To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-08
Poznań: ZAKUP NARZĘDZI RĘCZNYCH, ELEKTRONARZĘDZI i URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH DLA PODODDZIAŁÓW NAPRAWCZYCH.
Numer ogłoszenia: 401066 - 2014; data zamieszczenia: 08.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220535 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 857 48 02, faks 61 857 72 04.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP NARZĘDZI RĘCZNYCH, ELEKTRONARZĘDZI i URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH DLA PODODDZIAŁÓW NAPRAWCZYCH..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup narzędzi ręcznych, elektronarzędzi i urządzeń warsztatowych dla pododdziałów naprawczych do zabezpieczenia potrzeb warsztatu remontowego GZ Poznań 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego i pododdziałów naprawczych Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych, oraz zakup narzędzi i sprzętu transportowego na potrzeby służb uzbrojenia i elektroniki i transportu i ruchu wojsk w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 5 (5/1, 5/2, 5/3, 5/4, 5/5, 5/6, 5/7) do SIWZ tj. formularzach cenowych oraz zgodnych z wymaganiami eksploatacyjno - technicznymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia zawartymi w załączniku nr 6 do SIWZ. 2. Oferowane urządzenia warsztatowe, narzędzia i elektronarzędzia zwane dalej towarem muszą w pełni odpowiadać wymaganiom określonym w załączniku nr 6 do SIWZ Wymagania Eksploatacyjno -Techniczne w szczególności do zapisów określających wymagania dotyczące jakości i przeznaczenia oferowanych produktów. 3 Wykonawca dostarczy towar fabrycznie nowy, nieużywany w gatunku I. 4 Dostarczony przez Wykonawcę towar musi posiadać oznakowanie CE oraz certyfikat zgodności lub deklarację zgodności. 5 Dostarczone towary powinny być wykonane zgodnie z Polskimi Normami (PN), lub zamiennie dyrektywami UN, oraz posiadać wymagane certyfikaty bezpieczeństwa. 6 Zgodność z Polskimi Normami lub zamiennie dyrektywami UN powinny być potwierdzone certyfikacjami, homologacjami itp. 7 Dostarczone urządzenia, narzędzia i elektronarzędzia powinny być dostarczone w opakowaniu producenta (tam gdzie występują), zakonserwowane metodą zapewniającą ich przechowywanie w warunkach magazynowych: a) dla wyrobów metalowych: 60 miesięcy b) dla wyrobów gumowych i wykonanych z tworzywa sztucznego: 24 miesiące c) dla pozostałych wyrobów: 24 miesiące. 8 Dostawa zamówionych towarów tj. urządzeń, narzędzi i elektronarzędzi nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj. magazyn służby czołgowo - samochodowej 14 WOG, 60-716 Poznań ul. Wojska Polskiego 86/90). 9 Wymagany okresy gwarancji musi być zgodny z wymogami zawartymi w załączniku nr 6 do SIWZ tj. wymaganiach eksploatacyjno - technicznych. 10 Wykonawca musi zapewnić naprawę gwarancyjną i pogwarancyjną w okresie 14 dni od daty zgłoszenia awarii. 11 Wykonawca zobowiązany jest do podania (wpisania) dla każdej pozycji towaru w formularzu cenowym załącznik nr 5 (5/1, 5/2, 5/3, 5/4, 5/5, 5/6, 5/7) do SIWZ w rubryce Nazwa producenta, typ oznaczenie oferowanego towaru (np. nazwa producenta, numer katalogowy, typ, model, itp.), który w sposób jasny i czytelny, umożliwi jego jednoznaczną i precyzyjną identyfikację celem weryfikacji i sprawdzenia przez Zamawiającego zgodności oferowanego towaru z wymaganiami przedmiotowymi zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 12 Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości asortymentu będącego przedmiotem zamówienia (umowy) w poszczególnych zadaniach w ramach prawa opcji według poniższego opisu: a) zadanie nr 3 o kwotę 15 000,00 zł netto; b) zadanie nr 4 o kwotę 15 000,00 zł netto; pod warunkiem zwiększenia się zapotrzebowania na określone towary niezbędne do prawidłowego funkcjonowania, oraz posiadania na ten cel planu finansowego przez Zamawiającego. 13 Wymagany termin realizacji zamówienia - Realizacja zamówienia podstawowego nastąpi w terminie od dnia podpisania umowy do 17 grudnia 2014 r. Realizacja zamówienia (dostawa towaru wraz z fakturą) w ramach prawa opcji nastąpi do dnia 17 grudnia 2014 roku. 14 Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia jest użyte słowo lub równoważny Zamawiający rozumie przez to że oferowany produkt posiada równą (taką samą) lub wyższą wartość użytkową czyli cechuje się taką sprawnością w użytkowaniu, zwłaszcza pod względem wydajności, trwałości, skuteczności użycia zgodnie z przeznaczeniem, a także posiada takie same lub wyższe cechy jakościowo - użytkowe właściwe produktowi wskazanemu, oraz posiada takie same lub wyższe parametry techniczno - użytkowe.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.10.00 - Narzędzia ręczne 31.10.00.00 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory 31.20.00.00 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej 38.90.00.00 - Różne przyrządy do badań lub testowania 42.10.00.00 - Maszyny do wytwarzania i wykorzystywania mocy mechanicznej 42.65.20.00 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne 42.90.00.00 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia 39.15.10.00 - Meble różne 34.90.00.00 - Różny sprzęt transportowy i części zapasowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: MOBILNE URZĄDZENIA ROZRUCHOWE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pagacz i Synowie Sp. z o.o., ul. Studzienna 36, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15934,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42976,20
