eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów Lubelski › Sukcesywna dostawa chemii do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Janowie Lubelskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-08

Janów Lubelski: Sukcesywna dostawa chemii do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Janowie Lubelskim
Numer ogłoszenia: 401160 - 2010; data zamieszczenia: 08.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Janowie Lubelskim , ul. Ks. Skorupki 9, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8725105, faks 015 8725105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirjanow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mosirjanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa chemii do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Janowie Lubelskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Chemia basenowa i środki do utrzymania czystości.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.20.00-5, 39.83.12.40-0, 39.83.12.50-3, 39.83.16.00-2, 39.22.40.00-8, 33.76.00.00-5, 39.22.43.30-0, 39.81.24.00-1, 33.71.19.00-6, 39.80.00.00-0, 39.83.10.00-6, 39.81.11.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postepowaniu zostały spełnione, jeśli Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postepowaniu zostały spełnione, jeśli Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postepowaniu zostały spełnione, jeśli Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postepowaniu zostały spełnione, jeśli Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postepowaniu zostały spełnione, jeśli Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Aktualne zaświadczenia, atesty (lub inne dokumenty) świadczące o wymaganym dopuszczeniu do obrotu w Polsce przedmiotu oferty zgodnie z art. 5.1 Ustawy o wyrobach medycznych z 20.04.2004 Dz. U. nr 93 poz. 896. 2. Aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznych (w przypadku zmiany kart charakterystyki w trakcie trwania umowy Wykonawca niezwłocznie dołączy nowe karty). 3.Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru (należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza) osobno dla poszczególnych części. 4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza) osobno dla poszczególnych części.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Referencje z dostaw realizowanych na obiektach krytych pływalni - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosirjanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Janowie Lubelskim ul. Ks. Skorupki 9 23-300 Janów Lubelski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Janowie Lubelskim ul. Ks. Skorupki 9 23-300 Janów Lubelski, pokój nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa chemii do uzdatniania wody basenowej dla potrzeb Krytej Pływalni Otylia mieszczącej sie przy ulicy Ks. Skorupki 9 Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Janowie Lubelskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Całkowite zapotrzebowanie na dostawę chemii do uzdatniania wody basenowej dla potrzeb Krytej Pływalni Otylia przy ul. Ks. Skorupki 9 przedstawia Kosztorys Ofertowy Część A zamieszczony w SIWZ. 2. Chemia basenowa winna posiadać własności chemiczne gwarantujące wysoką jakość i spełnienie obowiązujących norm. 3. Dostawę chemii basenowej należy realizować po zgłoszeniu telefonicznym, e-mailem oraz pisemnym potwierdzeniu zamówienia przez uprawnionego pracownika ze strony Zamawiającego. 4. Dostawa chemii basenowej odbywa się 2 razy w miesiącu w stałych terminach ustalonych przez Zamawiającego. 5. W przypadku wątpliwości co do jakości chemii Zamawiający zleci wykonanie badań chemii w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca dostawy chemii basenowej. 6. Wykonawca poniesie koszty wymiany wody w nieckach basenowych w przypadku, gdy zostanie stwierdzona niezgodność dostarczonej i użytej chemii basenowej z obowiązującymi w tym zakresie normami. 7. W przypadku, gdy Zamawiający zmuszony zostanie do zamknięcia Krytej Pływalni Otylia mieszczącej się przy ul. Ks. Skorupki 9 z winy leżącej po stronie Wykonawcy, m.in. z powodu opóźnienia w dostawie chemii basenowej lub dostarczenia chemii o złej jakości, to Wykonawca zapłaci karę za każdy dzień przestoju z tytułu utraconych korzyści przez Zamawiającego (z tytułu świadczenia usług oferowanych przez Zamawiającego na obiekcie Krytej Pływalni) w wysokości określonej w § 5 wzoru umowy. 