jednej na każdy BOM oraz jedną osobę koordynującą pracę ekip. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia tj. - osiagneli przychód roczny za 2005r. nie mniejszy niż 500.000 zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - posiadaja ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Stolarka okienna PCV spełnia parametry techniczne okreslone w rozdziale II - potwierdzone stosownymi aprobatami, certyfikatami, itp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełniania wymaganych warunków zamawiający dokona na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie spełnia, nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 2. Wykaz wykonanych robót budowlanych z podaniem wartości, daty oraz miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie - referencje 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doswiadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4. Sprawozdanie finansowe za 2005r. a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinie odpowiednio o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych o sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiazania i nalezności za 2005r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest którtszy - za ten okres. 5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Stosowne aprobaty, certyfikaty potwierdzające spełnienie parametrów technicznych stolarki okiennej PCV

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. mpgn.grudziadz.com.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Zaliczenie pocztowe. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.09.2006, godzina 10:30, siedziba zamawiającego ul. Mickiewicza 23 w Grudziądzu w świetlicy wejście nr 9.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.