eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › BZP/PN/65/2011 - Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Lubelskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-28

Lublin: BZP/PN/65/2011 - Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Lubelskiej
Numer ogłoszenia: 400254 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Lubelska , ul. Nadbystrzycka 38D, 20-618 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5384633, faks 081 5384372.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BZP/PN/65/2011 - Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Lubelskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Lubelskiej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie 1. Mysz i Klawiatura zgodne ze szczegółowym opisem tematu zamówienia dla zadania 1. Zadanie 2. Zestaw mysz z klawiaturą bezprzewodową zgodny ze szczegółowym opisem tematu zamówienia dla zadania 2. Zadanie 3. Myszy i klawiatury zgodne ze szczegółowym opisem tematu zamówienia dla zadania 3. Zadanie 4. Pamięć RAM zgodna ze szczegółowym opisem tematu zamówienia dla zadania 4. Zadanie 5. Nagrywarka Blu Ray zgodna ze szczegółowym opisem tematu zamówienia dla zadania 5. Zadanie 6. Komputer przenośny dla zadania 6. Zadanie 7. Tablet zgodny ze szczegółowym opisem tematu zamówienia dla zadania 7. Zadanie 8. Skaner zgodny ze szczegółowym opisem tematu zamówienia dla zadania 8. Zadanie 9. Tablet zgodny ze szczegółowym opisem tematu zamówienia dla zadania 9. Zadanie 10. Akcesoria komputerowe zgodne ze szczegółowym opisem tematu zamówienia dla zadania 10. Zadanie 11. Pamięć RAM zgodna ze szczegółowym opisem tematu zamówienia dla zadania 11. Zadanie 12. Sprzęt komputerowy zgodny ze szczegółowym opisem tematu zamówienia dla zadania 12. Zadanie 13. Notebook 13,3 cal. zgodne ze szczegółowym opisem tematu zamówienia dla zadania 13. Zadanie 14. Dysk komputerowy zgodny ze szczegółowym opisem tematu zamówienia dla zadania 14. Zadanie 15. Dysk zewnętrzny zgodny ze szczegółowym opisem tematu zamówienia dla zadania 15. Zadanie 16. Sprzęt komputerowy zgodny ze szczegółowym opisem tematu zamówienia dla zadania 16. Zadanie 17. Notebook zgodny ze szczegółowym opisem tematu zamówienia dla zadania 17. Zadanie 18. Adapter SATA/ATA do USB 2.0 zgodny ze szczegółowym opisem tematu zamówienia dla zadania 18. Zadanie 19. Zasilacz PoE zgodny ze szczegółowym opisem tematu zamówienia dla zadania 19. Zadanie 20. Przenośny dysk twardy zgodny ze szczegółowym opisem tematu zamówienia dla zadania 20. Zadanie 21. Laptop zgodny ze szczegółowym opisem tematu zamówienia dla zadania 21. Zadanie 22. Dysk twardy zewnętrzny zgodny ze szczegółowym opisem tematu zamówienia dla zadania 22. Zadanie 23. Tablet zgodny ze szczegółowym opisem tematu zamówienia dla zadania 23. Zadanie 24. Dysk zgodny ze szczegółowym opisem tematu zamówienia dla zadania 24. Zadanie 25. Oprogramowanie zgodna ze szczegółowym opisem tematu zamówienia dla zadania 25. Zadanie 26. Tablety zgodne ze szczegółowym opisem tematu zamówienia dla zadania 26. Postępowanie poniżej progów unijnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 30.23.31.53 - Urządzenie do odczytu i/lub wypalania płyt kompaktowych (CD) i uniwersalnych dysków wideo (DVD) 30.21.32.00 - Komputer tablet 38.52.00.00 - Skanery 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.31.32 - Napędy dyskowe 32.41.50.00 - Sieć ethernet 48.92.00.00 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Szczegółowy opis i wycena oferowanego sprzętu - Wypełnione wszystkie tabele i podpisany, przez osobę uprawnioną do składania świadczeń woli w imieniu Wykonawcy, Szczegółowy opis i wycena oferowanego sprzętu, gdzie Wykonawca winien podać ceny jednostkowe netto i ceny jednostkowe brutto oraz wartości netto i wartości brutto za całe zadanie oraz z podaniem typu/producenta oferowanego sprzętu oraz typu/producenta elementów składowych określonych w tabeli Treść tego dokumentu jest integralną częścią treści oferty. Na jego podstawie Zamawiający sprawdzi zgodność treści oferty z wymogami postawionymi w SIWZ / Szczegółowym Opisie Tematu Zamówienia. Wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy dołączyć również PEŁNOMOCNICTWO (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub poświadczonej kopii, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika (w pewnych przypadkach może dotyczyć to również składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.: wykonawców działających w formie spółki cywilnej oraz wykonawców występujących wspólnie, czyli uczestników konsorcjum)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy, wynikających z przyczyn o obiektywnym charakterze (oczywista pomyłka w treści umowy, nieaktualne przepisy prawne itp.), a także w przypadkach określonych w § 6 ust. 3 Umowy Zmiany, o których mowa powyżej dla swojej ważności muszą być zaakceptowane w formie pisemnej przez obydwie strony umowy w postaci aneksu. Pozostałe istotne zmiany postanowień Umowy mogą dotyczyć: - wysokości wynagrodzenia w przypadku- zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pollub.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej ul. Nadbystrzycka 40A /5 20-618 Lublin Tel: (81) 538 46 32 Fax: (81) 538 43 72 Mail: bzp@pollub.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej ul. Nadbystrzycka 40A /5 20-618 Lublin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie 6 - środki projektu UDA POKL.04.01.02-00-054/91-01 Polub Pollub.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.