eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn › budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych na os. Koźle Rogi - droga nr 1 - II POSTĘPOWANIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-07

POZYCJA 40175

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kędzierzyn: budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych na os. Koźle Rogi - droga nr 1 - II POSTĘPOWANIE Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle Wydział Zamówień Publicznych, do kontaktów: Stanisław Łyczkowski, ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn, woj. opolskie, tel. 077 4061247, fax 077 4061247, e-mail: zp@kedzierzynkozle.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych na os. Koźle Rogi - droga nr 1 - II POSTĘPOWANIE. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kędzierzyn-Koźle,os.Rogi. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych na os. Koźle Rogi- droga nr 1 - II POSTĘPOWANIE 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Certyfikaty 2. Atesty 3.Deklaracje zgodnosci 4.Dopuszczenie do użytku. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Budowa dróg dojazdowych polegajaca na: 1.mechanicznym karczowaniu krzaków- 0,11 ha 2.roboty ziemne- 1162,14 m3 3.profilowanie i zagęszczanie podloża pod warstwy konstrukcyjne jezdni- 5072,00 m2 4.podbudowa:-warstwa odcinajaca z piasku 10cm - 4072,00 m2 -dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 15cm- 4072,00 m2 -gorna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 8cm- 4072,00 m2 5.nawierzchnia: - nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych standard I, warstwa wiążąca 4cm- 4072,00 m2 -dwukrotne powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową,grysem kamiennym- 4072,00 m2 6.roboty wykończeniowe: - ręczne plantowanie poboczy- 704,00 m2 -umocnienie skarpy płytami drogowymi 100x75x12,5 - 660,00 m2 -oczyszczenie rowu z namułu 30cm - 440,00 m -naprawa scianek czolowych na istniejacym przepuście- 1,90 m3 wraz z kompleksową obsługą geodezyjną, inwentaryzacja geodezyjna powykonawczą ,organizacją,zagospodarowaniem i likwidacją placu budowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w dniach: 61

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10000,00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Pożądany czas wykonania zamówienia nie więcej niż 61 dni kalendarzowych od daty przekazania placu budowy.2.Udzielenie na wykonany przedmiot zamówienia 36 mc-y gwarancji. 3.Posiadanie doświadczenia w postaci wykonania w ostatnich 5-ciu latach tj. od 23.08.2001r. do 23.08.2006r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót o charakterze budowy nawierzchni asfaltowych na podbudowie z kruszywa łamanego oraz umocnienia skarp płytami drogowymi na wartość łączną nie mniejszą niż 600 000,00 PLN.4.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 PLN i ważną co najmniej przez cały okres realizacji zamówienia. 5.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia wg art.22 ust 1 pkt 1. 6.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art.22 ust 1 pkt 4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek nr 1: znaczenie warunku-20 pkt. bazowych + 1 pkt. za każdy dzień skrócenia terminu, jednak nie więcej niż 10 pkt.dodatkowych Warunek nr 2:znaczenie warunku-20 pkt. bazowych + 1 pkt. za każdy dodatkowy miesiąc gwarancji, jednak nie więcej niż 24 pkt dodatkowych.Warunek nr 3:znaczenie warunku-20 pkt. bazowych+ 1 pkt.za każde dodatkowe 50000,00 PLN doświadczenia, jednak nie więcej niż 6 pkt. dodatkowych.Warunek nr 4:znaczenie warunku-20 pkt. bazowych + 1 pkt. za każde rozpoczęte 20000,00 PLN, jednak nie więcej niż 5 pkt. dodatkowych. Warunek nr 5: znaczenie warunku-10 pkt.bazowych - odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji.Warunek nr 6:zanczenie warunku- 10 pkt.bazowych - zaświadczenie ZUS lub KRUS Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 i 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji, potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz , że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego, wystawionego (zaktualizowanego) nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami i podatkami wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. W przypadku wniosku wspólnego w/w dokument składa każdy z Wykonawców. 4. Zaświadczenie właściwego ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia wniosków. 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W polisie lub dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej - w innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia. 6. Wykaz (na druku stanowiącym załącznik do niniejszego wniosku) robót budowlanych o charakterze budowy nawierzchni asfaltowych na podbudowie z kruszywa łamanego oraz umocnienia skarp płytami drogowymi na wartość łączną nie mniejszą niż 600 000,00 PLN wykonanych w ostatnich 5-ciu latach tj. od 23.08.2001r. do 23.08.2006r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców wraz z potwierdzeniem przez zamawiających (na wykazie lub odrębnymi referencjami), że roboty te zostały wykonane należycie. Referencje obowiązkowo muszą zawierać dane, jakie występują w kolumnach wykazu. W przypadku wniosku wspólnego w zakresie doświadczenia wymagane jest, aby jeden w Wykonawców występujących wspólnie posiadał, co najmniej 50% minimalnego doświadczenia określonego warunkami udziału w postępowaniu. Sumowaniu doświadczenia podlegają wartości wykazane przez Wykonawcę posiadającego, co najmniej 50% doświadczenia oraz wartości pozostałych Wykonawców występujących wspólnie, którzy posiadają nie mniej niż 20% wymaganego doświadczenia. Warunkiem koniecznym jest, aby suma doświadczenia wynosiła minimum 100% doświadczenia wymaganego wnioskiem. Warunek ten jest spełniony również, jeżeli z wykonawców posiada 100% wymaganego doświadczenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: Wnioski o dopuszczenie do postepowania w przetargu ograniczonym umieszczono na stronie internetowej zamawiającego www.kedzierzynkozle.pl.SIWZ zostanie dostarczona wraz z zaproszeniem do składania ofert. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2006 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.