eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Dostawa cyfrowego projektora kinowego dla Bytomskiego Centrum Kultury

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-14

Bytom: Dostawa cyfrowego projektora kinowego dla Bytomskiego Centrum Kultury
Numer ogłoszenia: 40019 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bytomskie Centrum Kultury , pl. Karin Stanek 1, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 389-31-09/10, faks 32 387-06-68.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.becek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa cyfrowego projektora kinowego dla Bytomskiego Centrum Kultury.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa cyfrowego projektora kinowego dla Bytomskiego Centrum Kultury. 1.Zamówienie obejmuje: dostawę, instalację, montaż, zestrojenie i uruchomienie fabrycznie nowego kinowego sprzętu cyfrowego do projekcji kinowej (2D/3D) zgodnego ze standardami DCI w BCKinie Bytomskiego Centrum Kultury, wraz ze szkoleniem w zakresie obsługi urządzeń pracowników zamawiającego. Parametry minimalne/Minimalne wymagane warunki 1)Kinowy projektor cyfrowy w standardzie DCI; do projekcji 2D/3D; typ układu tworzącego obraz co najmniej DLP Cinema Chip 3xDMD 0,069cala Dark Metal o rozdzielczości co najmniej DC2K (2048x1080); hermetyczność układu tworzącego obraz i drogi optycznej; układ bez lampowy (laserowe źródło światła o żywotności 20 000h); moc świetlna dostosowana do wymogów sali - układ automatyki i pamięci ustawień ostrości i wielkości ogniskowej obiektywu, możliwość zdalnej diagnostyki z komputera; brak wymogu dodatkowego systemu wentylacji; wysoka mobilność; maksymalny pobór mocy z wbudowanym serwerem i układem laserowym 1304W - (1 szt.), 2)Odpowiedni serwer kinowy wbudowany w projektor certyfikowany do standardu DCI, odtwarzane systemu kompresji: m.in. JPEG2000, 3D-JPEG200 oraz MPEG-2 w rozdzielczości 2K oraz 4K (JPEG2000), możliwość odtwarzania plików 4K w rozdzielczości 2K, możliwość odtwarzania plików ze zwiększoną ilością klatek HFR, obsługa napisów i dubbingu, pamięć dysku minimum 2 TB netto, wejście HDMI umożliwiające odtwarzanie treści z Blu-Ray, tuner SAT (itp.), - (1 szt.),3)Obiektyw - do dedykowanego projektora cyfrowego, umożliwiający uzyskanie obu formatów kinowych panoramy (scope) i kaszety (flat) - (1 szt.),4)Dedykowany komputer (panel sterujący), z oprogramowaniem serwisowym oraz sterującym co najmniej ekran 15cali HD, RAM 4GB, procesor Dual Core, Dysk twardy 500GB - (1szt.), 5)Odpowiedni stolik z rackiem na switch oraz urządzenia peryferyjne - (1 szt.),6)UPS systemowy, podtrzymanie minimmum 7 min. dedykowany do oferowanego projektora (szt 1).7)Montaż - stworzenie systemu i instalacja projektora na froncie balkonu, w jego centralnej części, pośrodku ekranu, na wysokości ok 6m, 8)Dostawa, instalacja, montaż, uruchomienie, zestrojenie i uruchomienie sprzętu, urządzeń zgodnie z zaleceniami DCI wraz z niezbędnym wyposażeniem kina cyfrowego i wyszkoleniem osób odpowiedzialnych za obsługę BCKina (6 osób) w obsłudze zamówionego sprzętu w siedzibie Zamawiającego - (1 kpl.). 2.Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia, tj. kinowy sprzęt cyfrowy do projekcji kinowej 2D/3D w rozdzielczości DC2K (2048x1080) w BCKinie Bytomskiego Centrum Kultury był zgodny ze standardami DCI. 3.Zestaw sprzętu powinien być kompatybilny z zamontowanym systemem dźwięku w BCKinie Bytomskiego Centrum Kultury (dolby ultra stereo JSD 80-Digital dla taśmy 35mm przygotowany do współpracy z serwerami kina cyfrowego wg Standardu DCI). 4.Przedmiot zamówienia musi być dostosowany do wymiarów, warunków i wyposażenia sali kinowej BCKina Bytomskiego Centrum Kultury. Poniżej przedstawiamy parametry: a.liczba miejsc siedzących sali kinowej - 498 szt., b.szerokość ekranu - 9,90 m, c.wysokość ekranu - 4,35 m, d.odległość projekcyjna od balkonu - 22,5 m, e.ekran srebrny Harkness Spectral 240 3D, f.system audio - dolby ultra stereo JSD 80-Digital. 5.Zamawiający w ramach zamówienia wymaga dostawy oryginalnego sprzętu, fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego i oryginalnie zapakowanego, nie noszącego śladów uszkodzeń, użytkowania. