eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › USŁUGI STAŁEGO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - UCZESTNIKÓW WARSZTATU TERAPII ZAJĘCIOWEJ W DOBROSZYCACH I SYCOWIE.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-08

Wrocław: USŁUGI STAŁEGO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - UCZESTNIKÓW WARSZTATU TERAPII ZAJĘCIOWEJ W DOBROSZYCACH I SYCOWIE.
Numer ogłoszenia: 400604 - 2010; data zamieszczenia: 08.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Caritas Archidiecezji Wrocławskiej , ul. Katedralna 7, 50-328 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3271300, faks 071 3271302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kościela os.prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI STAŁEGO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - UCZESTNIKÓW WARSZTATU TERAPII ZAJĘCIOWEJ W DOBROSZYCACH I SYCOWIE..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na stałym przewozie osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatu Terapii zajęciowej (WTZ) w Dobroszycach i Sycowie w latach 2011 -2012. 2) stały przewóz polegać będzie na przewozie uczestników z ich miejsca zamieszkania do WTZ w Dobroszycach przy ul. Stawowej 23 (trasa nr 1 i trasa 2) oraz do Filii WTZ w Sycowie przy ul. Kościelnej 3A (trasa nr 3) i z powrotem do miejsca ich zamieszkania, a więc dwa kursy dziennie po tej samej trasie. 3) niektóre zajęcia mogą odbywać się poza terenem siedziby WTZ Dobroszyce, o czym każdorazowo Wykonawca zostanie powiadomiony wcześniej. 4) Zamawiający ustala trzy trasy przejazdu obejmujące n/w miejscowości. W związku z powyższym Zamawiający dzieli przedmiot umowy na trzy zadania : a) Zadanie 1 - pn. Goszcz -Dobroszyce Trasa przejazdu nr 1 - 36 km X 2 - zajęcia w Dobroszycach 1. Goszcz 2. Sądrożyce 3. Twardogóra 4. Dobroszyce i powrót b) Zadanie 2 - pn. Oleśnica-Dobroszyce Trasa przejazdu nr 2 - 23 km X 2 - zajęcia w Dobroszycach 1. Oleśnica 2. Boguszyce 3. Dąbrowa Oleśnicka 4. Dobrzeń 5. Dobroszyce i powrót c) Zadanie 3 - pn. Syców Trasa przejazdu nr 3 - 42 km X 2 - zajęcia w Sycowie 1. Drołtowice 2. Międzybórz 3. Niwki Książęce 4. Kraszów 5. Komorów 6. Syców i powrót 5) dzienna, jednorazowa liczba uczestników do przewozu, zarówno w zadaniu 1 jak i w zadaniu 2 i 3, nie przekracza 11 osób, 6) szacowana ilość dni przewozów wyniesie 220 dni. 7) Zamawiający zastrzega ,iż w trakcie obowiązywania umowy na daną usługę może ulec zmianie trasa(długość) przejazdów. Ze względu na ewentualny wzrost lub zmniejszenie liczby uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej , trasa może ulec zmianie poprzez zwiększenie lub zmniejszenie ilości miejscowości, a co za tym idzie - zwiększenie lub zmniejszenie ilości kilometrów. Ponadto Istnieje możliwość czasowego zawieszenia lub odwołania dowozu na jakiejś trasie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych n/w oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia. 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art.22 ust.1 ustawy Pzp 2. Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art.7 ust.2 pkt 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych n/w oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia. 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art.22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych n/w oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia. 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art.22 ust.1 ustawy Pzp 2. wykaz pojazdów/pojazdu dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji niniejszego zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych n/w oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia. 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art.22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych n/w oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia. 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art.22 ust.1 ustawy Pzp, 2. opłacona polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony druk oferty (zał. nr 1 do SIWZ) 2. zaakceptowany projekt umowy (zał. nr 4 do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany w zakresie tras przejazdów: - zmiana trasy (długości) przejazdów, ze względu na ewentualny wzrost lub zmniejszenie liczby uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej , trasa może ulec zmianie poprzez zwiększenie lub zmniejszenie ilości miejscowości, a co za tym idzie - zwiększenie lub zmniejszenie ilości kilometrów, - możliwość czasowego zawieszenia lub odwołania dowozu na jakiejś trasie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wroclaw.caritas.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j/w lub pod nr tel.502 039670 (Edyta Ziemichód - pełnomocnik Zamawiajacego).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Warsztat Terapii Zajęciowej Caritas Archidiecezji Wrocławskiej w Dobroszycach ul. Stawowa 23, 56-410 Dobroszyce sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: --------------.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GOSZCZ -DOBROSZYCE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa przejazdu nr 1 - 36 km X 2 - zajęcia w Dobroszycach 1. Goszcz 2. Sądrożyce 3. Twardogóra 4. Dobroszyce i powrót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OLEŚNICA - DOBROSZYCE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa przejazdu nr 2 - 23 km X 2 - zajęcia w Dobroszycach 1. Oleśnica 2. Boguszyce 3. Dąbrowa Oleśnicka 4. Dobrzeń 5. Dobroszyce i powrót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SYCÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa przejazdu nr 3 - 42 km X 2 - zajęcia w Sycowie 1. Drołtowice 2. Międzybórz 3. Niwki Książęce 4. Kraszów 5. Komorów 6. Syców i powrót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.