eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzychód › Przebudowa drogi powiatowej nr 1719P Międzychód - Dzięcielin - Skrzydlewo na odcinku od ul. Słonecznej do drogi krajowej nr 24.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-20

Międzychód: Przebudowa drogi powiatowej nr 1719P Międzychód - Dzięcielin - Skrzydlewo na odcinku od ul. Słonecznej do drogi krajowej nr 24.
Numer ogłoszenia: 401030 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Międzychodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu , ul. 17 Stycznia 143, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, tel. 095 7488726, faks 095 7482430.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-miedzychodzki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1719P Międzychód - Dzięcielin - Skrzydlewo na odcinku od ul. Słonecznej do drogi krajowej nr 24..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1719P Międzychód - Dzięcielin - Skrzydlewo na odcinku od ul. Słonecznej do drogi krajowej nr 24 W zakres zamówienia wchodzą dwa zadania: zadanie 1) Przebudowa drogi powiatowej nr 1719P Międzychód - Dzięcielin - Skrzydlewo na odcinku od ul. Słonecznej do drogi krajowej nr 24, zadanie 2) modernizacja nawierzchni dwóch przejazdów kolejowych na drodze nr 1719P..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.33.40 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.41.40 - Roboty budowlane w zakresie przejść w poziomie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wymagane jest złożenie wadium w kwocie: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych ).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają warunki określone w art. 22 i nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z 19 stycznia 2004 r. (Dz.U.2004 nr 19 poz. 177 z późn. zm), co potwierdzą stosownym oświadczeniem oraz złożeniem wymaganych dokumentów. Warunkiem jest: posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadanie wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób(doświadczenie - potwierdzone wykazem robót z ostatnich 5 lat i wykonywaniem co najmniej 2 robót drogowych o wartości min. 1,5 mln. zł brutto każda, właściwa jakość wykonywania robót - potwierdzona co najmniej 2 referencjami do robót z wykazu, kierownik robót - posiadający uprawnienia i należący do Izby Inżynierów Budownictwa, niezaleganie z podatkami i płatnościami ZUS, dysponowanie środkami finansowymi lub zdolność kredytowa na kwotę co najmniej 1,5 mln zł, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej OC prowadzonej działalności na kwotę min. 1 mln zł.) Sposób oceniania spełniania warunków: według oceny : spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (wzór - zał. siwz nr 1); 1.2) Dowód wniesienia wadium - (zgodnie z wymogami określonymi w p. IX siwz) 1.3) Zaakceptowany wzór umowy (zał. siwz nr 3) 1.4) Inne dokumenty wymienione w siwz pkt 2, 3, 4 i 5, a w przypadku oferty wspólnej - określone dodatkowo według pkt 7. Wykonawców zagranicznych obowiązuje ponadto pkt 6. 1.5) kosztorysy ofertowe - zgodnie z wzorem załączonym do siwz - (zał. siwz nr 2) 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 2.1) Dokument o działalności gospodarczej: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1) Wykaz wykonanych robót z okresu ostatnich pięciu lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich terminu oraz wartości wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje lub kopie protokołów odbioru) - wymagane jest wykazanie min. 2 realizacji robót drogowych o wartości min. 1,5 mln. zł. każda, 3.2) Wykaz osób, wymienionych w pkt. VI 2.2. siwz, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według wzoru (załącznik siwz nr 7) - wymagane jest wykazanie kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi drogowymi bez ograniczeń. W przypadku korzystania z osób udostępnianych przez inny podmiot - pisemne zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia wymienionych osób. 3.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - kopie uprawnień kierownika robót, zaświadczenie o jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3.4) Informacja o podwykonawcach - według wzoru załączonego do siwz (załącznik siwz nr 5). Obowiązuje również przedłożenie dokumentów wymienionych w pkt. 3.3) siwz na temat podwykonawców - kierowników robót. W przypadku korzystania z osób udostępnianych przez inny podmiot należy dołączyć pisemne zobowiązanie podmiotu do tego udostępnienia. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy przedłożyć następujące dokumenty: 4.1) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.2) Zaświadczenie z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej o dysponowaniu środkami lub zdolności kredytowej w wysokości minimum 1,5 mln. zł. wystawione nie prędzej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert ; 4.3) Kopia aktualnej polisy OC na kwotę ubezpieczenia min. 1 mln. zł, 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 5.1) Referencje dotyczące właściwego wykonania robót wyszczególnionych w wykazie określonym w pkt. 3.1) lub kopie protokołów odbioru robót z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonane należycie (minimum 2). 6. Wykonawcy z krajów Unii Europejskiej mogą złożyć dokumenty równoważne, odpowiadające wymaganym polskim dokumentom z ZUS, Urzędu Skarbowego i Izby Inżynierów Budownictwa. Inny wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 6.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1) i 2.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 4.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 6.1). 7. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 7.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 7.2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 2.1),2.2), 2.3), 3.4) i 4.1) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wymagane jest spełnianie łączne wymogów określonych w pkt. 3.1), 3.2), 4.2), 4.3) i 5.1). 8. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów i oświadczeń: 8.1 Wymagane dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem : za zgodność z oryginałem. 8.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 8.3 Oświadczenia mogą być podpisywane jedynie przez osobę uprawnioną..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP Starostwa: www.powiat.miedzychod.samorzady.pl w zakładce:zamówienia publiczne/przetargi/2009/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Międzychodzie ul. Wigury 12 , 64 - 400 Międzychód ..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 11:00, miejsce: sekretariat Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego, ul. Wigury 12, 64-400 Międzychód..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja w zakresie zadania 1) współfinansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 (umowa nr UDA-RPWP.02.02.02-30-097/08-00) . Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą , będzie zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania płatności częściowej po wykonaniu co najmniej 50 % zakresu finansowego zamówienia..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.