eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, drukarki, urządzenia faksującego, tonerów, na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie oraz Filii WUP w Siedlcach, Ciechanowie i Płocku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-08

Warszawa: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, drukarki, urządzenia faksującego, tonerów, na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie oraz Filii WUP w Siedlcach, Ciechanowie i Płocku.
Numer ogłoszenia: 401466 - 2010; data zamieszczenia: 08.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie , ul. Młynarska 16, 01-205 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5784400 centrala, 5784489, faks 022 5784418.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.mazowsze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, drukarki, urządzenia faksującego, tonerów, na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie oraz Filii WUP w Siedlcach, Ciechanowie i Płocku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, drukarki, urządzenia faksującego, tonerów, na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie oraz Filii WUP w Siedlcach, Ciechanowie i Płocku. Część I - Zespół ds. Projektów Wydział Regionalnej Polityki Rynku Pracy Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego : dwóch laptopów (mysz + torba + linka), zakup urządzenia faksującego ze standardowym pakietem startowym i dodatkowym tonerem oraz zakup oprogramowania do laptopów na potrzeby projektu Kierunek -Własna Firma finansowanego z Działania 6.2 PO KL Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia. Część II - Filia WUP w Płocku Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego - notebooka, komputera stacjonarnego wraz z monitorem, oprogramowania, wkładów do drukarek na potrzeby projektu pn. Płocka Szkoła Małej Przedsiębiorczości V, realizowanego przez WUP w Warszawie Filię w Płocku w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Część III - Filia WUP w Siedlcach Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa laptopa wraz z systemem operacyjnym, pakietem biurowym, oprogramowaniem antywirusowym oraz urządzenia wielofunkcyjnego wraz z 5 dodatkowymi tonerami do ww. urządzenia, w ramach projektu Czas na biznes III, Działania 6.2 PO KL realizowanego przez siedlecką Filię WUP Część IV - Filia WUP w Ciechanowie Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 6 zestawów komputerowych i 6 oprogramowań komputerowych, zakup i dostawa 3 drukarek (jedna kolorowa) i 3 tonerów do projektu Samozatrudnienie skutecznym sposobem na bezrobocie z Działania 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałania 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Część V - Zespół ds. Informatyki Wydział Obsługi Urzędu Zakup osprzętu i materiałów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 32.58.12.00-1, 30.12.51.10-5, 72.51.10.00-0, 30.23.20.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    Wykonawca powinien załączyć: Atesty, standardy, certyfikaty określone w załączniku nr 2 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. Strony zastrzegają możliwość zmiany umów w zakresie terminu dostawy w przypadku, gdy dochowanie pierwotnego terminu będzie niemożliwe z przyczyn niezależnych od stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.mazowsze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie, ul. Młynarska 16, 01-205 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie, ul. Młynarska 16, 01-205 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cześć I Zespół ds. Projektów / Wydział Regionalnej Polityki Rynku Pracy /.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego : dwóch laptopów (mysz + torba + linka), zakup urządzenia faksującego ze standardowym pakietem startowym i dodatkowym tonerem oraz zakup oprogramowania do laptopów na potrzeby projektu Kierunek -Własna Firma finansowanego z Działania 6.2 PO KL Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Filia WUP w Płocku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego - notebooka, komputera stacjonarnego wraz z monitorem, oprogramowania, wkładów do drukarek na potrzeby projektu pn. Płocka Szkoła Małej Przedsiębiorczości V, realizowanego przez WUP w Warszawie Filię w Płocku w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Filia WUP w Siedlcach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa laptopa wraz z systemem operacyjnym, pakietem biurowym, oprogramowaniem antywirusowym oraz urządzenia wielofunkcyjnego wraz z 5 dodatkowymi tonerami do ww. urządzenia, w ramach projektu Czas na biznes III, Działania 6.2 PO KL realizowanego przez siedlecką Filię WUP.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - Filia WUP w Ciechanowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 6 zestawów komputerowych i 6 oprogramowań komputerowych, zakup i dostawa 3 drukarek (jedna kolorowa) i 3 tonerów do projektu Samozatrudnienie skutecznym sposobem na bezrobocie z Działania 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałania 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V - Zespół ds. Informatyki / Wydział Obsługi Urzędu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup osprzętu i materiałów w postaci: Dysk Twardy Czytnik Kart Zaciskarka RJ-45 Zestaw izolacji Kompresor plus akcesoria Mysz USB Koszulki Termokurczliwe Kvm z kablami Zestaw Narzędzi Stacja lutownicza UPS Stacja Montażowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.