Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-08
Grójec: odławianie psów z terenu gminy Grójec
Numer ogłoszenia: 401384 - 2010; data zamieszczenia: 08.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy i Miasta Grójec , ul. Józefa Piłsudskiego 47/12, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 048 6643091, faks 048 6642103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojec.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odławianie psów z terenu gminy Grójec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: kompleksowa usługa odławiania psów z terenu gminy Grójec w ilości 96 szt. w 2011 roku. Czynności do wykonania: przyjęcie zgłoszenia problemu od Straży Miejskiej w Grójcu, odłowienie wskazanego bezpańskiego psa (agresywnego, rannego, chorego, bezbronnego), transport pojazdem wykonawcy odłowionego psa do weterynarza lub schroniska dla psów, powiadomienie Straży Miejskiej w Grójcu o miejscu pobytu psa.Zamawiający przewiduje zwiększenie zamówienia w drodze zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy p.z.p. jeżeli powstanie taka konieczność.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- odłowienie kolejnych 48 psów
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.50.00.00 - Usługi hodowli zwierząt .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie będzie pobierane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dołączyć do oferty kopię działalności gospodarczej
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dołączyć do oferty oświadczenie o posiadanym sprzęcie transportowym i sprzęcie do odławiania psów oraz oświadczenie o prowadzeniu własnego schroniska i punktu weterynaryjnego lub posiadaniu dostępu do firm świadczących analogiczne usługi
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dołączyć do oferty kopię ubezpieczenia firmy od odpowiedzialności cywilnej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
kopia rejestracji działalności gospodarczej, oświadczenie o posiadanym sprzęcie, oświadczenie o prowadzeniu własnego schroniska i punktu weterynaryjnego lub posiadaniu dostępu do firm świadczących analogiczne usługi, kopia ubezpieczenia firmy od odpowiedzialności cywilnej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.grojecmiasto.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Ochrony Środowiska Urzędu Gminy i Miasta w Grójcu ul. Piłsudskiego 47 pok. 8 lub drogą pocztową.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w grójcu 05-600 Grójec ul. Piłsudskiego 47, sekretariat I piętro pokój 22.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 18.01.2011.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRÓJCA
- Zakup i dostawa, montaż i uruchomienie kardiomonitorów dla Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu sp. z o.o.
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal lekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Grójcu.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej przy realizacji zadań inwestycyjnych
- Dostawa gazów medycznych i technicznych poprzez tankowanie azotu ciekłego z cysterny na miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
- Remont drogi powiatowej nr 1610W w miejscowości Belsk Duży
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1658W Kępina - Czachów
więcej: przetargi w Grójcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.