eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › zakup wraz z dostarczeniem sprzętu medycznego monitorującego i do intensywnej terapii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-20

Krosno: zakup wraz z dostarczeniem sprzętu medycznego monitorującego i do intensywnej terapii
Numer ogłoszenia: 401816 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II , ul. Korczyńska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wraz z dostarczeniem sprzętu medycznego monitorującego i do intensywnej terapii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowy zakup wraz dostarczeniem, montażem i uruchomieniem fabrycznie nowego sprzętu medycznego do monitorowania i intensywnej terapii, którego szczegółowy opis zawiera w załącznik nr 2 do SIWZ, z podziałem na pakiety. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego oraz do przeszkolenia personelu Zamawiającego z obsługi tego sprzętu. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, zestawienie parametrów technicznych stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferowany wyrób musi być: - odpowiednio oznakowany i posiadać wymagane prawem certyfikaty bezpieczeństwa, - posiadać: minimum 24 miesięczną gwarancję dla pakietu nr1,2,3,5,6,7,8,9,10 oraz minimum 36 miesięczną gwarancję dla pakietu nr 11 oraz minimum 84 miesięczną gwarancję dla pakietu nr 4 - defibrylator, w tym min. 48 miesięcy dla baterii defibrylatora. - posiadać dokumentację techniczną w języku polskim, niezbędną do normalnego korzystania przez Zamawiającego z wyrobu, jak: gwarancje, instrukcje, opisy techniczne, schematy, itp. Wielkość i zakres zamówienia: Pakiet nr 1 - Kardiomonitory stacjonarne,szt.4, Pakiet nr 2 - Kardiomonitor transportowy ,szt. 1, Pakiet nr 3 - Respirator transportowy - szt. 2, Pakiet nr 3 - Defibrylator dwufazowy - szt. 2, Pakiet nr 5 - Aparat EKG - szt. 2 Pakiet nr 6 - System do badań wysiłkowych - szt. 1 Pakiet nr 7 - System monitorujący 6 szt. Monitorów + 1 stanowisko centralnego nadzoru Pakiet nr 8 -kardiostymulator zewnętrzny, szt. 1, Pakiet nr 9 - defibrylator automatyczny, szt. 1 , Pakiet nr 10 - bronchofiberoskop, szt. 2 , Pakiet nr 11 - respirator noworodkowy transportowy, szt. 1..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.31.10 - 33.12.31.10 33.15.70.00 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej 33.18.21.00 - Defibrylatory 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii 33.18.22.88 - 33.18.22.88 33.16.81.00 - Endoskopy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy Pzp, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 5.1.W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu dostaw i zawartego w nim oświadczenia, potwierdzonego referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich odbiorców, że w ciągu ostatnich 3 lat (a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał, tj. zrealizował zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tzn. zamówienie polegające na dostawie wyrobów medycznych: - Dla pakietu nr 1 - kardiomonitorów stacjonarnych o wartości wykazanego zamówienia nie mniejszej niż 70 000 złotych (PLN) brutto, a zamówienie zostało wykonane z należyta starannością (co najmniej jedno), - Dla pakietu nr 2 - kardiomonitorów transportowych o wartości wykazanego zamówienia nie mniejszej niż 6 000 złotych (PLN) brutto, a zamówienie zostało wykonane z należyta starannością (co najmniej jedno), - Dla pakietu nr 3 - respiratorów transportowych o wartości wykazanego zamówienia nie mniejszej niż 80 000 złotych (PLN) brutto, a zamówienie zostało wykonane z należyta starannością (co najmniej jedno), - Dla pakietu nr 4 - defibrylatorów dwufazowych o wartości wykazanego zamówienia nie mniejszej niż 60 000 złotych (PLN) brutto, a zamówienie zostało wykonane z należyta starannością (co najmniej jedno - Dla pakietu nr 5 - aparatów ekg o wartości wykazanego zamówienia nie mniejszej niż 10 000 złotych (PLN) brutto, a zamówienie zostało wykonane z należyta starannością (co najmniej jedno - Dla pakietu nr 6 - systemu do badań wysiłkowych o wartości wykazanego zamówienia nie mniejszej niż 40 000 złotych (PLN) brutto, a zamówienie zostało wykonane z należyta starannością (co najmniej jedno), - Dla pakietu nr 7 - kardiomonitorów z centralnym monitorowaniem o wartości wykazanego zamówienia nie mniejszej niż 180 000 złotych (PLN) brutto, a zamówienie zostało wykonane z należyta starannością (co najmniej jedno), - Dla pakietu nr 8 - kardiostymulatorów zewnętrznych o wartości wykazanego zamówienia nie mniejszej niż 5 000 złotych (PLN) brutto, a zamówienie zostało wykonane z należyta starannością (co najmniej jedno - Dla pakietu nr 9 -defibrylatorów automatycznych o wartości wykazanego zamówienia nie mniejszej niż 10 000 złotych (PLN) brutto, a zamówienie zostało wykonane z należyta starannością (co najmniej jedno), - Dla pakietu nr 10 -bronchofiberoskopów o wartości wykazanego zamówienia nie mniejszej niż 110 000 złotych (PLN) brutto, a zamówienie zostało wykonane z należyta starannością (co najmniej jedno), - Dla pakietu nr 11 -respiratora noworodkowego transportowego o wartości wykazanego zamówienia nie mniejszej niż 70 000 złotych (PLN) brutto, a zamówienie zostało wykonane z należyta starannością (co najmniej jedno) Przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość przedmiotu zamówienia w ramach jednej umowy. Przez jedną dostawę (zamówienie) Zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy. Należy podać zakres dostawy, jej wartość, daty wykonania, nazwę odbiorcy zamówienia, jego adres i telefon oraz dołączyć odpowiednie dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz których zamówienia zostały wykonane, potwierdzające zamówienia o których mowa zostały wykonane należycie (np. referencje). - i potwierdzi ten fakt np. referencjami., ww. dokument musi jasno określać datę jego wystawienia, podmiot wystawiający dokument i przedmiot. W przypadku składania oferty na więcej niż jeden pakiet, wartość wykazanych w ofercie wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), nie może być mniejsza niż łączna suma wartości dostaw wymaganych powyżej dla poszczególnych zadań stanowiących przedmiot oferty, z uwzględnieniem asortymentu. 