eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji alarmu pożarowego SAP i dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-03

Wrocław: Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji alarmu pożarowego SAP i dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 401388 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 279816 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu, ul. H. Kamieńskiego 73a, 51-124 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3254375, faks 071 3270425.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji alarmu pożarowego SAP i dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót instalacyjnych systemu sygnalizacji alarmu pożarowego SAP i dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym we Wrocławiu przy ul. Kamieńskiego 73a w następujących obiektach: 1)budynek główny łóżkowy - 1A z łącznikiem - 1E, 2)budynek diagnostyczny - 1B z Blokiem Operacyjnym, 3) budynek Szpitalnego Oddziału Rratunkowego - 1C, 4)budynek pediatryczny - 1H z łącznikiem - 1G, 5)budynek przychodni, diagnostyki i administracji - 1D z łącznikiem - 1F. 2. Przedmiot zamówienia wykonać należy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a w szczególności w: 1)dokumentacji projektowej (zał. Nr 8 do SIWZ), 2)przedmiarze robót (zał. Nr 9 do SIWZ), 3)szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zał. nr 10 do SIWZ),4)dokumentacją techniczno - ruchową nowo zainstalowanych urządzeń,5)zaleceniami konsultanta p/poż. Zamawiającego i obowiązującymi przepisami p/poż. 6)zaleceniami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego 3.Roboty instalacyjne oznaczają pełen zakres robót opisany w dokumentacji projektowej. 4.Wykonawca w terminie 14 dni od daty wprowadzenia na budowę opracuje wspólnie z Zamawiającym harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania robót instalacyjnych na poszczególnych obiektach szpitala, 5.Wykonawca opracuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 6.Wykonawca wykona roboty objęte przedmiotem zamówienia z materiałów własnych. 7.Wykonawca na własny koszt wykona próby pomontażowe, dokona uruchomienia systemu. 8.Wykonawca przed oddaniem nowoprojektowanej instalacji do użytkowania dokona pomiarów: skuteczności ochrony przeciwporażeniowej rezystancji izolacji instalacji, badania ciągłości przewodów ochronnych PE. 9.Wykonawca na własny koszt zorganizuje, zagospodaruje oraz należycie zabezpieczy plac budowy w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie obiektu i w jego obrębie oraz zabezpieczy przed dostępem osób trzecich. 10.Wykonawca na własny koszt przeszkoli personel Zamawiającego w zakresie obsługi i instalacji urządzeń. 11. Wykonawca zapewni na własny koszt serwis, konserwację, przeglądy i wymianę eksploatacyjną urządzeń w okresie trwania gwarancji i rękojmi (zgodnie z zaleceniami producenta) i zapisami w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 12. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na okres 36 miesięcy na roboty instalacyjne liczonej od następnego dnia po zakończeniu całości robót, potwierdzonych protokółem odbioru końcowego robót. 13.Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na okres 24 miesięcy na zamontowane urządzenia. 14. Wykonawca w okresie gwarancji na zamontowane urządzenia zapewni nieodpłatną konserwację i wymianę materiałów, części lub urządzeń zgodnie z zaleceniami producenta. 15. Wykonawca po okresie gwarancji i rękojmi dostarczy Zamawiającemu otwarte oprogramowanie zarządzające i nadzorujące system alarmowy. 16. Wszystkie materiały budowlane i urządzenia muszą posiadać wymagane atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do eksploatacji, aprobaty techniczne, itp. Wykonawca przed użyciem materiałów zobowiązany jest do przekazania inspektorowi nadzoru inwestorskiego dokumentów potwierdzających spełnianie wymogów dopuszczenia do obrotu i powszechnego stosowania oraz uzyskanie akceptacji na ich użycie. 17.Wykonawca na własny koszt i we własnym zakresie wywiezie odpady po robotach rozbiórkowych na działające legalnie wysypisko. 18. Wykonawca pisemnie poinformuje Zamawiającego o groźbie opóźnienia robót spowodowanej nie wykonaniem lub nienależytym wykonaniem obowiązków przez Zamawiającego. 19. Wykonawca uporządkuje teren po wykonaniu robót. 20. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację powykonawczą wraz z naniesionymi wszystkimi dokonanymi zmianami w toku prowadzonych robót . 21.Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane prowadzone były tak, aby w jak najmniejszym stopniu nie zakłócały bieżącego funkcjonowania Szpitala. 22. Wykonawca w przypadku zmiany metody lub technologii wykonania robót zobowiązany jest uzyskać zgodę Zamawiającego. Koszt wprowadzenia zmiany wliczony będzie w cenę wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy. 23. Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji alarmu pożarowego SAP i dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELEKTRO A - Z Sp. z o.o., ul. Marszałkowska 1, 00-624 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2537716,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1453893,75

  • Oferta z najniższą ceną: 1453893,75 / Oferta z najwyższą ceną: 2425291,74

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.