eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Syców › 2710-11/13 roboty budowlane polegające na budowie drogi leśnej w Leśnictwie Międzybórz gmina Międzybórz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-04

Syców: 2710-11/13 roboty budowlane polegające na budowie drogi leśnej w Leśnictwie Międzybórz gmina Międzybórz
Numer ogłoszenia: 40054 - 2014; data zamieszczenia: 04.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 276313 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Syców, ul. Kolejowa 14, 56-500 Syców, woj. , tel. (0-62) 7852127, faks (0-62) 7869032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2710-11/13 roboty budowlane polegające na budowie drogi leśnej w Leśnictwie Międzybórz gmina Międzybórz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest budowa drogi leśnej zlokalizowanej na terenie leśnictwa Międzybórz, gmina Międzybórz na działkach nr ewidencyjny: 129, 135, 137, 138, 139 i 140. W wyniku realizacji operacji osiągnięty zostanie następujący cel: Wzmocnienie systemu ochrony przeciwpożarowej oraz udostępnienie lasów uszkodzonych w wyniku wiatru poprzez budowę drogi leśnej. Zadanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 (PROW 2007-2013), Działanie 226 Odtworzenie potencjału produkcji leśnej zniszczonego przez katastrofy oraz wprowadzanie instrumentów zapobiegawczych. CPV - 45233140-2 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności 1) wycinkę drzew, karczowanie pni oraz krzaków na powierzchni projektowanej nawierzchni jezdni i rowów, 2) roboty ziemne - wykonanie koryta pod konstrukcję jezdni i zatok mijankowych, wykopy pod rowy odwadniająco-odparowujące, nasypy pod pobocza z gruntu rodzimego, wykonanie warstw odsączających, 3) wykonanie dolnej i górnej warstwy konstrukcyjnej jezdni, 4) wymiana przepustów z rur betonowych wraz ze ściankami czołowymi betonowymi, 5) oznakowanie pionowe. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera 1) Dokumentacja projektowa - załącznik Nr 8 do SIWZ 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik Nr 9 do SIWZ 3) Przedmiar Robót (pomocniczy) - załącznik Nr 10 do SIWZ. 3. Ogólne wymagania dotyczące robót: 3.1. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność z dokumentacją dostarczoną przez Zamawiającego. Prace należy prowadzić zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, obowiązującymi przepisami i normami, zasadami sztuki budowlanej oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. 3.2. Wykonawca winien posadowić na terenie siedziby zamawiającego trwałą tablicę reklamowo informującą o finansowaniu zadania ze środków Unii Europejskiej. Tablice winny być wykonane zgodnie z warunkami określonymi w Księdze wizualizacji znaku Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, opublikowanej na stronach internetowych Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi i Agencji, jej eksponowania przez okres 5 lat po zakończeniu robót. Wzór graficzny dodatkowo zostanie przekazany Wykonawcy przez przedstawicieli Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. 3.3. Zamawiający przewiduje ustanowienie osób(osoby) upoważnionej do zarządzania realizacją zadania(zadań) oraz zespołu specjalistów pełniących funkcje inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie wynikającym z Prawa budowlanego i postanowień umowy. Inspektor(Inspektorzy) będą uprawnieni do dokonywania odbiorów (prac częściowych, zanikowych), kontroli użytych wyrobów budowlanych w odniesieniu do ich parametrów oraz zgodności z dokumentacją, sprawdzania jakości i dokładności wykonania robót, kontroli przeprowadzania prób i pomiarów, kontroli prawidłowości funkcjonowania zamontowanych urządzeń i wyposażenia. 3.4. W czasie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca, w ramach ceny ofertowej, zobowiązany będzie do: 1. zapewnienia mieszkańcom dojazdu do posesji, działek, 2. urządzenia zaplecza w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, zabezpieczenia terenu objętego robotami budowlanymi w tym przed dostępem osób postronnych oraz zachowanie porządku na terenie budowy, 3. prowadzenia robót zgodnie z zakresem przewidzianym w projektach, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami sztuki budowlanej, 4. wykonania przedmiotu umowy, przy użyciu własnych materiałów, zgodnie z umową, zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa, 5. przeprowadzenia robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. nr 47, poz. 401 z późn. zm.), 6. postępowania z odpadami powstałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy zgodnie z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz. 21 z późn. zm.) i ustawy z 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2008 r. nr 25, poz. 150 z późn. zm.), 7. zastosowania materiałów budowlanych oraz urządzeń posiadających: a. certyfikaty na znak bezpieczeństwa, b. aprobaty techniczne, c. certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności, d. atesty, 7.