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone elementy wyposażenia nie spełniają powyższych wymogów, Zamawiający odmówi odbioru, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. Zamawiający wyznaczy termin dostarczenia urządzeń nowych, wolnych od wad. Procedura czynności odbioru zostanie powtórzona. 6.Przedmiot zamówienia winien być dostarczony do BCKina Bytomskiego Centrum Kultury w Bytomiu, pl. Karin Stanek 1. 7.Dostawa i montaż nowych urządzeń na miejsce realizacji zamówienia, wskazane przez Zamawiającego, realizowane będą przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt. Montażu można dokonać w godzinach pracy zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć najpóźniej w dniu dostawy listę osób wykonujących w jego imieniu przedmiot umowy. 8.W ramach zamówienia Wykonawca wyszkoli wyznaczone przez Zamawiającego osoby w zakresie obsługi oferowanego sprzętu w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Zamawiającego (max 6 osób). 9.Wykonawca zobowiązany jest bez dodatkowego wezwania, w dniu podpisania protokołu końcowego odbioru zainstalowanego sprzętu do dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów dopuszczających wyroby do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie jak: karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i eksploatacji urządzeń, atesty, aprobaty techniczne, itp. wszystkich oferowanych urządzeń wchodzących w skład oferty w języku polskim, pod rygorem odmowy dokonania odbioru przez Zamawiającego. 10.Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli minimalnej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia oraz zobowiązuje się do zapewnienia pełnej funkcjonalności całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie usterek w zakresie udzielonej przez siebie gwarancji. 11.Termin gwarancji ulega przedłużeniu w przypadku zgłoszenia reklamacji, o okres zaczynający się datą zgłoszenia jej na piśmie, a zakończy dniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu wolnego od wad i usterek. 12.Wykonawca zapewni Zamawiającemu serwis gwarancyjny przez okres min. 36 miesięcy. Czas reakcji serwisu, tj. diagnoza wady i usunięcie powinno być zrealizowane możliwie najszybciej, bez zbędnej zwłoki w maksymalnym terminie do 3 dni roboczych. 13.Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia przeglądu gwarancyjnego minimum raz w roku w okresie gwarancji (w ramach zamówienia i w ramach wynagrodzenia ofertowego). 14.Wykonawca zapewni 24 godzinny zdalny monitoring na dostarczony sprzęt, oraz jest zobowiązany do realizacji napraw oprogramowania w czasie rzeczywistym. 15.Zamawiający zastrzega sobie uczestnictwo Wykonawcy podczas pierwszej projekcji 2D i 3D u Zamawiającego. 16.Podane parametry techniczne urządzeń określone w dokumentacji przetargowej, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego. 17.Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu w celu dobrania projektora cyfrowego umożliwiającego instalację obiektywu projekcyjnego dla obu formatów filmowych: kaszeta (Flat) i panorama (scope) oraz dobrania najbardziej optymalnego systemu instalacji i montażu na froncie balkonu w BCKinie Bytomskiego Centrum Kultury. Wizja lokalna może odbywać się w godz. 9.00- 14.00, po uprzednim uzgodnieniu terminu jej dokonania. Osobą do kontaktu w sprawie ustalenia szczegółowego terminu dokonania wizji lokalnej jest Pani Dominika Kwaśnik, tel. (32) 389-31-09, adres email - zp@becek.pl..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.20.00 - Projektory filmowe 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 38.60.00.00 - Przyrządy optyczne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.82.00.00 - Serwery 51.11.00.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: 4 000,- zł. 2.Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 z późn. zm.), 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto: ING Bank Śląski II o/Bytom nr 49 1050 1230 1000 0023 9918 2266, z wpisaniem na dowodzie wpłaty hasła: Dostawa cyfrowego projektora kinowego dla Bytomskiego Centrum Kultury - wadium. 4.Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w oryginale w Bytomskim Centrum Kultury w sekretariacie, pok. 001; 41-902 Bytom, Pl. Karin Stanek 1. 