8. Podane w Kosztorysie Ofertowym Część A ilości są wielkościami maksymalnymi, założonymi do zamówienia, ich dostawa następowała będzie częściami, na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego, w oparciu o bieżące potrzeby Zamawiającego i wg cen jednostkowych podanych w Kosztorysie Ofertowym A będącym załącznikiem nr 1 do umowy, które są niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. 9. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości produktów, w stosunku do tego, co zostało określone w Kosztorysie Ofertowym A, określającym ilości produktów oraz ceny jednostkowe. 10. Jeżeli w trakcie realizacji umowy wystąpi konieczność zakupu chemii basenowej nie wymienionej w Kosztorysie Ofertowym Część A, będą one zamówione u Wykonawcy w ramach zawartej umowy, ceny tych produktów nie mogą być jednak wyższe niż ceny obowiązujące w aktualnym cenniku Wykonawcy. 11. Dostawa, transport i rozładunek chemii basenowej odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do obiektu Zamawiającego - Kryta Pływalnia Otylia mieszczącej się przy ul. Ks. Skorupki 9 w Janowie Lubelskim, 12. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć chemię basenową jako produkt nowy, w oryginalnych, fabrycznie zamkniętych opakowaniach, w pojemnikach o maksymalnym ciężarze 35 kg, przystosowanych do transportu i przechowywania chemikaliów, z etykietami w języku polskim, z minimum 3 miesięcznym okresem przydatności do zużycia od daty dostawy, posiadający świadectwo jakości producenta. 13. Wykonawca zobowiązany jest posiadać w okresie realizacji umowy aktualne, wymagane prawem atesty higieniczne, pozwolenia czy instrukcje dopuszczające zaoferowaną chemię basenową do powszechnego użytku. 14. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość wykonanej dostawy, jej kompletność i zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostawy, właściwości i jakości dostarczonej chemii basenowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Referencje z dostaw realizowanych na obiektach krytych pływalni - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa chemii i środków do dezynfekcji i utrzymania czystości pomieszczeń i sanitariatów zaplecza Krytej Pływalni Otylia mieszczącej się przy ulicy Ks. Skorupki 9 Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Janowie Lubelskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Całkowite zapotrzebowanie na środki chemiczne do dezynfekcji i utrzymania czystości pomieszczeń i sanitariatów zaplecza Krytej Pływalni Otylia mieszczącej się przy ul. Ks. Skorupki 9 przedstawia Kosztorys Ofertowy Część B zamieszczony w SIWZ. 2. Środki chemiczne do dezynfekcji i utrzymania czystości winny posiadać własności chemiczne gwarantujące wysoką jakość, spełnienie obowiązujących norm i ulegać biodegradacji. 3. Dostawę środków chemicznych należy realizować po zgłoszeniu telefonicznym, e-mailem oraz pisemnym potwierdzeniu zamówienia przez uprawnionego pracownika ze strony Zamawiającego. 4. Dostawa chemii i środków do dezynfekcji i utrzymania czystości odbywa się 2 razy w miesiącu w stałych terminach ustalonych przez Zamawiającego. 5. Każdy produkt/asortyment winien być równoważny z oryginalnym spełniając te same właściwości chemiczne czy fizykochemiczne. 6. Podane w Kosztorysie Ofertowym B ilości są wielkościami maksymalnymi, założonymi do zamówienia, ich dostawa następowała będzie częściami, na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego, w oparciu o bieżące potrzeby Zamawiającego i wg cen jednostkowych podanych w Kosztorysie Ofertowym B będącym załącznikiem Nr 1 do umowy, które są niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. 7. Jeżeli w trakcie realizacji umowy wystąpi konieczność zakupu środków chemicznych nie wymienionych w Kosztorysie Ofertowym Część B, będą one zamówione u Wykonawcy w ramach zawartej umowy, ceny tych produktów nie mogą być jednak wyższe niż ceny obowiązujące w aktualnym cenniku Wykonawcy. 8. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości produktów, w stosunku do tego, co zostało określone w Kosztorysie Ofertowym B, określającym ilości produktów oraz ceny jednostkowe. 