5.2) Zaoferowany sprzęt medyczny musi być dopuszczony do obrotu i używania, zgodnie z obowiązującymi w tej mierze wymogami prawnymi. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy dana oferta zawiera właściwe dokumenty bądź oświadczenia, stosownie do pkt. 13 siwz.Warunki zostaną ocenione wg. formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących dokumentów i oświadczeń: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp, 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy : - koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem; - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów na potwierdzenie spełniania tego warunku. 4) w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (co najmniej jedna dostawa ). 5)W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy - odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w zakresie dopuszczonia do obrotu i używania, zgodnie z obowiązującymi w tej mierze wymogami prawnymi.: a) Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych: a) dla wszystkich klas wyrobu medycznego - odpowiednia deklaracja zgodności, b) dla następujących klas wyrobu medycznego: klasa I sterylne, klasa I z funkcją pomiarową, klasa IIa, klasa IIB, klasa III - certyfikat zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi dla danych wyrobów medycznych wydany przez uprawnioną jednostkę notyfikowaną c) dla wszystkich klas wyrobu medycznego, za wyjątkiem klasy I i IIa gdy pierwsze jego wprowadzenie do obrotu i stosowania nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej ( w takim przypadku należy złożyć stosowne oświadczenie), zgodnie z przepisami powołanej na wstępie ustawy o wyrobach medycznych - świadectwo zgłoszenia (wpis) w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych W przypadku dołączenia dokumentów innych niż wymienione w pkt. powyżej, a uwzględnionych w przepisach przejściowych ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca składając te dokumenty musi dołączyć do oferty stosowne wyjaśnienie; b) W celu potwierdzenia, że zaoferowane produkty spełniają wymagania - parametry określone przez Zamawiającego w siwz należy do oferty dołączyć parafowane przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy: : - oryginalne opisy (charakterystyki) zaoferowanych produktów, w szczególności w formie aktualnych katalogów (dopuszcza się poszczególne karty katalogowe)lub - i materiałów firmowych lub - i folderów, ulotek informacyjnych, przy czym należy wyraźnie zaznaczyć produkt, który jest oferowany. 6)Zamawiający wymaga dołączenia wypełnionego formularz ofertowego - załącznik nr 1, oraz wypełnionego formularza asortymentowego - załącznik nr 2 stanowiących właściwą część oferty oraz załącznika nr 5 - wypełnionego formularza warunki gwarancji i serwisu pogwarancyjnego 7)zaleca się dołączenie do oferty wypełnionego i zaparafowanego wzoru umowy - załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, 8)Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II w Krosnie, ul. Korczyńska 57, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia , po. nr 101.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krosnie, ul. Korczyńska 57pok nr 275.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kardiomonitory stacjonarne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jednorazowy zakup wraz dostarczeniem, montażem i uruchomieniem fabrycznie nowego sprzętu medycznego kardiomonitorów stacjonarnych szt. 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kardiomonitor transportowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jednorazowy zakup wraz dostarczeniem, montażem i uruchomieniem fabrycznie nowego sprzętu medycznego Kardiomonitora transportowego ,szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Respirator transportowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jednorazowy zakup wraz dostarczeniem, montażem i uruchomieniem fabrycznie nowego sprzętu medycznego respiratora transportowego - szt. 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Defibrylator dwufazowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jednorazowy zakup wraz dostarczeniem, montażem i uruchomieniem fabrycznie nowego sprzętu medycznego defibrylatora dwufazowego- szt. 2,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Aparat EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jednorazowy zakup wraz dostarczeniem, montażem i uruchomieniem fabrycznie nowego sprzętu medycznego aparatów EKG - szt. 2,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: System do badań wysiłkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jednorazowy zakup wraz dostarczeniem, montażem i uruchomieniem fabrycznie nowego sprzętu medycznego systemu do badań wysiłkowych - szt. 1,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: system monitorujący.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jednorazowy zakup wraz dostarczeniem, montażem i uruchomieniem fabrycznie nowego sprzętu medycznego systemu monitorującego 6 szt. Monitorów + 1 stanowisko centralnego nadzoru.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: kardiostymulator zewnętrzny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jednorazowy zakup wraz dostarczeniem, montażem i uruchomieniem fabrycznie nowego sprzętu medycznego kardiostymulatora zewnętrznego - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: defibrylator automatyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jednorazowy zakup wraz dostarczeniem, montażem i uruchomieniem fabrycznie nowego sprzętu medycznego defibrylatora automatycznego szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: bronchofiberoskop.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jednorazowy zakup wraz dostarczeniem, montażem i uruchomieniem fabrycznie nowego sprzętu medycznego bronchofiberoskopów, szt. 2 ,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: respirator noworodkowy transportowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jest jednorazowy zakup wraz dostarczeniem, montażem i uruchomieniem fabrycznie nowego sprzętu medycznego respiratora noworodkowego transportowego, szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.