eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › KONSERWACJA OŚWIETLENIA ILUMINACYJNEGO ORAZ OŚWIETLENIA I FONTANN PARKOWYCH NA TERENIE DZIAŁANIA DELEGATURY ŁÓDŹ-GÓRNA URZĘDU MIASTA ŁODZI

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2009-11-20

Łódź: KONSERWACJA OŚWIETLENIA ILUMINACYJNEGO ORAZ OŚWIETLENIA I FONTANN PARKOWYCH NA TERENIE DZIAŁANIA DELEGATURY ŁÓDŹ-GÓRNA URZĘDU MIASTA ŁODZI
Numer ogłoszenia: 401096 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź-Górna , Al. Politechniki 32, 93-590 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 638-56-57, faks 042 638-56-23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA OŚWIETLENIA ILUMINACYJNEGO ORAZ OŚWIETLENIA I FONTANN PARKOWYCH NA TERENIE DZIAŁANIA DELEGATURY ŁÓDŹ-GÓRNA URZĘDU MIASTA ŁODZI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie I kompleksowa realizacja prac mających na celu konserwację i bieżące utrzymanie oświetlenia iluminacyjnego następujących obiektów: - pomnika Matki Polki przy ICZMP w Łodzi przy ul. Rzgowskiej 281/289, - pomnika w. Reymonta w Łodzi na pl. Reymonta, - muzeum Włókiennictwa w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 282, - kościoła pod wezwaniem św. Wojciecha w Łodzi przy ul. Rzgowskiej 242, - kościoła pod wezwaniem św. Franciszka w Łodzi przy ul. Przyszkole 2, Zadanie II konserwacja fontann parkowych i oświetlenia parkowego w następujących obiektach: - fontanna w Parku im. Reymonta, - fontanna na Skwerze im. Dubaniewicza, - fontanna Św. Faustyna czerpiąca ze źródła Miłosierdzia na pl. Niepodległości, - oświetlenie zieleńca Cyklodrom (róg ul. Chocimskiej i ul. Karpackiej), - oświetlenie Parku wiejskiego Brójecka, - oświetlenie placu Niepodległości. 2. Szczegółowy zakres prac: Zadanie I - przegląd opraw polegający na: oczyszczeniu szyby, sprawdzeniu szczelności oprawy, sprawdzeniu zasilania, ewentualnej wymianie źródła światła lub innych elementów-4 razy w miesiącu, - przegląd słupów, polegający na sprawdzeniu stopnia połączeń i działania bezpieczników oraz zabezpieczeń antykorozyjnych-4 razy w miesiącu, - przegląd rozdzielni polegający na sprawdzeniu działania zabezpieczeń zegara oraz pomiarze stanu izolacji i ochrony przeciwpożarowej-4 razy w miesiącu, - wykonywanie podczas przeglądu i awaryjnie, na wezwanie zamawiającego napraw przedmiotu zamówienia, - comiesięczne zgłaszanie stanu liczników Łódzkiemu Zakładowi Energetycznemu S.A. oraz Zamawiającemu, - dostosowanie godzin pracy oświetlenia iluminacyjnego do pór roku, po uzgodnieniu z Zamawiającym, - składanie Zamawiającemu pisemnych sprawozdań z wykonanych prac zawierających informację o stanie urządzeń i zużyciu energii elektrycznej -1 raz w miesiącu, - ewentualne zgłaszanie Zamawiającemu potrzeb w zakresie zakupu materiałów niezbędnych do prawidłowego działania urządzeń iluminacyjnych. Zadanie II a). konserwacja fontann w parkowych. - kontrola i czyszczenie kraty czerpalnej, - kontrola i czyszczenie rękawa filtrującego, - kontrola i nadzór pracy zasilania, - regulowanie poziomu wysokości wody, - nadzór nad uzupełnianiem wody z pompy głębinowej, - kontrola ustawień zegara, - kontrola i konserwacja wyłączników różnicowo-prądowych, połączeń w rozdzielni, zabezpieczeń i zegara, - wyłączanie pompy na okres zimowy, - spuszczanie wody z obiegu pompy, - kontrola i pomiar stanu izolacji i ochrony przeciwpożarowej. - dostosowanie godzin pracy fontann do pór roku, po uzgodnieniu z Zamawiającym, - składanie Zamawiającemu pisemnych sprawozdań z wykonanych prac zawierających informację o stanie urządzeń i zużyciu energii elektrycznej -1 raz w miesiącu, - mycie niecki zewnętrznej i wewnętrznej fontanny na pl. Niepodległości, - uzupełnianie substancji niezbędnych do funkcjonowania fontanny na pl. Niepodległości. b).konserwacja oświetlenia: - kontrola i nadzór działania instalacji oświetleniowej, - regulacja aparatury, - wymiana źródeł światła, - dostosowanie godzin pracy oświetlenia parkowego do pór roku, po uzgodnieniu z Zamawiającym. - składanie Zamawiającemu pisemnych sprawozdań z wykonanych prac zawierających informację o stanie urządzeń i zużyciu energii elektrycznej -1 raz w miesiącu,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów 50.51.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem dopuszczenia do przetargu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 4.600,00zł (słownie: cztery tysiące sześćset złotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 2. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków: a) doświadczenie: warunek spełnią wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali (lub wykonują) prace (w ramach jednego lub kilku zleceń) o sumarycznej wartości co najmniej 20.000 zł (brutto), polegające na bieżącej konserwacji: urządzeń oświetlenia, oświetlenia iluminacyjnego, fontann i posiadający dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, b) potencjał kadrowy warunek spełnią wykonawcy, którzy dysponują minimum jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U.03.89.828). oraz z uwagi na obowiązującą gwarancję przynajmniej jedna osoba musi posiadać uprawnienia do konserwacji fontanny na pl. Niepodległości (należy załączyć zaświadczenia o posiadaniu autoryzacji producenta, tj. DC Engineering Sp. z o.o. z/s w Krakowie) 3. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy spełniają łącznie wszyscy wykonawcy; warunki określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy spełnia każdy z wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1). aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2). oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia do oferty należy załączyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1). świadectwa kwalifikacyjne osób, które będą wykonywać zamówienie, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U.03.89.828) oraz zaświadczenie uprawniające do konserwacji fontanny na pl. Niepodległości. 2). wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, 3). dokumenty potwierdzające, że wszystkie usługi wymienione w w/w wykazie zostały wykonanie należycie. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokument, o którym mowa w pkt 3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź - Górna 93-590 Łódź, al. Politechniki 32 pok. 217, 210.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź - Górna 93-590 Łódź, al. Politechniki 32 pok. 215.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy 1.Warunki umowy przedstawiono w projekcie umowy, który jest załączony do niniejszej specyfikacji i stanowi jej integralną część. Z wykonawcą zostaną zawarte dwie umowy, odrębnie dla każdego zadania. 2. Postanowienia umowy będą mogły zostać zmienione w stosunku do treści oferty, jeżeli wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i będą one dotyczyć między innymi (art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych): 1.wystąpi zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mająca wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia. 2.wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających mających wpływ na koszt i/lub termin realizacji zadania podstawowego, 3.wystąpi konieczność zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, których w chwili ogłoszenia przetargu zamawiający nie był w stanie przewidzieć. Ww. zmiany będą dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie, w jakim ukończenie zamówienia jest, lub przewiduje się, że będzie, opóźnione na skutek tych działań, a w odniesieniu do ppkt 1, 3 również z uwzględnieniem skutków finansowych..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.