eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzyżów › Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na pakiety

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-03-09

Ogłoszenie nr 40139 - 2017 z dnia 2017-03-09 r.

Strzyżów: Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na pakiety
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 37048251200000, ul. ul. Dąbrowskiego  10, 38100   Strzyżów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 172 761 058, e-mail przetargi@zozstrzyzow.pl, faks 172 761 058.
Adres strony internetowej (URL): www.zozstrzyzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczny zakład opieki zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.zozstrzyzow.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie, SEKRETARIAT, ul. Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na pakiety
Numer referencyjny: ZOZ.ZP-382-06/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
8


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w pakietach: 1: Ryby 2: Mięso drobiowe głęboko mrożone 3: Warzywa mrożone 4: Przyprawy oraz produkty pozostałe 5: Warzywa i owoce 6: Ziemniaki 7: Jajka kurze, 8: Woda mineralna w asortymencie i ilości określonych w Części XIX "Szczegółowa specyfikacja - formularz cenowy". Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania opisane w załączniku nr 1 - ofercie cenowej oraz projekcie umowy.

II.5) Główny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze
Dodatkowe kody CPV:03110000-5, 15330000-0, 15310000-4, 41100000-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 3


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena100


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Warunki zmian zostały opisane przez Zamawiającego we wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 17/03/2017, godzina: 12:40,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Ryby

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Filet śledziowy w sosie pomidorowym - puszka min. a 170 g 15241200-1 4 x w miesiącu szt 900 2. Ryby mrożone Mintaj bez glazury SHP 15220000-6 1 x w tygodniu kg 150 3. Ryby mrożone Miruna bez glazury bez skóry SHP 15220000-6 1 x w tygodniu kg 300 4. Filet z makreli w oleju puszka min a 170 g 15241500-4 1 x w tygodniu szt 900
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15220000-6, 15241000-9, 15241000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Mięso drobiowe głęboko mrożone

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Kurczaki mrożone - tuszka z kurczaka kl A, patroszona bez podrobów 15112000-6 1 x w tygodniu kg 150 2. Filet z kurczaka mrożony - min 02 kg - gat. I pozbawione skóry, kości, obojczyka. Nie dopuszcza się wylewów krwawych 15112000-6 1 x w tygodniu kg 210 3. Noga z kurczaka mrożona - gat. I. Właściwie umięśniona, bez kupra, nie dopuszcza się wylewów krwawych w mięśniach 15112000-6 1 x w tygodniu kg 600 4. Wątróbka z drobiu mrożona, gat I. Bez zanieczyszczeń mechanicznych i organicznych 15131500-0 1 x w tygodniu kg 30
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15112000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Warzywa mrożone

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Bukiet jarzyn 7 składnikowy mrożonka 15331170-9 4 x w miesiącu kg 300 2. Fasolka szparagowa mrożona 15331170-9 1 x w miesiącu kg 30
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15331100-8, 15331100-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Przyprawy oraz produkty pozostałe