Oferta z najniższą ceną: 22130,04 / Oferta z najwyższą ceną: 42976,20
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: NARZĘDZIA RĘCZNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM TECHNIKI MACRO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM TECHNIKI MACRO SP. Z O.O.
- Centrum Techniki Macro Sp. z o.o., ul. Klonowa 24, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 207008,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 247600,34
Oferta z najniższą ceną: 214891,96 / Oferta z najwyższą ceną: 271073,91
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: URZĄDZENIA WARSZTATOWE I ELEKTRONARZĘDZIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BALT SYSTEM Karolina Bodnar, ul. Gronostajowa 4, 80-175 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66840,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 74224,35
Oferta z najniższą ceną: 74224,35 / Oferta z najwyższą ceną: 97898,76
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: MEBLE WARSZTATOWE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM TECHNIKI MACRO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM TECHNIKI MACRO SP. Z O.O.
- Centrum Techniki Macro Sp. z o.o., ul. Klonowa 24, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150150,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 188764,41
Oferta z najniższą ceną: 188764,41 / Oferta z najwyższą ceną: 188764,41
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: SPRZĘT OŚWIETLENIOWY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MACTRONIC Sp. z o.o., Sp. k., ul. Starogardzka 4, 54-156 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37080,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44356,16
Oferta z najniższą ceną: 34317,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44356,16
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: SPRZĘT TRANSPORTOWY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM TECHNIKI MACRO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM TECHNIKI MACRO SP. Z O.O.
- Centrum Techniki Macro Sp. z o.o., ul. Klonowa 24, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14295,06
Oferta z najniższą ceną: 14295,06 / Oferta z najwyższą ceną: 14960,08
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: NARZĘDZIA RĘCZNE - SŁUŻBA UZBROJENIA I ELEKTRONIKI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Gałązka" Stanisław Gałązka
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Gałązka" Stanisław Gałązka
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Gałązka Stanisław Gałązka, ul. Warszawska 117, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1168,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1234,12
Oferta z najniższą ceną: 1234,12 / Oferta z najwyższą ceną: 2442,78
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa drogowej kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej rodzaju C 65 B3 PU/RC do Obwodu Drogowego w Opalenicy oraz Obwodu Drogowego w Wolsztynie
- Dostawa ręczników papierowych papieru toaletowego, pojemników oraz czyściwa dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego na terenie Zespół Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej i Bursy Szkolnej nr 2
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę placu zabaw wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji w ramach zadania "Umultowska Fogelka"
- Kompleksowa usługa szkoleniowa 2 szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozp. Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 roku w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych dla 3 grup tematycznych
- "Prace remontowe w obiekcie zabytkowym przy ul. Młyńskiej 11a w Poznaniu. Część IV Wymiana pojedynczej stolarki okiennej i malowanie klatki schodowej."
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli różnych do nowej siedziby
- Dostawa, montaż i uruchomienie generatora prądotwórczego zasilania awaryjnego do Oczyszczalni Ścieków Dźbów w Częstochowie dla Oczyszczalni Ścieków "WARTA" S.A.
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wyposażenia w ramach projektu pn. Spedytor-zawód z pasją
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia do Parku Kultury w Starachowicach
- Dostawa narzędzi do pomiaru drzew i drewna
- Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i sanitarnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.