eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica › Wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Stare Łazienki Mineralne ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica-Zdrój

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-29

Krynica: Wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Stare Łazienki Mineralne ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica-Zdrój
Numer ogłoszenia: 401548 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A. , ul. Nowotarskiego 9/4, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712395, faks 018 4715081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukz-uzdrowisko.krynica.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Stare Łazienki Mineralne ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica-Zdrój.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane tj. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Stare Łazienki Mineralne w Krynicy-Zdroju, ul. Nowotarskiego 9/4 w zakresie zgodnym z dokumentacją projektową, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, Pozwoleniem na budowę z zachowaniem warunków określonych w Pozwoleniu konserwatorskim. Nowa stolarkę zaprojektowano z dostosowaniem jej do wymiarów otworów okiennych i drzwiowych oraz zastosowano podziały wg starej istniejącej stolarki. Szczegółowe ZESTAWIENIE STOLARKI zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ. STOLARKA DREWNIANA OKNA - SZT.107 + DRZWI BALKONOWE - SZT.2 Stolarka okienna powinna spełniać wymogi: - Klejonka trójwarstwowa sosnowa, słoje poszczególnych warstw złożone w sposób niwelujący naprężenia, łączona na mikrowczepy - Szklenie zestawem dwuszynowym ze szkłem niskoemisyjnym o współczynniku przenikania ciepła nie wyższym niż U=1,0 W/m2xK, posiadającym znak bezpieczeństwa B oraz atesty ITB i PZH - Okucia obwiedniowe z mikrorozszczelnieniem - Okno przed pomalowaniem powinno być poddane obróbce (wygładzeniu), zaimpregnowane dwukrotnie, pomalowane podkładem oraz dwukrotnie lakierem nawierzchniowym kryjącym w kolorze brązowym RAL 8017 (jak istniejąca stolarka) - Okapniki alu angobowane w kolorze brąz (jak w części istniejącej) - Okna powinny zawierać okapnik przyszybowy, - W ramiakach poziomych listwa alu angobowana w kolorze brąz - Klamka - odlew aluminiowy z zaznaczeniem pozycji okna w kolorze brąz - Uszczelka dociskowa z wypełnieniem poliuretanowym, uszczelka rozszczelniająca z filtrowaniem powietrza o dł. min.15 cm w każdej kwaterze - Drzwi balkonowe z drewna klejonego iglastego jednoramowe z odtworzeniem profili podziału zewnętrznego jak istniejący - Kit silikonowy - Ofoliowanie i onarożnikowanie okien do transportu STOLARKA PCV OKNA Z PCV Z LAMINATEM DREWNOPODOBNYM Z ZEWNĄTRZ W KOLORZE JAK ISTNIEJĄCA STOLARKA - SZT.33 W pomieszczeniach parteru w części zabiegowej (elewacja wschodnia), gdzie wykonywane są zabiegi mokre zastosowano okna z PCV z mikrowentylacją, z profilem minimum pięciokomorowym i okleiną drewnopodobną od zewnątrz, a białe od wewnątrz. Wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie na podstawie certyfikatu na znak bezpieczeństwa i deklaracji zgodności, bądź aprobaty technicznej. Dodatki związane ze stolarką tj. nakładki na zawiasy i zaślepki na zawiasy powinny nawiązywać kolorystyką do profili. Parapety wewnętrzne pozostają bez zmian. Zewnętrzne należy wykonać z blachy stalowej powlekanej w kolorze ciemno-brązowym jak istniejące. System otwierania okien zgodnie z załączoną dokumentacja projektową. W cenie okna powinny być uwzględnione następujące elementy: - klamki - okapnik przyszybowy - nakładki na zawiasy - zaślepki na zawiasy - uszczelkę z wypełnieniem poliuretanowym - uszczelkę rozszczelniającą z filtrowaniem o dł.min.15 cm w każdej kwaterze okiennej - okapnik przyramowy - listwy maskujące w kolorze stolarki (od strony wewnętrznej) W cenie montażu i demontażu stolarki okiennej powinny się znajdować: - dostarczenie stolarki - wniesienie na miejsce montażu - demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej - usunięcie własnym staraniem i na własny koszt materiałów z demontażu - zamontowanie okien zgodnie z wytycznymi producenta za pomocą kotew oraz wypełnienie wolnej przestrzeni pianą poliuretanową - usunięcie nadmiaru piany po wyschnięciu - demontaż istniejących i montaż nowych parapetów zewnętrznych - uzupełnienie tynków zewnętrznych i wewnętrznych ościeży okiennych oraz powierzchni na ścianach - malowanie ościeży okiennych wewnętrznych i zewnętrznych - posprzątanie po robotach budowlanych i umycie zamontowanych okien Przed złożeniem oferty należy wykonać pomiar kontrolny wszystkich otworów okiennych i drzwiowych. Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia obciążające Wykonawcę: a) zabezpieczenie robót pod względem BHP, b) zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, c) uzyskanie w Urzędzie Miejskim oraz pokrycie kosztów pozwolenia dojazdu do placu budowy (wjazd na Deptak) d) przedłożenie Zamawiającemu przed podpisaniem umowy Harmonogramu prac Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający określa wadium na kwotę: 5.000,00

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie doświadczenie wymaga się od wykonawcy, żeby w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wymianie stolarki o całkowitej wartości zamówienia - co najmniej 200 000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie III.4.1.pkt.1. Ocena nastąpi w oparciu o formułę spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy ustanowiony przez Wykonawcę posiadał odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalizacji konstrukcyjno-budowlanej, posiadał aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz legitymował się stosowną praktyką uprawniającą do kierowania robotami budowlanymi w obiektach zabytkowych zgodnie z z § 24 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27.07.2011 r. (Dz.U.2011.165.987) Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie III.4.1.pkt.2. Ocena nastąpi w oparciu o formułę spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis dotyczące terminów ważności dokumentów stosuje się odpowiednio.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy na następujących warunkach: 1) Terminów przewidzianych w § 9 umowy w sytuacji: a) wystąpienia siły wyższej, niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiły Wykonawcy terminowe zakończenie robót objętych umową

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.krynica.com.pl/BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A. ul. Nowotarskiego 9/4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2011 godzina 11:15, miejsce: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A. ul. Nowotarskiego 9/4 sekretariat pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. (dalej, zbiorczo zwane Korespondencja) Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie. Dopuszcza się przekazywanie informacji faksem i drogą elektroniczną, przy czym każda ze stron na żądanie drugiej ma obowiązek potwierdzić fakt ich otrzymania.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.