eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › PRZETARG NIEOGRANICZONY DOSTWA SPRZĘTU, AKCESORIÓW I OPROGRAMOWAŃ KOMPUTEROWYCH DLA PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ IM. JANA AMOSA KOMEŃSKIEGO W LESZNIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-20

Leszno: PRZETARG NIEOGRANICZONY DOSTWA SPRZĘTU, AKCESORIÓW I OPROGRAMOWAŃ KOMPUTEROWYCH DLA PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ IM. JANA AMOSA KOMEŃSKIEGO W LESZNIE
Numer ogłoszenia: 400412 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego , ul. Adama Mickiewicza 5, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5296058, faks 065 5296076.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY DOSTWA SPRZĘTU, AKCESORIÓW I OPROGRAMOWAŃ KOMPUTEROWYCH DLA PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ IM. JANA AMOSA KOMEŃSKIEGO W LESZNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, akcesoriów oraz oprogramowań komputerowych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie. Przedmiotem zamówienia został podzielony na 10 pakietów: Pakiet 1 - Dostawa 13 projektorów multimedialnych wraz z dostosowaniem istniejącej instalacji, montażem oraz uruchomieniem. Pakiet 2 - Aktualizacja oprogramowania antywirusowego Symantec Endpoint Protection wraz z dodatkowym oprogramowaniem antywirusowym do ochrony serwerów. Pakiet 3 - Przedłużenie licencji Matlab Pakiet 4 - Dostawa laserowego urządzenia wielofunkcyjnego wraz z uruchomieniem. Pakiet 5 - Dostawa komputera przenośnego. Pakiet 6 - Dostawa zestawy prezentacyjnego. Pakiet 7 - Dostawa komputerów, monitorów i osprzętu sieciowego do pracowni komputerowej. Pakiet 8 - Dostawa serwera. Pakiet 9 - Dostawa podzespołów komputerowych. Pakiet 10 - Dostawa drukarki laserowej kolor wraz z uruchomieniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia muszą być towary fabrycznie nowe, spełniające PN, I kategorii,nieużywane, wyprodukowane w 2009r., spełniające wymogi techniczno-jakościowe określone przez Producenta danego wyrobu oraz wymogi techniczne określone w SIWZ przez Zamawiającego. Parametry określone w specyfikacji należy traktować jako minimalne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają: 1. Warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. nr 19, poz. 177 z późn. zm.) tj.: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - przedmiot zamówienia znajduje się w ich zakresie działalności określonym zapisami właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę będzie odpowiadał wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy, - zagwarantują dostawę i montaż przedmiotu zamówienia zgodnie z niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia; 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych). - złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, są oni zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w ofercie, dokumentach i oświadczeniach wymienionych w Rozdziale 6 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Zbadana zostanie zgodność formy treści dokumentów z wymaganiami SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek z warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania lub jego oferta zostanie odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunku udziału w postępowaniu określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega on wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Ponadto do swojej oferty Wykonawcy są zobowiązani dołączyć: 3. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy wraz z kosztorysem cenowym, złożony na drukach stanowiących Załączniki nr 2 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo, jeżeli nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty. W przypadku składania oferty przez kilku Wykonawców, każdy z nich musi złożyć dokumenty wymienione w pkt. 1,2.Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy Pzp). Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie pisemnej - oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnioną osobę. Kopia dokumentu (każda ze stron zawierająca informacje) musi być potwierdzona ZA ZGODNOŚC Z ORYGINAŁEM przez osobę lub osoby reprezentującą/reprezentujące firmę. Uznaje się, ze pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. Zamawiający może żądać oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu w sytuacji, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej ma zastosowanie Rozporządzenie prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty muszą być składane. Dz. U. nr 87 poz. 605..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa imienia Jana Amosa Komeńskiego ul. Mickiewicza 5 64-100 Leszno pokój 321 II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2009 godzina 11:30, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa imienia Jana Amosa Komeńskiego ul. Mickiewicza 5 64-100 Leszno pokój 321 II piętro lub Kancelaria Jawna pok. 217 I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.