To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-09
Ogłoszenie nr 40041 - 2017 z dnia 2017-03-09 r.
Września: Termomodernizacja i zmiana sposobu użytkowana budynku
biurowego mieszczącego się we Wrześni przy ul. Leśnej 10 na cele związane z
edukacją publiczną i pomocą społeczną.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuWRPO 20142020 Oś priorytetowa 3, Działanie 3.2. "Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym", Poddziałanie 3.2.1 "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 5565-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 10858-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, krajowy numer identyfikacyjny
63126570000000, ul.
ul. Fryderyka Chopina
10,
62300
Września, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
061 6402051, 6404457, faks
616 402 051, e-mail
starostwo@wrzesnia.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja i zmiana sposobu użytkowana budynku biurowego mieszczącego się we Wrześni przy ul. Leśnej 10 na cele związane z edukacją publiczną i pomocą społeczną.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):NI.272.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja i zmiana sposobu użytkowana budynku biurowego mieszczącego się we Wrześni przy ul. Leśnej 10 na cele związane z edukacją publiczną i pomocą społeczną. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) kompleksową modernizację instalacji C.O. z przebudową kotłowni, wiążącą się z koniecznością zmiany systemu grzewczego, na instalację zasilaną pompą ciepła solanka/woda (która wykorzystywana będzie również na potrzeby przygotowania C.W.U.), 2) docieplenie stropodachu wentylowanego, 3) wymianę stolarki okiennej drewnianej na nową z PCV, 4) docieplenie ścian zewnętrznych, 5) wymianę stolarki okiennej PCV na nową, 6) docieplenie ściany wewnętrznej (ściany w łączniku), 7) docieplenie stropodachu niewentylowanego, 8) wymianę stolarki drzwiowej PCV, 9) rozbudowę rozdzielnicy głównej o zabezpieczenia do tablic piętrowych, 10) wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego na drogach ewakuacyjnych, 11) wykonanie zasilania do obwodów ppoż., 12) wykonanie podstawowej sieci strukturalnej (Internet, telefon) wraz z przyłączem telekomunikacyjnym, 13) wykonanie instalacji uziemiającej odgromowej, 14) wykonanie instalacji przyzywowej w toaletach dla niepełnosprawnych, 15) wykonanie instalacji fotowoltaicznej, 16) przebudowę instalacji wody zimnej, cieplej i cyrkulacyjnej, 17) przebudowę instalacji kanalizacji sanitarnych wewnętrznych, 18) budowę przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej oraz elektroenergetycznego, 19) nowy podział i remont pomieszczeń, 20) wykonanie dodatkowych bloków sanitarnych, 21) przebudowa istniejącej ewakuacyjnej klatki schodowej, 22) wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, 23) wykonanie instalacji oddymiania dwóch klatek schodowych, Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami, warunkami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz wymaganiami zamawiającego zawartymi w szczególności w: a) dokumentacji projektowej, b) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, c) przedmiarach robót jako dokumentach poglądowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45321000-3,
45421000-4,
45400000-1,
45432120-3,
45310000-3,
45232310-8,
45332200-5,
45331000-6,
45330000-9,
45331100-7,
45231300-8,
65320000-2,
42511110-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5106858.61 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 5179399,73 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- Dostawa respiratora w ramach projektu pn. Doposażenie i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz doposażenie pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w Szpitalu Powiatowym we Wrześni
- Modernizacja pomieszczeń sanitarnych w Liceum Ogólnokształcącym we Wrześni
- Budowa Klubu Dziecięcego przy ul. Zielonogórskiej we Wrześni w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-2029
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3666P Zberki gr. powiatu - Miłosław".
- Rewitalizacja Parku Miejskiego im. Marsz. J. Piłsudskiego we Wrześni w ramach projektu pn."Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury w mieście Września w celu zwiększenia odporności na zmiany klimatu"
więcej: przetargi w Wrześni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.