eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Opracowanie Koncepcji Programowo Przestrzennej budowy łącznika ul. Krzywoustego z ul. Litewską we Wrocławiu 03270 -Łącznik Litewska - Krzywoustego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-20

Wrocław: Opracowanie Koncepcji Programowo Przestrzennej budowy łącznika ul. Krzywoustego z ul. Litewską we Wrocławiu 03270 -Łącznik Litewska - Krzywoustego
Numer ogłoszenia: 401080 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o. , ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 77 10 905, faks 0-71 77 10 904.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wi.wroc.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Koncepcji Programowo Przestrzennej budowy łącznika ul. Krzywoustego z ul. Litewską we Wrocławiu 03270 -Łącznik Litewska - Krzywoustego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie Koncepcji Programowo Przestrzennej budowy łącznika ul. Krzywoustego z ul. Litewską we Wrocławiu - zadanie 03270 obejmujące: 1) opracowanie Koncepcji Programowo - Przestrzennej (KPP) wraz z innymi opracowaniami, 2) przygotowanie wszystkich niezbędnych materiałów do złożenia skutecznego wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. Za skuteczny wniosek uznaje się, wniosek, na podstawie którego właściwy Organ władny jest wydać postanowienie/obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego. 3)przygotowanie Raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, w przypadku stwierdzenia przez Organ wydający decyzję konieczności jego opracowania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 180.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy PLN). Forma wadium; 1) wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami), 2) w przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z gwarancji powinno wynikać, że dotyczy ona wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, - kwotę gwarancji, - termin ważności gwarancji, -zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, 3) Miejsce i sposób wniesienia wadium; -wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Gminy Wrocław: Bank Zachodni WBK SA 1 Oddział we Wrocławiu 73 1090 2398 0000 0006 0800 3289; - do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; - wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć nie później, niż przed upływem terminu składania ofert w oryginale w: Wydziale Księgowości Gminy Wrocław Dział Likwidatury, Sukiennice 10, pok. 5A, Wrocław 50-107 Osoba upoważniona do kontaktu: Kierownik Likwidatury Pani Teresa Dudek telefon 0 71 777 81 77; - do oferty należy dołączyć kopię gwarancji lub poręczenia poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. - Termin wniesienia wadium; Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w zakresie spełnienia tego warunku oceniani będą łącznie) oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, każdy z Wykonawców indywidualnie musi spełniać ten Warunek); 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie); 3) w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - opracował co najmniej jedną koncepcję programowo przestrzenną lub dokumentację projektową (projekt budowlany) dla budowy lub przebudowy drogi co najmniej klasy Z o długości co najmniej 0,5 km w przekroju ulicznym lub drogowym wraz z co najmniej jednym skrzyżowaniem w pełni skanalizowanym, z sieciami uzbrojenia terenu (minimum 3 branże spośród sieci: wodociągowe, kanalizacja sanitarna lub ogólnospławna, kanalizacja deszczowa, sieci elektroenergetyczne, oświetlenie drogowe, sieci kanalizacyjne, sygnalizacja świetlna o długości co najmniej 300 mb łącznie dla każdej z przedstawionych sieci) 4) w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - co najmniej jedno opracowanie dokumentacji projektowej (koncepcja lub projekt budowlany) dla budowy trasy tramwajowej o długości minimum 500 mb wraz z trakcją i zasilaniem trakcji oraz przystankami tramwajowymi. 5) wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - projektant branży drogowej, niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, należącego do Izby Inżynierów Budownictwa, który opracował jako projektant wiodący co najmniej jedną dokumentację projektową (projekt budowlany lub koncepcję programowo-przestrzenną) dla budowy lub przebudowy ulicy co najmniej klasy Z lub wyższej o długości co najmniej 500 mb, - projektant z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, należącego do Izby Inżynierów Budownictwa, - projektant z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń kanalizacyjnych z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, należącego do Izby Inżynierów Budownictwa, - projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie -z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do projektowania, należącego do Izby Inżynierów Budownictwa. 6) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujący warunek (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa- w tym celu składane dokumenty mają dotyczyć tego lub tych z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): - osiągnąć przychody netto ze sprzedaży w wysokości minimum 400 000,00 zł - w jednym z trzech ostatnich lat obrotowych przed dniem wszczęcia postępowania, - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 500 000,00 zł. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty zgodne z art. 26 ust. 1 ustawy PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5; ust. 2 pkt 2, 5, 5a, 6; ust. 3 pkt 1 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006, nr 87, poz. 605 z późn. zm.): 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 2) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 USTAWY PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 5) wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do IDW oraz dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w pkt III.2) ppkt 3) i 4) zostały wykonane należycie; Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi zostały wykonane należycie, zawierały, co najmniej: - wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował usługi których dokumenty dotyczą, - wskazanie podmiotu, na rzecz, którego realizowane były usługi, - wskazanie zakresu usługi, - wskazanie wartości usług, - wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), - wskazanie miejsca wykonania, - opinię podmiotu wskazanego powyżej w tiret drugie stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie, - wykaz osób wymienionych w pkt III.2) ppkt 5) które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej IDW z uwzględnieniem osób zdolnych do wykonania zamówienia innego podmiotu, który zobowiązał się do tego wobec Wykonawcy. Do wykazu powinny być załączone dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 07 lipca 1994 Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U z 2006, nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami) lub równoważne tzn. odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (zgodnie z zapisem art. 104 ustawy jw.) oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i ustawy z 15 grudnia 2000 o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001, Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami); - część sprawozdania finansowego tj. rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty pozwalające określić obroty oraz zobowiązania i należności w jednym z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, na potwierdzenie warunku wymienionego w pkt III.2) ppkt 6) tiret pierwsze 8) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na potwierdzenie warunku wymienionego w pkt III. 2) ppkt 6) tiret drugie. Jeżeli polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony obejmuje okres krótszy, niż termin realizacji zamówienia, Wykonawca składa oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się do przedłużenia polisy na cały okres objęty zamówieniem. Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wi.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Inwestycje Sp. z o.o., ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław, specyfikacja jest odpłatna - 50,00 PLN, odbiór w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 10:30, miejsce: Wrocławskie Inwestycje Sp. z o.o., ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław, V piętro, sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przewidywany termin wykonania zamówienia wynosi 180 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, przy zachowaniu następujących terminów pośrednich: - W terminie 40 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy Wykonawca przygotuje i dostarczy Zamawiającemu 2 warianty KPP- zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, - W terminie 14 dni kalendarzowych od daty wyboru przez Zamawiającego wariantu KPP, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wraz ze wszystkimi załącznikami, - W terminie 100 dni kalendarzowych od daty wyboru przez Zamawiającego wariantu KPP Wykonawca opracuje i dostarczy Zamawiającemu KPP opracowaną na podstawie wybranego wariantu oraz Raport o oddziaływaniu na środowisko w przypadku stwierdzenia przez Organ wydający decyzję o konieczności jego opracowania. Termin, o którym mowa w zdaniu 1 może ulec zmianie jedynie w przypadku przedłużenia się procesu wyboru wariantu KPP przez Zamawiającego, przy czym przewidywany termin wyboru wariantu KPP to 40 dni od dnia dostarczenia przez Wykonawcę 2 wariantów KPP. Termin wyboru wariantu w żaden sposób nie wpłynie na terminy pośrednie wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.