9. Dostawa, transport i rozładunek środków chemicznych odbywać się będzie, do obiektu Zamawiającego - Kryta Pływalnia Otylia mieszczącej się przy ul. Ks. Skorupki 9 w Janowie Lubelskim na koszt i ryzyko Wykonawcy. 10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć środki chemiczne jako produkt nowy, w oryginalnych, fabrycznie zamkniętych opakowaniach, w pojemnikach przystosowanych do transportu i przechowywania chemikaliów, z etykietami w języku polskim, z minimum 3 miesięcznym okresem przydatności do zużycia od daty dostawy, posiadający świadectwo jakości producenta. 10. Wykonawca zobowiązany jest posiadać w okresie realizacji umowy aktualne, wymagane prawem atesty higieniczne, pozwolenia czy instrukcje dopuszczające zaoferowane środki chemiczne do powszechnego użytku. 11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość wykonanej dostawy, jej kompletność i zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostawy, właściwości i jakości dostarczonych środków chemicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.40-0, 39.83.12.50-3, 39.83.16.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Referencje z dostaw realizowanych na obiektach krytych pływalni - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości pomieszczeń we wszystkich obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Janowie Lubelskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Całkowite zapotrzebowanie na dostawę środków do utrzymania czystości pomieszczeń we wszystkich obiektach MOSiR przedstawia Kosztorys Ofertowy Część C dołączony do SIWZ. 2. Środki do utrzymania czystości winny posiadać wysoką jakość, spełniać obowiązujące normy i ulegać biodegradacji. 3. Dostawę środków należy realizować po zgłoszeniu telefonicznym potwierdzonym faxem przez uprawnionego pracownika ze strony Zamawiającego. 4. Dostawa środków do utrzymania czystości odbywa się 4 razy w miesiącu w stałych terminach ustalonych przez Zamawiającego. 5. Każdy środek/asortyment winien być równoważny z oryginalnym spełniając te same właściwości chemiczne czy fizykochemiczne. 6. Podane w Kosztorysie Ofertowym C ilości są wielkościami maksymalnymi, założonymi do zamówienia, ich dostawa następowała będzie częściami, na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego, w oparciu o bieżące potrzeby Zamawiającego i wg cen jednostkowych podanych w Kosztorysie Ofertowym C, będącym załącznikiem Nr 1 do umowy, które są niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. 7. Jeżeli w trakcie realizacji umowy wystąpi konieczność zakupu środków czystości nie wymienionych w Kosztorysie Ofertowym Część C, będą one zamówione u Wykonawcy w ramach zawartej umowy, ceny tych produktów nie mogą być jednak wyższe niż ceny obowiązujące w aktualnym cenniku Wykonawcy. 8. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości środków, w stosunku do tego, co zostało określone w Kosztorysie Ofertowym C, określającym ilości środków oraz ceny jednostkowe. 8. Dostawa, transport i rozładunek środków do utrzymania czystości odbywać się będzie do obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Janowie Lubelskim: - Kryta Pływalnia Otylia ul. Ks. Skorupki 9, - Ośrodki Wypoczynkowe MOSiR ul. Turystyczna 10 na koszt i ryzyko Wykonawcy. 9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć środki jako produkt nowy, w oryginalnych opakowaniach, w pojemnikach przystosowanych do transportu i przechowywania chemikaliów, z etykietami w języku polskim, z minimum 3 miesięcznym okresem przydatności do zużycia od daty dostawy, posiadający świadectwo jakości producenta. 10. Wykonawca zobowiązany jest posiadać w okresie realizacji umowy aktualne, wymagane prawem atesty higieniczne, pozwolenia czy instrukcje dopuszczające zaoferowane środki do powszechnego użytku. 11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość wykonanej dostawy, jej kompletność i zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostawy, właściwości i jakości dostarczonych środków..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8, 33.76.00.00-5, 39.22.43.30-0, 39.81.24.00-1, 33.71.19.00-6, 39.80.00.00-0, 39.83.10.00-6, 39.81.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.