eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izbica Kujawska › Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1 650 000,00 złotych na finansowanie planowanego deficytu budżetu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-29

Izbica Kujawska: Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1 650 000,00 złotych na finansowanie planowanego deficytu budżetu.
Numer ogłoszenia: 400972 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 359066 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej, ul. Piłsudskiego 32, 87-865 Izbica Kujawska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2865009, faks 054 2865009 wew. 14.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1 650 000,00 złotych na finansowanie planowanego deficytu budżetu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1 650 000,00 złotych na finansowanie planowanego deficytu budżetu. 2) Łączna kwota kredytu - 1 650 000,00 zł, 3) Okres kredytowania - 25 listopada 2011 roku - 30 grudnia 2017 roku, 4) Spłata kapitału: w sześciu latach - począwszy od roku 2012 do roku 2017, w wysokości i terminach: - w roku 2012 - 270 000,00 złotych - do dnia 30 marca - 68 750,00 złotych - do dnia 30 czerwca - 68 750,00 złotych - do dnia 30 września - 68 750,00 złotych - do dnia 30 grudnia - 68 750,00 złotych - w roku 2013 - 270 000,00 złotych - do dnia 30 marca - 68 750,00 złotych - do dnia 30 czerwca - 68 750,00 złotych - do dnia 30 września - 68 750,00 złotych - do dnia 30 grudnia - 68 750,00 złotych - w roku 2014 - 270 000,00 złotych - do dnia 30 marca - 68 750,00 złotych - do dnia 30 czerwca - 68 750,00 złotych - do dnia 30 września - 68 750,00 złotych - do dnia 30 grudnia - 68 750,00 złotych - w roku 2015 - 270 000,00 złotych - do dnia 30 marca - 68 750,00 złotych - do dnia 30 czerwca - 68 750,00 złotych - do dnia 30 września - 68 750,00 złotych - do dnia 30 grudnia - 68 750,00 złotych - w roku 2016 - 270 000,00 złotych - do dnia 30 marca - 68 750,00 złotych - do dnia 30 czerwca - 68 750,00 złotych - do dnia 30 września - 68 750,00 złotych - do dnia 30 grudnia - 68 750,00 złotych - w roku 2017 - 270 000,00 złotych - do dnia 30 marca - 68 750,00 złotych - do dnia 30 czerwca - 68 750,00 złotych - do dnia 30 września - 68 750,00 złotych - do dnia 30 grudnia - 68 750,00 złotych 5) Spłata odsetek - na ostatni dzień każdego miesiąca, począwszy od miesiąca w którym nastąpi pobranie kredytu, 6) Oprocentowanie kredytu - zmienne, wyrażone jako WIBOR 1M + stała marża Banku, 7) Zabezpieczenie - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, 8) Uruchomienie kredytu (zasilenie konta Zamawiającego) - w dniu 25 listopada 2011 roku, 9) Prowizja - jednorazowo, wyłącznie od kwoty udzielonego kredytu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Lubrańcu, ul. Ogrodowa 7, 87-890 Lubraniec, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 267864,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 285087,78

  • Oferta z najniższą ceną: 285087,78 / Oferta z najwyższą ceną: 290753,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.