eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kleszczów › Organizacja 7-dniowego obozu szkoleniowo-rekreacyjnego w górach dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Kleszczów w 2013 roku.



Ogłoszenie z dnia 2012-10-16

Kleszczów: Organizacja 7-dniowego obozu szkoleniowo-rekreacyjnego w górach dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Kleszczów w 2013 roku.
Numer ogłoszenia: 401142 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury w Kleszczowie , ul. Główna 74, 97-410 Kleszczów, woj. łódzkie, tel. 44 731 32 30, faks 44 731 32 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gok.kleszczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja 7-dniowego obozu szkoleniowo-rekreacyjnego w górach dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Kleszczów w 2013 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja obozu szkoleniowo-rekrecyjnego w górach dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Kleszczów w 2013 roku. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zadania, z których każde stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia (Część 1, Część 2, Część 3, Część 4, Część 5). Wykonawca może złożyć ofertę obejmującą wszystkie części zamówienia lub poszczególne części wybrane z przedstawionych. Część 1: 7-dniowy obóz szkoleniowo - rekreacyjny w górach dla uczniów szkół podstawowych z klas I-III, dla 30 osób w jednym turnusie, w okresie między 11.02.2013 roku a 23.02.2013 roku w górach Polski południowej. Część 2: 7-dniowy obóz szkoleniowo - rekreacyjny w górach dla uczniów szkół podstawowych z klas IV-VI, dla 39 osób w jednym turnusie w okresie między 11.02.2013 roku a 23.02.2013 roku w górach Polski południowej. Część 3: 7-dniowy obóz szkoleniowo - rekreacyjny w górach dla uczniów gimnazjum dla 60 osób w jednym turnusie w okresie między 11.02.2013 roku a 23.02.2013 roku w górach Polski południowej. Część 4: 7-dniowy obóz szkoleniowo - rekreacyjny w górach dla członków Młodzieżowej Orkiestry Dętej Gminy Kleszczów, dla 45 osób w jednym turnusie w okresie między 11.02.2013 roku a 23.02.2013 roku w górach Polski południowej. Część 5: 7-dniowy obóz szkoleniowo - rekreacyjny w górach dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych i studentów, dla 25 osób w jednym turnusie w okresie między 11.02.2013 roku a 23.02.2013 roku w górach Polski południowej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 11.02.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: Część 1 - 700,00 zł (słownie: siedemset złotych) Część 2 - 700,00 zł (słownie: siedemset złotych) Część 3 - 700,00 zł (słownie: siedemset złotych) Część 4 - 700,00 zł (słownie: siedemset złotych) Część 5 - 700,00 zł (słownie: siedemset złotych) /W przypadku składania oferty na kilka części powyższe kwoty należy odpowiednio zsumować/

