eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ 2351 S (ULICA STALMACHA) NA ODCINKU OD SKRZYŻOWANIA Z DK 11 DO SKRZYŻOWANIA Z DW NR 906 W MIEJSCOWOŚCI LUBLINIEC

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-03

Lubliniec: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ 2351 S (ULICA STALMACHA) NA ODCINKU OD SKRZYŻOWANIA Z DK 11 DO SKRZYŻOWANIA Z DW NR 906 W MIEJSCOWOŚCI LUBLINIEC
Numer ogłoszenia: 401514 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101864 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Paderewskiego 7, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3510514, faks 034 3510511.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ 2351 S (ULICA STALMACHA) NA ODCINKU OD SKRZYŻOWANIA Z DK 11 DO SKRZYŻOWANIA Z DW NR 906 W MIEJSCOWOŚCI LUBLINIEC.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi powiatowej 2351 S ulica Stalmacha na odcinku od skrzyżowania z DK nr 11 do skrzyżowania z DW nr 906 w miejscowości Lubliniec. 2.Projektowany odcinek ulicy Stalmacha to droga powiatowa należąca do sieci dróg w miejscowości Lubliniec służąca obsłudze komunikacyjnej dla przyległej zabudowy mieszkaniowej oraz stanowiąca łącznik pomiędzy DK nr 11, a centrum miasta Lubliniec i drogą wojewódzką nr 906. 3.W liniach rozgraniczających obejmujących przedmiotową inwestycję przewiduje się przebudowę nawierzchni jezdni, zjazdów indywidualnych do posesji prywatnych, zatok autobusowych, zatok postojowych i ciągów pieszych. Przedsięwzięcie obejmuje odcinek ulicy o łącznej długości 2707,63 m. Na przedmiotowym odcinku przewiduje się wykonanie jezdni o nawierzchni SMA o stałej szerokości równej 7,00 m. Ponadto przewiduje się wykonanie zjazdów indywidualnych do posesji z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm koloru czerwonego, zatok autobusowych z kostki granitowej o gr. 22 cm, zatok postojowych jak i chodników z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm koloru szarego. W ramach przebudowy przewiduje się remont odwodnienia ulicy Stalmacha poprzez wymianę wpustów ulicznych oraz remont kanału deszczowego. Wody opadowe i roztopowe z utwardzonych nawierzchni odprowadzane będą poprzez wpusty uliczne oraz przykanaliki do istniejącej kanalizacji deszczowej. Na odcinku od km 0+993,97 do km 1+647,29 wody opadowe i roztopowe odprowadzone będą przez wpusty uliczne i przykanaliki do istniejących rowów przydrożnych. 4.W ramach zadania należy wykonać remont mostu drogowego w ciągu ul. Stalmacha w km 0+103,14 w miejscowości Lubliniec. Istniejący obiekt jest mostem drogowym betonowym jednoprzęsłowym wybudowanym w pierwszej połowie XX w. Celem głównym remontu jest wykonanie nowej nawierzchni obiektu, wraz z kapami chodnikowymi i bariero poręczami. 5.W ramach zadania należy wykonać przebudowę latarni oraz zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych nN i śN zgodnie z wydanymi warunkami przebudowy. Dla oświetlenia wysepki projektuje się dobudowę czterech latarni oświetleniowych. 6.Podczas realizacji zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej 2351 S ulica Stalmacha na odcinku od skrzyżowania z DK nr 11 do skrzyżowania z DW nr 906 w miejscowości Lubliniec Wykonawca zobowiązany jest do skoordynowania prac z wykonaniem przebudowy sieci wodociągowej oraz rozbudowy kanalizacji sanitarnej w ul. Stalmacha w Lublińcu realizowanej przez Zarząd Gospodarki Komunalnej, Lokalowej i Ciepłownictwa z siedzibą w Lublińcu przy ulicy Spokojnej 2. 7.Inwestycja nie jest zaliczana do przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Na etapie wykonywania remontu nie można wykluczyć emisji płynów, gazów, zapachów i hałasu, które są nieodzownym elementem prowadzenia robót. Zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r., materiały z robót rozbiórkowych powinny zostać przewiezione na wysypisko i tam zutylizowane. Podczas prac remontowych nie przewiduje się urządzeń sieci uzbrojenia. W przypadku stwierdzenia kolizji z istniejącymi sieciami uzbrojenia podziemnego należy albo wykonać roboty tak aby tych kolizji uniknąć lub zabezpieczyć przed uszkodzeniem czy przebudować kolidujące uzbrojenie. Wszelkie prace budowlane w obrębie urządzeń podziemnych powinny być prowadzone pod nadzorem administratora urządzenia. Wszystkie roboty objęte projektem należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacjach Technicznych oraz zgodnie z wymaganiami norm i innymi przepisami związanymi. Przy wykonywaniu robót budowlanych należy bezwzględnie przestrzegać przepisów BHP oraz Ppoż. 8.Zadanie należy wykonać w oparciu o: a). specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 2 do SIWZ), b). projekt budowlano - wykonawczy (załącznik nr 3 do SIWZ), c). przedmiar robót (załącznik 4 do SIWZ), d). specyfikacje techniczne - mostowe (załącznik nr 5 do SIWZ), e). projekt budowlany i wykonawczy opis techniczny i rysunki - branża mostowa (załącznik nr 6 do SIWZ), f). przedmiar robót - branża mostowa (załącznik nr 7 do SIWZ), g). projekt budowlano - wykonawczy branża elektroenergetyczna (załącznik nr 8 do SIWZ), h).specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - branża elektroenergetyczna (załącznik nr 9 do SIWZ), i). przedmiar robót - branża elektroenergetyczna (załącznik nr 10 do SIWZ), j). projekt docelowej organizacji ruchu (załącznik nr 11 do SIWZ). 9.Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji zadania. 10.Wykonawca udzieli 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego (bez uwag) protokołu odbioru. 11.Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy Robót. 12.Obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy Robót. 13.Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty. 14.Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty przy odbiorze ostatecznym zadania. 15.Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w mateiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 16.Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 17.Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części prac podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 12 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe LARIX Sp. z o.o., ul. Klonowa 11, 42-700 Lubliniec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4222208,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4852101,40

  • Oferta z najniższą ceną: 4852101,40 / Oferta z najwyższą ceną: 5868159,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.