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania w ciągu trwania umowy poboru prób wbudowywanego w drogę kruszywa oraz ich przebadania na koszt Wykonawcy we właściwym miejscowo akredytowanym laboratorium celem określenia zgodności Towaru z normami jakościowymi. 8. protokolarnego przejęcia terenu budowy, 9. ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, 10. natychmiastowego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, 11. przerwania robót na żądanie Zamawiającego i w związku z tym zabezpieczenia wykonania robót przed ich zniszczeniem, 12. poszanowania występujących w obszarze oddziaływania prac uzasadnionych interesów osób trzecich, 13. opracowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru końcowego, 14. wykonania przed zgłoszeniem przedmiotu umowy do odbioru, wszystkich niezbędnych prób, odbiorów i badań z wynikiem pozytywnym, 15. uporządkowania terenu po zakończeniu robót oraz przekazanie go Zamawiającemu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru końcowego robót, 16. uczestniczenia w czynnościach odbioru, usunięcia stwierdzonych wad, przekazania wymaganych atestów i zaświadczeń, 17. zgłoszenia w formie pisemnej gotowości do odbioru ostatecznego (pogwarancyjnego) na piętnaście (15) dni przed upływem okresu gwarancji i rękojmi za wady 3.5. Przed sporządzeniem oferty przez Wykonawcę zaleca się: 1) dokonanie wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, 2) zapoznanie się z dokumentacją przetargową (SIWZ), która jest niezbędna do przygotowania oferty i podpisania umowy. 4. Informacje dodatkowe. 1. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy techniczne i jakościowe co najmniej takie, jakie zostały określone w STWiORB oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty. Jeżeli w dokumentacji technicznej występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej. 2. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm, aprobat. Gdziekolwiek w dokumentach powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach umowy nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy, lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Projektanta. 5. Uwaga: 1) Cena musi obejmować całość robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiaru (druk pomocniczy). 2) Przed wpisaniem cen jednostkowych do każdej pozycji - kosztorysu ofertowego scalonego Wykonawca powinien zapoznać się z odpowiednimi dokumentami przetargowymi. Przedmiary są materiałami pomocniczymi. 3) Jeżeli w przedmiarach nie uwzględniono pewnych robót uwidocznionych w dokumentacji projektowej przekazanych Wykonawcy, a wykonanie ich jest niezbędne, to koszty tych robót powinny być przez Wykonawcę uwzględnione w cenach wpisanych przy istniejących pozycjach kosztorysu ofertowego. 4) W szczególności, w cenach podanych dla poszczególnych pozycji kosztorysu scalonego, Wykonawca powinien uwzględnić konieczność wykonywania, montażu i demontażu, oraz wykonywania innych prac pomocniczych na terenie budowy, które są niezbędne dla wykonania robót zgodnie z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną. 6. Cena ofertowa zaproponowana przez Wykonawców jest ceną ryczałtową (w znaczeniu i ze skutkami określonymi w art. 632 kodeksu cywilnego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 (PROW 2007-2013), Działanie 226 Odtworzenie potencjału produkcji leśnej zniszczonego przez katastrofy oraz wprowadzanie instrumentów zapobiegawczych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe CARBON Jan Kuropka, ul/ Kusocińskiego 1a, 56-500 Syców, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1091827,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 608000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 608000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1092503,26

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.