eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciecierzyn › Dostawa i montaż segmentów regałowych do Centralnych Składnic Akt w Biurach Powiatowych i Oddziale Regionalnym Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-08

Ciecierzyn: Dostawa i montaż segmentów regałowych do Centralnych Składnic Akt w Biurach Powiatowych i Oddziale Regionalnym Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Numer ogłoszenia: 400226 - 2010; data zamieszczenia: 08.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny , Elizówka 65A, 21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie, tel. 081 7568810, faks 081 7563941.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż segmentów regałowych do Centralnych Składnic Akt w Biurach Powiatowych i Oddziale Regionalnym Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Na przedmiot zamówienia składa się dostawa segmentów regałowych do Centralnych Składnic Akt w Biurach Powiatowych i Oddziale Regionalnym Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z ich wykonaniem i montażem (zwanych w dalszej treści regałami). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Dostawa i montaż segmentów regałowych do Centralnych Składnic Akt w Biurach Powiatowych i Oddziale Regionalnym Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa musi odbywać się w dzień roboczy Zamawiającego w godzinach pracy biura tj. poniedziałek - piątek 07:30 - 15:30 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Adres lokalizacji dostawy: I. Centralna Składnica Akt w Lublinie Mleczarnia ul. Bursaki 6, 20-150 Lublin Tel. Kontaktowy (81) 756-88-28 II. Centralna Składnica Akt w BP Chełm Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm Tel. Kontaktowy (82) 560-54-80 II. Składnica Akt we Włodawie al. Piłsudskiego 66, 22-200 Włodawa Tel. Kontaktowy (82) 572-27-71 4. Odbiór zamontowanych regałów, zostanie potwierdzony w formie protokołu odbioru podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron i sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do umowy. Protokół odbioru stwierdzający prawidłowe wykonanie umowy stanowi podstawę do wystawienia jednej faktury VAT. 5. Otrzymanie przez Zamawiającego właściwych protokołów odbioru stwierdzających należyte wykonanie umowy stawowi podstawę do zapłaty przez Zamawiającego umówionego wynagrodzenia Wykonawcy wg prawidłowo wystawionej jednej faktury VAT. 6. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone regały: a) są niezgodne z zamówieniem lub nie są kompletne, b) posiadają ślady zewnętrznego uszkodzenia, Zamawiający odmówi odbioru części lub całości regałów, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. Zamawiający wyznacza termin montażu regałów nowych, wolnych od wad. Procedura czynności odbioru zostanie powtórzona. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na regały na okres min. 10 lat - termin gwarancji biegnie od daty protokolarnego przejęcia jej przedmiotu. 8. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do siwz. 9. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów p. pożarowych i BHP w trakcie wykonywania prac. 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za szkody powstałe w mieniu Zamawiającego w związku z realizacją dostaw(y). Załącznik nr 1 do siwz: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż segmentów regałowych do Centralnych Składnic Akt w Biurach Powiatowych i Oddziale Regionalnym Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. 1. PODSTAWOWE PARAMETRY SEGMENTÓW REGAŁOWYCH a. SEGMENT REGAŁOWY STACJONARNY, JEDNOSTRONNY Segment regałowy stacjonarny, jednostronny o szerokości 35 cm i długości 100 cm. wykonany ze stali, ściany boczne pełne, skonstruowane z dwóch słupków pionowych (w przekroju kwadrat 25x25mm) połączonych ze sobą wypełnieniem z blachy perforowanej, malowany metodą proszkową na kolor jasno-szary, z regulowanymi nóżkami pod każdą ścianą. Segment wyposażony w półki z blachy stalowej o wymiarach 970x344x25mm, dłuższa krawędź zagięta pod kątem prostym co najmniej trzykrotnie a krótsza co najmniej dwukrotnie z podcięciami