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Chrzan tarty słoik 0,27 kg 15331110-1 4 x w miesiącu szt.15 2. Cukier puder 0,5 kg 15831000-2 2 x w miesiącu szt. 6 3. Cukier waniliowy a 32 g 15831000-2 2 x w miesiącu szt. 15 4. Ćwikła z chrzanem 270g słoik 15800000-8 4 x w miesiącu szt. 60 5. Dżem niskosłodzony 280g, z min. 40g owoców sporządzono 100 g produktu, bez konserwantów, pasteryzowany 15332296-5 4 x w miesiącu szt. 180 6. Groszek konserwowy 400 g 15331462-3 2 x w miesiącu szt. 30 7. Herbata granulowana a 100 g 15863000-5 4 x w miesiącu kg 30 8. Kasza jęczmienna wiejska 0,5kg 15613300-1 4 x w miesiącu kg 45 9. Kasza manna 15613300-1 4 x w miesiącu kg 150 10. Kawa zbożowa 0,5 kg 15860000-4 3 x w miesiącu kg 15 11. Koncentrat buraczany 0,33 ml 15800000-8 2 x w miesiącu szt. 15 12. Koncentrat pomidorowy 30% 0,165 kg; koncentratu pomidorowego 98% 15331427-6 4 x w miesiącu szt. 300 13. Majonez 0,26 kg 15871273-8 2 x w miesiącu szt. 90 14. Margaryna zwykła kostka 0,25 kg 15431100-9 4 x w miesiącu kg 30 15. Mąka poznańska 15612100-2 1 x w miesiącu kg 360 16. Mąka ziemniaczana 15620000-0 3 x w miesiącu kg 15 17. Miód wielokwiatowy 25g 03142100-9 2 x w miesiącuszt 1350 18. Musztarda a 180 ml, 175 g 15871000-4 2 x w miesiącu szt. 15 19. Ocet 0,5l 15871100-5 3 x w miesiącu szt.90 20. Olej 1l rzepakowy 15411100-3 4 x w miesiącu litr 90 21. Pasztet z drobiu 160g. Zawartość białka w 100 g nie mniej niż 6,9 g. Zawartość tłuszczu w 100g produktu nie więcej niż 14g 15131310-1 4 x w miesiącu szt. 750 22. Płatki owsiane 15613380-5 4 x w miesiącu kg 90 23. Ryż 03211300-6 4 x w miesiącu kg 150 24. Sałatka warzywna słoik 900g. 15331500-2 3 x w miesiącu szt. 15 25. Sałatka z czerwonej kapusty słoik 900 g 15331500-2 2 x w miesiącu szt. 15 26. Sól 15872400-5 2 x w miesiącu kg 135 27. Syrop z cytryny (słodka zaprawa) op. a 0,5l 15831500-7 4 x w miesiącu szt. 180 28. Kisiel na 0,5l wody bez cukru 3 smaki 15800000-8 1 x w miesiącu szt. 15 29. Budyń na 0,5l mleka bez cukru 15800000-8 1 x w miesiącu szt.15 30. Cukier 15831000-2 4 x w miesiącu kg 450 31. Pietruszka susz. a 20g 15893000-4 2 x w miesiącu op.45 32. Koper susz. a 20g 15893000-4 2 x w miesiącu op. 30 33. Makaron nitki - cienka, min. 2 jajeczny 15851100-9 4 x w miesiącu kg 180 34. Makaron świderki, min. 2 jajeczny 15851100-9 4 x w miesiącu kg 300 35. Czosnek granulowany a 20 g 15870000-7 1 x w miesiącu op. 15 36. Kminek a 20g. 15872000-1 1 x w miesiącu op. 15 37. Kwasek cytrynowy a 20g. 15870000-7 1 x w miesiącu op. 45 38. Liść laurowy a 6g 15870000-7 1 x w miesiącu op. 15 39. Majeranek a 10 g 15872000-1 1 x w miesiącu op. 6 40. Papryka słodka a 20 g 15870000-7 1 x w miesiącu op. 30 41. Pieprz mielony czarny a 20g 15872100-2 2 x w miesiącu op.45 42. Przyprawa "Kucharek" lub odpowiednik 15871270-7 3 x w miesiącu kg 15 43. Przyprawa do potraw w płynie 15871270-7 3 x w miesiącu litr 210 44. Przyprawa do gulaszu a 20g 15871270-7 1 x w miesiącu op.90 45. Ziele angielskie a 12 g 15870000-7 1 x w miesiącu op. 15 46. Sos pieczeniowy jasny 15871270-7 1 x w miesiącu op. 15 47. Przyprawa do kurczaka a 20 g 15871270-7 1 x w miesiącu op. 15 48. Cynamon a 20 g 15872200-3 1 x w miesiącu op. 15 49. Kostka rosołowa drobiowa a 12 szt 15891500-5 1 x w miesiącu op. 30 50. Przyprawa do karkówki 20 g 15871270-7 1 x w miesiącu op.30
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15331110-1, 15430000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Owoce i warzywa

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Cebula 03221113-1 na bieżąco kg 90 2. Fasola Jaś karłowy 03221220-4 na bieżąco kg 45 3. Jabłka 03222321-9 na bieżąco kg 210 4. Kapusta biała 03221410-3 na bieżąco kg 150 5. Kapusta kiszona op. a 1 kg 15331142-4 na bieżąco kg 60 6. Kapusta pekińska 03221410-3 na bieżąco kg 45 7. Marchew duża lub średnia 03221112-4 na bieżąco kg 750 8. Ogórki kiszone op. a 0,4 kg 15331000-7 na bieżąco kg 30 9. Ogórki konserwowe, op. a 1 litr 15331000-7 na bieżąco szt. 15 10. Papryka świeża 03221230-7 na bieżąco kg 3 11. Pieczarki 03221260-6 na bieżąco kg 45 12. Pomidory świeże 03221240-0 na bieżąco kg 15 13. Selery 03221110-0 na bieżąco kg 120 14. Koper świeży - pęczek 03221300-9 na bieżąco szt. 180 15. Buraki ćwikłowe 03221111-7 na bieżąco kg 900 16. Ogórki świeże 03221270-9 na bieżąco kg 15
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03200000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: Ziemniaki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Ziemniaki konsumpcyjne, niezazielenione, nieporośnięte, jednolite odmianowo, do obierania w maszynie - równe. Pakowane po 15 kg. 03212100-1 2 x w tygodniu kg 4500
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03212100-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa: Jajka kurze

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Jajka kurze średnie min 50 g świeże bez zanieczyszczeń 03142500-3 1 x w tygodniu szt 3 600
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03142500-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa: Woda mineralna

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Naturalna woda mineralna gazowana w butelkach plastikowych o pojemności 1,5 L, oznaczonych etykietą 41100000-0 2 x w tygodniu butelka 1 260 2. Naturalna woda mineralna niegazowana w butelkach plastikowych o pojemności 1,5 L, oznaczonych etykietą 41100000-0 2 x w tygodniu butelka 1 260
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 41100000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.