eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Postępowanie o zamówienie publiczne na usługi sprzatania obiektów Izby Celnej w Krakowie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-27

Kraków: Postępowanie o zamówienie publiczne na usługi sprzatania obiektów Izby Celnej w Krakowie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego
Numer ogłoszenia: 40049 - 2008; data zamieszczenia: 27.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Krakowie, Al. Krasińskiego 11 B, 31-111 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6290200, fax 012 4216757.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://www.krakow.uc.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o zamówienie publiczne na usługi sprzatania obiektów Izby Celnej w Krakowie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są podzielone na dwa zadania usługi sprzątania pomieszczeń oraz dostarczania środków czystości w obiektach Urzędu i Oddziału Celnego w Nowym Targu oraz Oddziału Celnego w Andrychowie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien Oryginalny kod CPV: 21.22.11.00 - Papier toaletowy Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.10.00 - Papier toaletowy Oryginalny kod CPV: 21.22.13.00 - Ręczniki papierowe do rąk Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk Oryginalny kod CPV: 24.51.31.00 - Mydło Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.19.00 - Mydło .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych odstępuje od żądania wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. nr 223/2007, poz. 1655). 2) Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale VI niezbędnych do przeprowadzenia postępowania i wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 3) Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 4) Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty wymagane: a. oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w Rozdziale V pkt. 1 SIWZ b. w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o którym mowa w rozdz. V pkt. 1a SIWZ - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c. w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w rozdz. V pkt 1b SIWZ: - wykaz wykonanych świadczeń w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze i dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, - dokumenty potwierdzające, że dostawy lub usługi wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie; d. w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w rozdz. V pkt 1c: - informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową umożliwiających wykonanie zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 20% ceny oferowanej; - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 20.000,00 zł. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 b tiret 1, 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) Dokument, o którym mowa w pkt. 2 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 - Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. cena za dostarczenie 1 rolki papieru toaletowego - 4
  • 3. cena za dostarczenie 1000 szt. ręczników papierowych - 4
  • 4. cena za dostarczenie 1 l mydła toaletowego w płynie - 2

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.krakow.uc.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba celna w Krakowie, al. Krasińskiego 11 B, 31-111 Kraków, po złożeniu pisemnego wniosku przesłanego pocztą lub faksem i uiszczeniu na konto opłaty w wysokości 6,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Izba celna w Krakowie, al. Krasińskiego 11B, 31-111 Kraków - Dziennik Podawczy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie pomieszczeń w siedzibie Oddziału Celnego w Andrychowie, ul. Batorego 28 - powierzchnia do sprzątania 190 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) sprzątanie pomieszczeń biurowych, węzłów sanitarnych, klatek schodowych oraz korytarzy w siedzibie Oddziału Celnego w Andrychowie, zlokalizowanym przy ul. Batorego 28; b) Dostarczanie i bieżące uzupełnianie środków czystości: - mydło w płynie - ręczniki papierowe, szare, wymiar listków 23 cm x 25 cm - papier toaletowy w rolkach, szary, średnica 19 cm, szer. 9 cm, otwór wałka 6 cm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00-2, 74.74.00.00-1, 74.72.20.00-6, 21.22.11.00-9, 21.22.13.00-1, 24.51.31.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Cena za dostarczanie 1 rolki papieru toaletowego - 4
    • 3. Cena za dostarczenie 1000szt. Ręczników papierowych - 4
    • 4. Cena za dostarczenie 1l mydła toaletowego w płynie - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie pomieszczeń w siedzibie jednostek zamiejscowych Izby celnej w Krakowie oraz Urzędu Celnego w Nowym Targu, Al. Tysiąclecia 33 - powierzchnia do sprzątania 1399 m2 oraz w siedzibie Oddziału Celnego w Nowym Targu, ul. Ludźmierska 30 - powierzchnia do sprzątania 228,65 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) sprzątanie pomieszczeń biurowych, węzłów sanitarnych, klatek schodowych oraz korytarzy w siedzibie jednostek zamiejscowych Izby celnej w Krakowie oraz Urzędu Celnego w Nowym Targu, Al. Tysiąclecia 33 oraz w siedzibie Oddziału Celnego w Nowym Targu, ul. Ludźmierska 30 b) Dostarczanie i bieżące uzupełnianie środków czystości: - mydło w płynie - ręczniki papierowe, szare, wymiar listków 23 cm x 25 cm - papier toaletowy w rolkach, szary, średnica 19 cm, szer. 9 cm, otwór wałka 6 cm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00-2, 74.75.00.00-1, 74.72.20.00-6, 21.22.11.00-9, 21.22.13.00-1, 24.51.31.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Cena za dostarczanie 1 rolki papieru toaletowego - 4
    • 3. Cena za dostarczenie 1000szt. Ręczników papierowych - 4
    • 4. Cena za dostarczenie 1l mydła toaletowego w płynie - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.