eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Łódzki › Remont i modernizacja elewacji budynków B i C Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-08

Aleksandrów Łódzki: Remont i modernizacja elewacji budynków B i C Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
Numer ogłoszenia: 401486 - 2010; data zamieszczenia: 08.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki , Pl. Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121018, 7121620, faks 042 7121780.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrow-lodzki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja elewacji budynków B i C Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont i modernizacja elewacji budynków B i C Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: - rozebranie budynku wraz z fundamentami, - rozebranie ogrodzenia wraz z fundamentami, - załadowanie gruzu i ziemi wraz z wywiezieniem, - rozebranie podłoża pod stopy fundament. kolumn, - załadowanie gruzu i ziemi wraz z wywiezieniem, - wykonanie stóp fundamentowych z ich zbrojeniem, - montaż konstrukcji stalowej kolumn, - wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego elementów stalowych, - uzupełnienie połączenia głowica kolumny-strop, - wykonanie wykopu dla fundamentów pochylni dla niepełnosprawnych, - rozebranie podestu wejściowego, skucie lastryka, demontaż drzwi stalowych -wejściowych i wewnętrznych, - uzupełnienie ścian, skrobanie, wyrównanie, gładź gipsowa, ułożenie warstw podłogowych, zamontowanie drzwi wejściowych i wewnętrznych z profili aluminiowych (zewn. profil ciepły, wewn. profil zimny) - szklone szkłem bezpiecznym, - ułożenie gresu antypoślizgowego w wejściu, - wykonanie podestu przed wejściem z osadzeniem wycieraczki, - załadowanie gruzu i ziemi wraz z wywiezieniem, - wykonanie ław fundamentowych, - wykonanie izolacji z emulsji asfaltowej na zimno-dwie warstwy, - wypełnienie podkładami z piasku, gruzu oraz betonem - z ubijaniem, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, - zagruntowanie i otynkowanie ścian tynkiem akrylowym, - montaż balustrad z rur ze stali nierdzewnej, - ocieplenie stropu, - oczyszczenie dachu, przyklejenie styropianu pokrytego papą, - pokrycie dachu papą termozgrzewalną, - ocieplenie stropu o spodu konstrukcji styropianem metodą lekko mokrą z otynkowaniem i malowaniem, - wykonanie ręczne wykopów pod fundament ogrodzenia, - załadowanie gruzu i ziemi wraz z wywiezieniem, - wykonanie ław fundamentowych wraz z ich zbrojeniem (wykonać poszerzenie fundamentu pod przeciwwagę bramy), - wykonanie słupów z rdzeniem zbrojonym i ściany podmurówki z cegły klinkierowej, - ułożenie maty grzewczej w linii bramy, - montaż nakryw ceramicznych na słupach i ścianach podmurówki, - osadzenie słupków pośrednich z kulką, - montaż bramy przesuwnej z napędem elektrycznym, - montaż elementów przęseł ogrodzenia, - demontaż i montaż urządzenia przyzywowego, - zasilanie bramy - wykop, ułożenie kabli w rurze z PCW w wykopie, - montaż masztu z zainstalowaniem kamery, - zasypanie wykopu, - likwidacja przewieszki, - zamontowanie koryta kablowego na elewacji - zerwanie nawierzchni, wykop, ułożenie kabli w rurze z PCW w wykopie, - zasypanie wykopu, odtworzenie nawierzchni, - skucie tynku z komina, otynkowanie i pomalowanie, - przygotowanie podłoża do malowania ścian - oczyszczenie mechaniczne i zmycie, - uzupełnienie ubytków w tynkach, - malowanie tynków zewnętrznych, - montaż taśm przeciw gołębiom, - czyszczenie, odtłuszczanie i dwukrotne malowanie krat, - rusztowanie, zabezpieczenie okien folią a rusztowań siatką, - demontaż okna podawczego oraz drzwi, - w miejscu zdemontowanego okna powiększyć otwór do wymiaru drzwi, - podmurowanie otworu drzwiowego do wymiaru okna, - montaż drzwi oraz okna podawczego, - wykończenie ościeży drzwiowych wraz z pomalowaniem, - demontaż opaski wzdłuż ściany, wykonanie wykopu, oczyszczenie ścian fundamentu, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej metodą iniekcji dwurzędowej, - otynkowanie ściany fundamentowej, zasypanie wykopu wraz z ubiciem, ułożenie opaski z płyt chodnikowych, - zerwanie warstw podłogowych w pomieszczeniach wraz z wylewkami, - wykonanie wykopów na całej powierzchni pomieszczeń, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej metodą iniekcji dwurzędowej, - otynkowanie ściany fundamentowych, - nasypanie piasku warstwami wraz z ubiciem, - ułożenie folii przeciwwilgociowej, - ułożenie warstwy styropianu, - wykonanie warstw podłogowych z betonu ze wzmocnieniem siatką cięto ciągnioną, - ułożenie wykładziny z wywinięciem na ścianę, - zgrzewanie wykładziny, - malowanie ścian, - montaż haka na ścianie budynku, - demontaż istniejącego przyłącza napowietrznego, - montaż nowego przyłącza przez pracownika Zakładu Energetycznego, - wymiana istniejących kabli teletechnicznych na nowe na elewacji zachodniej - montaż listew osłonowych - gzymsu - przeniesienie skrzynek telefonicznych ponad gzyms - demontaż niedziałających nieczynnych przewodów UTP - przełożenie przewodów od instalacji monitoringu - przeniesienie skrzynek od instalacji monitoringowej ponad gzyms Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 5 do siwz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Powtórzenie tego samego rodzaju zamówienia w zakresie nie przekraczającym 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p.- wg. zał nr 2 do siwz

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p.- wg. zał nr 2 do siwz

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p.- wg. zał nr 2 do siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p.- wg. zał nr 2 do siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p.- wg. zał nr 2 do siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy sporządzony według załącznika nr 5 do swiz.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje przedłużenie terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających wykonywanie robót w przewidzianym terminie. 2. Zamawiający ma prawo korekty wartości ryczałtowej przedmiotu umowy w przypadku ograniczenia lub rezygnacji z umownego zakresu prac objętych niniejszą umową, 3. W przypadku zaistnienia sytuacji powodującej wprowadzenie w trakcie realizacji niniejszego zamówienia zmian w zakresie robót w stosunku do określonego w dokumentacji projektowej- zamienne zakresy robót zostaną ustalone przed ich realizacją w zatwierdzonym przez Zamawiającego protokole konieczności, a ich wartość zostanie określona w oparciu o sporządzony przez Wykonawcę kosztorys szczegółowy. Wykonawca do sporządzenia kosztorysu szczegółowego przyjmie identyczne czynniki jakie określił w kosztorysie ofertowym. 4. Zmiany o których mowa w punkcie 1-3 mogą zostać wprowadzone za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrow-lodzki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Aleksandrowie Łódzkim, Plac Kościuszki 2, kod pocztowy 95-070 Aleksabdrów Łódzki, bud. C, pokój nr 14 a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Aleksandrowie Łódzkim, Plac Kościuszki 2, kod pocztowy 95-070 Aleksabdrów Łódzki,Ratusz, punkt podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.