do mocowania na zaczepach. Półki pokryte powłoką antybakteryjną, o nośności min. 100 kg/mb., mocowane na zaczepach (każda półka na czterech niezależnych zaczepach) z płynną regulacją co 2 cm lub mniejszą, na całej wysokości. Zaczepy należy montować bez użycia jakichkolwiek narzędzi. Połączenia półek ze ścianami bocznymi zabezpieczone w sposób uniemożliwiający wysunięcie się dokumentów. Ściana czołowa wyposażona w aluminiowe szyldy ( A-5) do numeracji i oznaczenia zawartości regału. Możliwość łączenia segmentów w szereg. Każdy szereg od frontu wyposażony w panel ozdobny, wykonany z płyty meblowej w ramie aluminiowej o zaokrąglonych krawędziach. b. SEGMENT REGAŁOWY STACJONARNY, DWUSTRONNY Segment regałowy stacjonarny, dwustronny o szerokości 70 cm i długości 100 cm. wykonany ze stali, ściany boczne pełne, skonstruowane z dwóch słupków pionowych (w przekroju kwadrat 25x25mm) połączonych ze sobą wypełnieniem z blachy perforowanej, malowany metodą proszkową na kolor jasno-szary, z regulowanymi nóżkami pod każdą ścianą. Segment wyposażony w półki z blachy stalowej o wymiarach 970x344x25mm (dwie niezależne półki na szerokości segmentu), z powłoką antybakteryjną, o nośności min. 100 kg/mb., mocowane na zaczepach (każda półka na czterech niezależnych zaczepach) z płynną regulacją co 2 cm lub mniejszą, na całej wysokości. Zaczepy należy montować bez użycia jakichkolwiek narzędzi. Połączenia półek ze ścianami bocznymi zabezpieczone w sposób uniemożliwiający wysunięcie się dokumentów. Każda podwójna półka wyposażona w szybko demontowalne listwy zapółkowe wykonane z tworzywa sztucznego. Ściana czołowa wyposażona w szyldy ( A-5) do numeracji i oznaczenia zawartości regału. Możliwość łączenia segmentów w szereg. Każdy szereg od frontu wyposażony w panel ozdobny, wykonany z płyty meblowej w ramie aluminiowej o zaokrąglonych krawędziach. Segmenty o wysokościach: 230 cm - 6 półek roboczych + półka wieńcząca 265 cm - 7 półek roboczych + półka wieńcząca 375 cm - 10 półek roboczych + półka wieńcząca Odległość pomiędzy półkami 32,5 cm, grubość półki 2,5 cm. Wszystkie zestawy segmentów zaopatrzone w blokady uniemożliwiające przewrócenie się. Wymagana minimalna gwarancja na oferowane segmenty: 10 lat od daty odbioru. 2. WYKAZ ILOŚCI I MIEJSC MONTAŻU SEGMENTÓW REGAŁOWYCH I. Centralna Składnica Akt w Lublinie 7 szt. segmentów stacjonarnych jednostronnych o długości 100 cm i wys. 375 cm. 1 szt. panel ozdobny pojedynczy 12 szt. segmentów stacjonarnych dwustronnych o długości 100 cm i wys. 375 cm. 1 szt. panel ozdobny podwójny II. Centralna Składnica Akt w Chełmie 4 szt. segmentów stacjonarnych jednostronnych o długości 100 cm i wys. 265 cm. 1 szt. panel ozdobny pojedynczy III. Składnica Akt we Włodawie 5 szt. segmentów stacjonarnych jednostronnych o długości 100 cm i wys. 230 cm. 2 szt. panel ozdobny pojedynczy Wartość szacunkowa zamówienia poniżej 125 tys. euro tj. kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.20.00 - Systemy aktowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie żąda

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    a) Potwierdzenie własności statycznych półek (badania wytrzymałości wszystkich typów zastosowanych półek). b) Świadectwo bezpieczeństwa pracy oraz zgodności z polskimi normami na oferowane regały(deklaracja zgodności). c) Klasyfikację ogniową w zakresie niepalności oferowanych regałów. d) Atest higieniczny na oferowane regały. e) Instrukcja użytkowania regałów. Uwaga! Wszystkie w/w dokumenty powinny być wystawione (wydane) przez niezależną, uprawnioną instytucję na dany typ regałów i producenta lub wykonawcę.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubelski Oddział Regionalny ARiMR Elizówka 65A k/Lublina, 21-003 Ciecierzyn Budynek A - pokój 006A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2010 godzina 09:30, miejsce: Lubelski Oddział Regionalny ARiMR Elizówka 65A k/Lublina, 21-003 Ciecierzyn Kancelaria - budynek B (piętro I) pok. 132B.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 16 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.