Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-03
Wadowice: Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Wadowice w sezonie 2013/2014
Numer ogłoszenia: 401650 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wadowice Urząd Miejski , pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. +48 33 873 18 11, faks +48 33 873 18 15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Wadowice w sezonie 2013/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Wadowice w sezonie 2013/2014. Zamówienie będzie realizowane z podziałem na następujące zakresy : Zakres 1 - Drogi gminne i powiatowe oraz ciągi piesze na terenie Wadowic cz. 1; Zakres 2 - Drogi gminne w Wadowicach cz. 2; Zakres 3 - Drogi gminne w Wadowicach cz. 3; Zakres 4 - Drogi gminne w Rokowie i Babicy; Zakres 5 - Drogi gminne w Wadowicach cz. 4 (Zaskawie); Zakres 6 - Drogi gminne w Choczni; Zakres 7 - Drogi gminne w Gorzeniu Dolnym i Górnym oraz Zawadce; Zakres 8 - Drogi gminne w Kleczy Górnej, Barwałdzie Dolnym, Wysokiej oraz Stanisławiu Górnym; Zakres 9 - Drogi gminne w Kleczy Górnej i Kleczy Dolnej; Zakres 10 - Drogi gminne w Barwałdzie Dolnym oraz Kleczy Górnej; Zakres 11 - Drogi gminne w Jaroszowicach oraz Jaroszowicach Zbywaczówce; Zakres 12 - Drogi gminne w Kaczynie; Zakres 13 - Drogi gminne w Ponikwi oraz Jaroszowicach Gołębiówce.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje jednostkami sprzętu i środkami transportu niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia: - dla zakresu 1 - min. 2 samochody ciężarowe z zamontowanym nadajnikiem GPS wyposażone w pług odśnieżny i przystosowane do posypywania jezdni piaskiem lub chlorkiem sodu oraz min. 1 samochód ciężarowy z zamontowanym nadajnikiem GPS wyposażony w pług odśnieżny (alternatywnie min. 1 ciągnik kołowy z napędem na dwie osie o mocy min. 60 KM wyposażony w nadajnik GPS); - dla zakresu 2 - min. 1 samochód ciężarowy wyposażony w pług odśnieżny z zamontowanym nadajnikiem GPS (alternatywnie min. 1 ciągnik kołowy z napędem na dwie osie o mocy min. 60 KM z zamontowanym nadajnikiem GPS); - dla zakresu 3 - min. 1 samochód ciężarowy wyposażony w pług odśnieżny z zamontowanym nadajnikiem GPS (alternatywnie min. 1 ciągnik kołowy z napędem na dwie osie o mocy min. 60 KM z zamontowanym nadajnikiem GPS); - dla zakresu 4 - min. 1 samochód ciężarowy wyposażony w pług odśnieżny (alternatywnie min. 1 ciągnik kołowy z napędem na dwie osie o mocy min. 60 KM); - dla zakresu 5 - min. 1 samochód ciężarowy wyposażony w pług odśnieżny i przystosowany do posypywania jezdni piaskiem lub chlorkiem sodu (alternatywnie min. 1 ciągnik kołowy z napędem na dwie osie o mocy min. 60 KM); - dla zakresu 6 - min. 2 samochody ciężarowe z zamontowanym nadajnikiem GPS wyposażone w pług odśnieżny i przystosowane do posypywania jezdni piaskiem lub chlorkiem sodu (alternatywnie min. 1 ciągnik kołowy z napędem na dwie osie o mocy min. 60 KM wyposażony w urządzenie GPS oraz 1 samochód ciężarowy z zamontowanym nadajnikiem GPS wyposażony w pług odśnieżny i przystosowany do posypywania jezdni piaskiem lub chlorkiem sodu ); - dla zakresu 7 - min. 1 samochód ciężarowy wyposażony w pług odśnieżny i przystosowany do posypywania jezdni piaskiem lub chlorkiem sodu (alternatywnie min. 1 ciągnik kołowy z napędem na dwie osie o mocy min. 60 KM); - dla zakresu 8 - min. 2 samochody ciężarowe wyposażone w pług odśnieżny i przystosowane do posypywania jezdni piaskiem lub chlorkiem sodu (alternatywnie min. 2 ciągniki kołowe z napędem na dwie osie o mocy min. 60 KM); - dla zakresu 9 - min. 1 samochód ciężarowy wyposażony w pług odśnieżny i przystosowany do posypywania jezdni piaskiem lub chlorkiem sodu (alternatywnie min. 1 ciągnik kołowy z napędem na dwie osie o mocy min. 60 KM); - dla zakresu 10 - min. 1 samochód ciężarowy wyposażony w pług odśnieżny i przystosowany do posypywania jezdni piaskiem lub chlorkiem sodu (alternatywnie min. 1 ciągnik kołowy z napędem na dwie osie o mocy min. 60 KM); - dla zakresu 11 - min. 1 samochód ciężarowy wyposażony w pług odśnieżny i przystosowany do posypywania jezdni piaskiem lub chlorkiem sodu (alternatywnie min. 1 ciągnik kołowy z napędem na dwie osie o mocy min. 60 KM); - dla zakresu 12 - min. 1 samochód ciężarowy wyposażony w pług odśnieżny i przystosowany do posypywania jezdni piaskiem lub chlorkiem sodu (alternatywnie min. 1 ciągnik kołowy z napędem na dwie osie o mocy min. 60 KM); - dla zakresu 13 - min. 1 samochód ciężarowy wyposażony w pług odśnieżny i przystosowany do posypywania jezdni piaskiem lub chlorkiem sodu (alternatywnie min. 1 ciągnik kołowy z napędem na dwie osie o mocy min. 60 KM);