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże uprawnienie do wykonywania określonej w niniejszym postępowaniu działalności tj. zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. wypoczynek zimowy zorganizowany dla minimum 20 osób, trwający co najmniej 7 dni.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożony przez Wykonawcę dokument tj. wykaz osób potwierdzający dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia w zakresie wykonywanych przez nie czynności. Wykonawcy, którzy składają ofertę na Część 1 winni wykazać: 1)kadrę pedagogiczną. Wychowawcami mogą być: a)nauczyciele, posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie w tym zakresie, b)instruktorzy harcerscy w stopniu co najmniej przewodnika, posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie w tym zakresie c)przodownicy turystyki kwalifikowanej oraz instruktorzy Polskiego Towarzystwa Turystyczno-Krajoznawczego, posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie w tym zakresie d)trenerzy i instruktorzy sportowi, posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie w tym zakresie e)liczba uczestników pozostających pod opieką 1 wychowawcy nie może przekroczyć 10 osób, f)Zamawiający ma prawo przydzielić jednego opiekuna spośród nauczycieli Szkoły Podstawowej z gminy Kleszczów, o czym Wykonawca zostanie poinformowany w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. W w/w przypadku Wykonawca zatrudni nauczyciela na warunkach nie gorszych niż inni pracownicy wykonawcy. Umowa między Wykonawcą a przydzielonym przez Zamawiającego nauczycielem będzie podpisana - nie później niż 30 dni przed terminem wyjazdu na obóz. 2)kierownika wypoczynku. Kierownikiem wypoczynku może być: a)nauczyciel, czynny instruktor harcerski w stopniu co najmniej podharcmistrza, lub inna osoba posiadająca co najmniej trzyletni staż pracy opiekuńczo-wychowawczej lub dydaktyczno-wychowawczej spełniająca warunki określone w § 12 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 9 grudnia 2009r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania. 3)pielęgniarkę, posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu Kierownik i członkowie kadry pedagogicznej przydzieleni do opieki nad grupą z Kleszczowa nie mogą w tym samym czasie sprawować opieki nad innymi grupami a także pełnić jednocześnie dwóch funkcji np. być kierownikiem a zarazem pielęgniarką czy wychowawcą. Wykonawcy, którzy składają ofertę na Część 2, 3, 5 winni wykazać: 1)kadrę pedagogiczną. Wychowawcami mogą być: a)nauczyciele, posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie w tym zakresie, b)instruktorzy harcerscy w stopniu co najmniej przewodnika, posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie w tym zakresie c)przodownicy turystyki kwalifikowanej oraz instruktorzy Polskiego Towarzystwa Turystyczno-Krajoznawczego, posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie w tym zakresie d)trenerzy i instruktorzy sportowi, posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie w tym zakresie, e)liczba uczestników pozostających pod opieką 1 wychowawcy nie może przekroczyć 15 osób, 2)kierownika wypoczynku. Kierownikiem wypoczynku może być: a)nauczyciel, czynny instruktor harcerski w stopniu co najmniej podharcmistrza, lub inna osoba posiadająca co najmniej trzyletni staż pracy opiekuńczo-wychowawczej lub dydaktyczno-wychowawczej spełniająca warunki określone w § 12 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 9 grudnia 2009r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania. 3)pielęgniarkę, posiadająca uprawnienia do wykonywania zawodu Kierownik i członkowie kadry pedagogicznej przydzieleni do opieki nad grupą z Kleszczowa nie mogą w tym samym czasie sprawować opieki nad innymi grupami a także pełnić jednocześnie dwóch funkcji np. być kierownikiem a zarazem pielęgniarką czy wychowawcą. Wykonawcy, którzy składają ofertę na Część 4 winni wykazać: 1)kierownika wypoczynku. Kierownikiem wypoczynku może być: a)nauczyciel, czynny instruktor harcerski w stopniu co najmniej podharcmistrza, lub inna osoba posiadająca co najmniej trzyletni staż pracy opiekuńczo-wychowawczej lub dydaktyczno-wychowawczej spełniająca warunki określone w § 12 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 9 grudnia 2009r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania 2)pielęgniarkę, posiadająca uprawnienia do wykonywania zawodu Zamawiający przydzieli 4 opiekunów (instruktorów) spośród instruktorów Młodzieżowej Orkiestry Dętej Gminy Kleszczów. Wykonawca zatrudni wskazanych opiekunów na warunkach nie gorszych niż inni pracownicy Wykonawcy. Umowa między Wykonawcą a przydzielonym przez Zamawiającego nauczycielem będzie podpisana - nie później niż 30 dni przed terminem wyjazdu na obóz. Kierownik i członkowie kadry pedagogicznej przydzieleni do opieki nad grupą z Kleszczowa nie mogą w tym samym czasie sprawować opieki nad innymi grupami a także pełnić jednocześnie dwóch funkcji np. być kierownikiem a zarazem pielęgniarką czy wychowawcą.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożony przez Wykonawcę dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia tj. Umowa gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej albo umowa ubezpieczenia na rzecz klientów w związku z działalnością wykonywaną przez organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 25 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1) Program obozu (z opisem zajęć programowych) 2) Oświadczenie o spełnianiu warunku określonego w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r. Nr 12 poz. 67 z późn. zm.)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Wypełniony formularz ofertowy 2)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy: -ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; -ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum) o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Atrakcyjność programu, miejsca obozu oraz miejsca zakwaterowania - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1)Zmiany zasad płatności 2)Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku: a)wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności b)opóźnień zawinionych przez zamawiającego c)przedłużania się procedury przetargowej (przedłużanie, które spowoduje zagrożenie wykonania przedmiotu umowy w terminie umownym), d)wystąpienie sytuacji gdy wykonanie zamówienia w pierwotnym terminie nie leży w interesie zamawiającego ( o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu zamawiającego) e)zmiany oznaczenia danych Stron, f)zmiany zakresu prac powierzonych podwykonawcy lub zgłoszenia udziału podwykonawcy, zmiana taka nastąpi zgodnie z postanowieniami art. 647 kodeksu cywilnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gok.bip.kleszczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Kultury w Kleszczowie, Łękińsko, ul. Szkolna 2, 97-410 Kleszczów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Gminny Ośrodek Kultury w Kleszczowie, Łękińsko, ul. Szkolna 2, 97-410 Kleszczów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.