Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-20
Bydgoszcz: Dostawa systemów: sygnalizacji pożaru oraz monitoringu korytarzyw zespole budynków ul. Staszica 3-5-7, ul. Kołłątaja 12 -etap I.
Numer ogłoszenia: 401886 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego , ul. Słowackiego 7, 85-008 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3211142, faks 052 3212350.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemów: sygnalizacji pożaru oraz monitoringu korytarzyw zespole budynków ul. Staszica 3-5-7, ul. Kołłątaja 12 -etap I..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę urządzeń do systemu sygnalizacji pożaru wraz z ich montażem i uruchomieniem w budynkach Domu Studenta ul. Staszica 3-5 oraz centralą w budynku dydaktycznym ul. Staszica 7 - etap I. 2) dostawę urządzeń do systemu monitoringu wraz z ich montażem i uruchomieniem w budynku Domu Studenta - ul Staszica 5 oraz centralą monitoringu w budynku dydaktycznym ul. Staszica 7..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe 31.62.50.00 - Alarmy przeciwpożarowe 31.62.51.00 - Systemy wykrywania ognia 32.23.40.00 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym 32.24.00.00 - Kamery telewizyjne 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 34.97.00.00 - Urządzenia monitorowania ruchu 34.97.10.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania 32.33.32.00 - Kamery wideo 51.31.40.00 - Usługi instalowania urządzeń wideo 50.93.10.00 - 50.93.10.00 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 SIWZ O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się: a) osoby fizyczne, osoby prawne albo jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, b) wykonawcy występujący wspólnie, c) wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, w tym nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości za wyjątkiem przypadków opisanych w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, d) wykonawcy którzy, dysponują osoba przewidzianą na kierownika prac, posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) Wymagana osoba musi legitymować się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz 42 ze zm.) e) wykonawcy, którzy dysponują min. 1 osobą, (która będzie zdolna zrealizować zamówienie), posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia (osoba nadzorująca lub wykonująca montaż urządzeń a także szkoląca obsługę) zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r.- o ochronie osób i mienia Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.), f) wykonawcy którzy dysponują min. 1 osobą, (która będzie zdolna zrealizować zamówienie), posiadającą kwalifikacje do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z art. 54 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 roku Nr 89, poz. 625 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz. U. Nr 89, poz. 828) w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, g) wykonawcy, którzy zapewnią okres gwarancji jakości i rękojmi za wady co najmniej 60 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, h) wykonawcy, którzy wniosą wadium w wysokości 5 000,00 zł. 5.2 SIWZ Wykonawcy występujący wspólnie winni ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia. 5.3 SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny warunków Spełnienie warunków wymaganych od wykonawców stwierdzone zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia. Analizie podlegać będą dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, określonych w pkt. 5.1 SIWZ jako minimum kwalifikujące do udziału w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawcy występujący wspólnie będą oceniani łącznie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - wzór załącznik nr 2 do SIWZ, c) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wzór załącznik nr 3 do SIWZ - każdy z wykonawców występujących wspólnie składa odrębne oświadczenie, d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - każdy z wykonawców występujących wspólnie składa swój dokument rejestrowy, e) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wzór załącznik nr 4 do SIWZ, f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, g) dokumenty stwierdzające, ze osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z warunkiem opisanym w pkt 5.1 lit d) SIWZ, h) zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z warunkiem opisanym w pkt 5.1 lit d) SIWZ, i) dokumenty stwierdzające, że osoba, które będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada licencję pracownika zabezpieczenia technicznego zgodnie z warunkiem opisanym w pkt 5 lit e) SIWZ, j) świadectwo kwalifikacyjne do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci zgodnie z warunkiem opisanym w pkt 5 lit f) SIWZ, k) dowód wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł l) pełnomocnictwo w przypadku osób występujących wspólnie lub osób, które reprezentują wykonawcę m) zestawienie urządzeń i oprogramowania wzór załącznik nr 6 do SIWZ Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6 lit d) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego ul. J. Słowackiego 7, 85-008 Bydgoszcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Bydgoszczy ul. J. Słowackiego 7, pokój nr 18 ( Sekretariat Kanclerza)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa produktów leczniczych - lenvatinibum
- Termomodernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynkach Centrum Onkologii w Bydgoszczy.
- Remont pomieszczeń w budynkach Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Oddziale Regionalnym KRUS w Bydgoszczy oraz w podległych Placówkach Terenowych.
- Sukcesywne dostawy materiałów dezynfekcyjnych
- SZPiFP-57-24 Przygotowanie i dostarczanie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w Pomieszczeniu dla Osób Zatrzymanych w KPP w Brodnicy, w KPP w Mogilnie oraz w KPP w Sępólnie Krajeńskim
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Radosze w Gminie Barciany
- Remont boiska sportowego w miejscowości Kobiele Wielkie oraz remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Ujazdówek.
- Remont sal lekcyjnych i pomieszczeń toalet
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Mieruniszki na terenie byłego PGR-u w gminie Filipów
- Wymiana pionów instalacyjnych centralnego ogrzewania i wymiana instalacji wod-kan
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.: "Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku XLIV Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Bernardyńskiej 7".
więcej: Alarmy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.