eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIW DO POJAZDÓW I MASZYN DROGOWYCH ZAMAWIAJĄCEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-09

Ogłoszenie nr 40165 - 2017 z dnia 2017-03-09 r.

Opole: BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIW DO POJAZDÓW I MASZYN DROGOWYCH ZAMAWIAJĄCEGO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 20264-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, krajowy numer identyfikacyjny 12652800000, ul. ul. Oleska  127, 45231   Opole, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 774 591 800, faks 774 581 352, e-mail przetargi@zdw.opole.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zdw.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIW DO POJAZDÓW I MASZYN DROGOWYCH ZAMAWIAJĄCEGO

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WP.3211.03.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów i maszyn drogowych zamawiającego z podziałem na zadania: a) zadanie nr 1 - miasto Opole, ul. Oleska 127, b) zadanie nr 2 - miasto Grodków, ul. Wrocławska 58, c) zadanie nr 3 - miasto Głubczyce, ul. Kościuszki 8, d) zadanie nr 4 - miasto Olesno, ul. Wielkie Przedmieście 3 zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: - 09.13.21.00-4 - benzyna bezołowiowa, - 09.13.41.00-8 - olej napędowy. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. zakup paliwa odbywać się będzie na stacjach paliw wykonawcy, 2.2. wykonawca musi dysponować siecią stacji paliw na terenie Polski wyposażoną w system bezgotówkowego zakupu paliw za pomocą elektronicznych kart, w tym minimum jedną stację paliw na terenie siedziby obsługiwanego zadania lub nie dalej niż 25 kilometrów od siedziby, 2.3. wykaz pojazdów do wydania kart elektronicznych tzw. kart paliwowych wykonawca otrzyma po rozstrzygnięciu postępowania, 2.4. wykonawca bezpłatnie wyda i dostarczy zamawiającemu karty paliwowe dla każdego samochodu służbowego (po 2 sztuki wystawione na każdy nr rejestracyjny samochodu oraz po 2 sztuki na maszyny drogowe dla ZDW Opole oraz po 4 sztuki na maszyny drogowe dla Oddziałów Terenowych), w ilości minimum 100 sztuk kart paliwowych, 2.5. wraz z kartami zamawiający otrzyma od wykonawcy w oddzielnej, zamkniętej kopercie numery PIN, przyporządkowane do każdej karty umożliwiające potwierdzenie dokonania zakupów, 2.6. wykonawca zobowiązuje się do uruchomienia kart paliwowych od początku terminu realizacji umowy, 2.7. wykonawca wyda bezpłatnie zamawiającemu dodatkowe karty paliwowe w przypadku zakupu nowych samochodów oraz wyda bezpłatnie nowe karty w przypadku nieumyślnego ich uszkodzenia, 2.8. wykonawca zapewni natychmiastową blokadę karty po zgłoszeniu jej utraty, kradzieży lub zniszczenia przez zamawiającego w sieci stacji paliw należących do wykonawcy, 2.9. zakup paliw dokonywany będzie po cenie detalicznej aktualnie obowiązującej na danej stacji paliw należącej do sieci wykonawcy w momencie zakupu, pomniejszonej o rabat udzielony przez wykonawcę, 2.10. wykonawca rozlicza transakcje z zamawiającym w złotych polskich (PLN), 2.11. Podane ilości paliw są ilościami szacowanymi, które mogą ulec zmniejszeniu w czasie realizacji umowy (zależnie od potrzeb), jednak ogólna ilość zakupionego paliwa nie może przekroczyć ilości: - etylina Pb 95 - 64 800 litrów,- olej napędowy ON - 52 920 litrów. 2.12. Zamawiający nie ma obowiązku wykorzystania całości ilości paliw przewidzianych do zakupu w okresie obowiązywania umowy i w związku z tym, wykonawcy nie będzie służyć żadne roszczenie. 2.13. Wykonawca zobowiązuje udostępniać na żądanie zamawiającego świadectwa jakości paliw. 3. Zakupione paliwa muszą odpowiadać obowiązującym normom i przepisom, określonym w szczególności w: - Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 23 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015 r. poz. 1680 z późn. zm.) w zakresie Polskich Norm: PN-EN ISO 4259:2009, PN-EN 590:2013-12, PN-EN 228:2013-04 (parametry paliwa nie mogą być gorsze niż określone w wyżej wspomnianych normach oraz w załącznikach do rozporządzenia), - świadectwie jakości wystawionym przez producenta paliw.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 09132100-4
Dodatkowe kody CPV: 09134100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT449780.49
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna,  Tatiana.Idzik@orlen.pl,  ul. Chemików 7,  09-411,  Płock,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 546463.91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 546463.91
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 546463.91
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.