eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Przebudowa pomieszczeń Centrum Pediatrii pod Oddział Gastroenterologiczny i Pracownię Endoskopii oraz Nadbudowa istniejącego budynku szpitalnego dla potrzeb nowego Oddziału Rehabilitacyjnego i Zakładu Rehabilitacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-16

Sosnowiec: na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Przebudowa pomieszczeń Centrum Pediatrii pod Oddział Gastroenterologiczny i Pracownię Endoskopii oraz Nadbudowa istniejącego budynku szpitalnego dla potrzeb nowego Oddziału Rehabilitacyjnego i Zakładu Rehabilitacji
Numer ogłoszenia: 401110 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II , ul. G. Zapolskiej 3, 41-218 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660230, 2660251, faks 032 2663630,2660251.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum-pediatrii.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Przebudowa pomieszczeń Centrum Pediatrii pod Oddział Gastroenterologiczny i Pracownię Endoskopii oraz Nadbudowa istniejącego budynku szpitalnego dla potrzeb nowego Oddziału Rehabilitacyjnego i Zakładu Rehabilitacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z instalacjami i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie zadania składającego się z: a Przebudowa pomieszczeń Centrum Pediatrii pod Oddział Gastroenterologiczny i Pracownię Endoskopii, b Nadbudowa istniejącego budynku szpitalnego dla potrzeb nowego Oddziału Rehabilitacyjnego i Zakładu Rehabilitacji. W ramach zadania pn. Przebudowa pomieszczeń Centrum Pediatrii pod Oddział Gastroenterologiczny i Pracownię Endoskopii należy wykonać między innymi: 1. roboty branży budowlanej polegające na: a wykonaniu robót rozbiórkowych : rozebranie ścian i ścianek działowych, posadzek i sufitów podwieszonych, wykucie ościeżnic okiennych i drzwiowych, rozebranie ścian nośnych z osadzeniem belki stalowej, b wykonaniu murów zewnętrznych i wewnętrznych: zamurowanie otworów drzwiowych, murowanie ścian nośnych , murowanie ścianek działowych, c wykonaniu robót tynkarskich: tynki zwykłe, tynki suche gipsowe na rusztach stalowych, wykonanie gładzi gipsowych, pokrycie ścian płytkami, d montażu stolarki okiennej i stolarki drzwiowej wraz z obróbką szpalet wewnętrznych, e wykonaniu warstw podkładowych pod podłogi, pokrycie podłóg wykładziną i płytkami, które stanowią wierzchni element warstw podłogowych, f wykonaniu robót malarskich, g montażu sufitów podwieszonych 2. roboty branży elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, instalacji teletechnicznych ( niskoprądowych) tj. sieci komputerowej i telefonicznej sygnalizacji p.poż, telewizji zbiorczej (RTV), instalacji przyzywowej: a polegające na demontażu istniejącej instalacji elektrycznej i teletechnicznej, tablic rozdzielczych, opraw oświetleniowych, osprzętu, b polegające na wykonaniu instalacji oświetleniowej (oświetlenia ogólnego i awaryjnego), instalacji gniazd wtykowych, instalacji zasilania odbiorów technologicznych, wentylacyjnych, instalacji teletechnicznej, poprzez wykonanie tras kablowych w postaci bruzd, listew PCV, ułożeniu ciągów rur i korytek kablowych, wraz zabudową nowych tablic piętrowych, ułożeniu okablowania instalacji słaboprądowych wewnętrznych w budynku, montażu, uruchomieniu, zaprogramowaniu i sprawdzeniu urządzeń instalacji słaboprądowych w budynku, 3. roboty branży sanitarnej w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej, instalacji gazów medycznych łącznie z panelami gazowymi polegających między innymi na wykonaniu instalacji, montażu armatury, prób instalacji, izolacji termicznej rur, montażu przewodów zasilających grzejniki wraz z montażem grzejników, wykonaniu podejść instalacji wod. - kan. pod projektowane elementy wyposażenia sanitarnego, wykonaniu przewodów nawiewnych i wywiewnych dla projektowanej instalacji wentylacji mechanicznej, przygotowanie zawiesi i podpór pod kanały wentylacyjne, montażu kanałów wentylacyjnych z blachy ocynkowanej zgodnie Dokumentacją projektową, zamurowanie i uszczelnienie