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz oferty, pisemne zobowiązanie innych podmiotów (np. umowa przedwstępna, umowa warunkowa, umowa finalna) do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do wykonywania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy), pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, wypełnioną wycenę ofertową sporządzona na podstawie Rozdziału V do formularza oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego pok. nr 46 II p..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2013 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Wadowicach, pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice pok. nr 7- BOM.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: osoby do kontaktów- Jarosław Gryga, Roman Gawlik.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Wadowice w sezonie 2013/2014 - Drogi gminne i powiatowe oraz ciągi piesze na terenie Wadowic cz. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Wadowice w sezonie 2013/2014 - Drogi gminne i powiatowe oraz ciągi piesze na terenie Wadowic cz. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Wadowice w sezonie 2013/2014 - Drogi gminne w Wadowicach cz. 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Wadowice w sezonie 2013/2014 - Drogi gminne w Wadowicach cz. 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Wadowice w sezonie 2013/2014 - Drogi gminne w Wadowicach cz. 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Wadowice w sezonie 2013/2014 - Drogi gminne w Wadowicach cz. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Wadowice w sezonie 2013/2014 - Drogi gminne w Rokowie i Babicy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Wadowice w sezonie 2013/2014 - Drogi gminne w Rokowie i Babicy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Wadowice w sezonie 2013/2014 - Drogi gminne w Wadowicach cz. 4 (Zaskawie);.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Wadowice w sezonie 2013/2014 - Drogi gminne w Wadowicach cz. 4 (Zaskawie);.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Wadowice w sezonie 2013/2014 - Drogi gminne w Choczni;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Wadowice w sezonie 2013/2014 - Drogi gminne w Choczni;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Wadowice w sezonie 2013/2014 - Drogi gminne w Gorzeniu Dolnym i Górnym oraz Zawadce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Wadowice w sezonie 2013/2014 - Drogi gminne w Gorzeniu Dolnym i Górnym oraz Zawadce.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Wadowice w sezonie 2013/2014 - Drogi gminne w Kleczy Górnej, Barwałdzie Dolnym, Wysokiej oraz Stanisławiu Górnym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Wadowice w sezonie 2013/2014 - Drogi gminne w Kleczy Górnej, Barwałdzie Dolnym, Wysokiej oraz Stanisławiu Górnym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Wadowice w sezonie 2013/2014 - Drogi gminne w Kleczy Górnej i Kleczy Dolnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Wadowice w sezonie 2013/2014 - Drogi gminne w Kleczy Górnej i Kleczy Dolnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Wadowice w sezonie 2013/2014 - Drogi gminne w Barwałdzie Dolnym oraz Kleczy Górnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Wadowice w sezonie 2013/2014 - Drogi gminne w Barwałdzie Dolnym oraz Kleczy Górnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Wadowice w sezonie 2013/2014 - Drogi gminne w Jaroszowicach oraz Jaroszowicach Zbywaczówce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Wadowice w sezonie 2013/2014 - Drogi gminne w Jaroszowicach oraz Jaroszowicach Zbywaczówce.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Wadowice w sezonie 2013/2014 - Drogi gminne w Kaczynie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Wadowice w sezonie 2013/2014 - Drogi gminne w Kaczynie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Wadowice w sezonie 2013/2014 - Drogi gminne w Ponikwi oraz Jaroszowicach Gołębiówce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Wadowice w sezonie 2013/2014 - Drogi gminne w Ponikwi oraz Jaroszowicach Gołębiówce.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Usługi sprzątania budynku Terenowego Oddziału RCKiK w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym Sączu
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.