wykonanych otworów budowlanych, rozruch i regulacja instalacji nawiewnej i wywiewnej, pomiary skuteczności i uciążliwości układu wentylacji, wykonaniu podejść pod projektowane odbiory gazów medycznych łącznie z montażem paneli gazowych Charakterystyczne parametry techniczne kubatura przebudowywanej części 2 060,40 m3 powierzchnia netto przebudowywanej części 606,59 m2 wysokość kondygnacji 3,65 m W ramach zadania pn. Nadbudowa istniejącego budynku szpitalnego dla potrzeb nowego Oddziału Rehabilitacyjnego i Zakładu Rehabilitacji należy wykonać między innymi: 1. roboty branży budowlanej polegające między innymi na: a wykonaniu robót rozbiórkowych w zakresie wykucia ościeżnic okiennych i drzwiowych, rozebranie ścian i ścianek działowych, rozebranie konstrukcji żelbetowych (schody, płyty), rozebranie posadzek z płytek, lastryka i parkietu, rozebranie ścian nośnych z osadzeniem belki stalowej, b wykonaniu robót konstrukcyjnych polegających na: wykonaniu deskowań wraz usztywnieniem, układaniem i zagęszczaniem mieszanki betonowej, pielęgnacją betonu, c wykonaniu zbrojenia obejmującego elementy konstrukcyjne fundamentów, podpór, murów, konstrukcje szkieletowe, płyty, belki i podciągi, d wykonaniu robót murarskich, e wykonaniu konstrukcji i pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi, f wykonaniu robót tynkarskich, g montażu stolarki okiennej oraz stolarki drzwiowej wraz z obróbką szpalet wewnętrznych, h wykonaniu pokrycia podłóg płytkami(wykładziny, posadzki),które stanowią wierzchni element warstw podłogowych, wykonaniu pokrycia ścian płytkami, i wykonaniu robót malarskich, j wykonaniu robót termomodernizacyjnych polegających na dociepleniu ścian zewnętrznych budynku wraz ze szpaletami, k wykonaniu izolacji podłóg i posadzek polegających na wykonaniu izolacji poziomych cieplnych i przeciwwilgociowych, wykonaniu warstw podkładowych pod podłogi, pokrycie podłóg wykładziną, l montażu sufitów podwieszonych i ścianek działowych z płyt gipsowo- kartonowych, 2. roboty branży elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, instalacji teletechnicznych ( niskoprądowych) tj. sieci komputerowej i telefonicznej sygnalizacji p.poż, telewizji zbiorczej (RTV), instalacji przyzywowej polegające między innymi na wykonaniu tras kablowych w postaci bruzd, listew PCV, ułożeniu ciągów rur i korytek kablowych, ułożeniu okablowania instalacji słaboprądowych wewnętrznych w budynku, montażu, uruchomieniu, zaprogramowaniu i sprawdzeniu urządzeń instalacji słaboprądowych w budynku, 3. roboty branży sanitarnej w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej, instalacji gazów medycznych polegających między innymi na wykonaniu instalacji, montażu armatury, prób instalacji, izolacji termicznej rur, montażu przewodów zasilających grzejniki wraz z montażem grzejników, przebudowa pionów kanalizacji sanitarnej, wykonaniu nowego pionu wody zimnej i ciepłej z cyrkulacją, wykonaniu podejść instalacji wod. - kan. pod projektowane elementy wyposażenia sanitarnego, wyprowadzeniu pionów wody na cele p.poż. z II kondygnacji budynku do projektowanych pomieszczeń, wykonaniu przewodów nawiewnych i wywiewnych dla projektowanej instalacji wentylacji mechanicznej, montażu elementów nawiewnych i wywiewnych, montażu filtrów powietrza, montażu nagrzewnicy elektrycznej, montażu wentylatora nawiewnego i wywiewnego, przygotowanie zawiesi i podpór pod kanały wentylacyjne, montażu kanałów wentylacyjnych z blachy ocynkowanej zgodnie z Dokumentacją projektową, zamurowanie i uszczelnienie wykonanych otworów budowlanych, rozruch i regulacja instalacji nawiewnej i wywiewnej, pomiary skuteczności i uciążliwości układu wentylacji, wykonaniu wpięcia w przewody poziome rozprowadzające gazy medyczne w piwnicach, wykonaniu nowego pionu gazów medycznych, wykonaniu podejść pod projektowane odbiory gazów medycznych. Charakterystyczne parametry techniczne powierzchnia zabudowy istniejąca 1249,00 m2 powierzchnia całkowita wewnętrzna (segment I i II) 1112,70 m2 powierzchnia netto przebudowywanej części 1170,12 m2 kubatura przebudowywanej części 3916,20 m3.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.24.10 - Wznoszenie konstrukcji budynków 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych 45.44.21.20 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium do dnia 31.10.2012r.do godz. 8:00 w wysokości 230.000,00 PLN ( słownie: dwieście trzydzieści tysięcy zero groszy)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca udokumentuje wykonanie ( zakończenie) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nowego obiektu budowlanego lub nadbudowie, rozbudowie, przebudowie o wartości robót minimum 7.000.000,00 zł brutto, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dokument powinien być wystawiony przez Zamawiającego lub Generalnego Wykonawcę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże że: dysponuje między innymi: - betoniarką samozasypową o pojemności bębna min 190 litrów szt.1, - wyciągiem towarowym o udźwigu min. 500kg szt.1 - rusztowaniem systemowym Sprzęt ma być sprawny technicznie, odpowiadać przepisom dotyczącym jego użytkowania i spełniać normy ochrony środowiska.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r.Prawo budowlane /Dz.U.2003, nr 207, poz.2016 z późn. zm./ - która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez żadnych ograniczeń oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, - która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych bez żadnych ograniczeń oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie. - która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez żadnych ograniczeń oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi: Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia tj. posiada ubezpieczenie na kwotę co najmniej 5.000.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności takiej zmiany w niżej wymienionych przypadkach: 1. Zmiany terminu realizacji: a z powodu wystąpienia siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody , b z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych, z wyłączeniem warunków atmosferycznych typowych dla danej pory roku, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami( warunkami technicznymi-normami), c konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego, niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, a niemożliwego do przewidzenia w momencie udzielenia zamówienia o ile nie jest możliwe równoległe prowadzenie prac, d konieczność dostosowania dokumentacji projektowej do wiedzy technicznej. 2. Zmiany ceny ofertowej : a ustawowej zmiany stawki podatku od towaru i usług VAT, b wystąpienia robót dodatkowych, przy czym wartość robót dodatkowych nie może przekroczyć 15% ceny kosztorysowej brutto, c wystąpienia robót zaniechanych. 3. Zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy: a niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej spowodowanej zaprzestaniem ich produkcji lub wycofaniem z rynku. Zmiana ta nie może spowodować obniżenia parametrów technicznych. b pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji lub kosztów eksploatacji, c konieczności zastosowania innych rozwiązań niż wskazanych w dokumentacji projektowej w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, d zmiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej oraz producenta poszczególnych materiałów i urządzeń, pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń. 4. Zmiany, o których mowa w pkt. 3 nie mogą powodować zmiany ceny ofertowej wykonania przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum-pediatrii.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu ul. G. Zapolskiej 3, 41-218 Sosnowiec, Dział Administracji, pokój O.35, w cenie 200 zł brutto płatne gotówką w kasie lub przelewem w terminie do 7 dni..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2012 godzina 08:00, miejsce: Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu, ul. G. Zapolskiej 3, 41-218 Sosnowiec, Dział Administracji, pokój O.35.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.