5.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na ww. rachunek bankowy Zamawiającego. 6.Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia winno: 1)być wystawione na Bytomskie Centrum Kultury z siedzibą w Bytomiu, pl. Karin Stanek 1, 41-902 Bytom, 2)zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, 3)mieć okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, 4)zawierać informację, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy (tytuł postępowania, numer sprawy lub numer i data ogłoszenia o zamówieniu). 7.Zamawiający: 1)zwraca wadium zgodnie z treścią art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp, 2)żąda ponownego wniesienia wadium w przypadku określonym w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, 3)zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem polegającym na tym, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę wraz z montażem kinowego sprzętu cyfrowego zgodnego ze standardami DCI, o wartości dostawy nie mniejszej niż 200 000,00 zł. brutto. W przypadku gdy zrealizowana dostawa jest częścią większego zamówienia lub umowy (tj. obejmującego jeszcze inny zakres) wykazać należy tylko część dostawy wymaganych warunkiem wraz z wartością tej części. Wykonawca winien również przedłożyć dowody, że dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku, gdy wartość dotycząca ww. warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Wykonawca zobowiązany jest przeliczyć tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z dnia zawarcia umowy. Jeżeli nie będzie dostępny średni kurs NBP z dnia zawarcia umowy, dla dokonana przeliczeń należy przyjąć ostatnio obowiązujący średni kurs NBP przed dniem zawarcia umowy z podaniem daty kursu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Pod pojęciem głównych dostaw Zamawiający rozumie dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełna oferta winna składać się z: 1)formularza oferty, 2) oświadczeń i dokumentów określonych w siwz oraz (jeśli dotyczy) 3) pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem; 4) dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem; 5) dowodu/dowodów wskazującego/-ych, iż zasoby podmiotu trzeciego, na które powołuje się Wykonawca zostaną mu udostępnione, np. pisemnego zobowiązania podmiotu, zawierającego informacje określone w p. 1 ust. 6 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013r. poz. 231). W sytuacji gdy przedmiotem zobowiązania są zasoby nierozerwalnie wiązane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (np. doświadczenie) konieczne jest wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. Należy złożyć oryginał dokumentu/dokumentów dot. zobowiązania podmiotu trzeciego (można skorzystać z załącznika nr 8 do siwz); 6) informacji, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku, zgodnie z cz. X pkt 8 siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: a.zmiana strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, b.wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. c.zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, która polegać będzie na: i. podwyższeniu wynagrodzenia o wartość procentowego wzrostu stawki podatku VAT, ii.obniżeniu wynagrodzenia o wartość procentowego obniżenia stawki podatku VAT. Zmiana ta dotyczyć będzie wyłącznie części wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, która w dniu wejścia w życie zmiany stawki podatku VAT pozostała do zapłaty. d.zmiana wskazanych podwykonawców, rezygnacja z podwykonawców, zmiana wskazanego zakresu podwykonawstwa, wykonanie zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakiejkolwiek części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego potencjał Wykonawca powoływał się w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 2. 2.Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w ust. 1 następuje na pisemny wniosek każdej ze Stron umowy zawierający uzasadnienie obejmujące w szczególności obliczenia, wskazujące na obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia o konkretną kwotę. 3. Strona umowy zobowiązana jest w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania kompletnego wniosku zweryfikować zasadność oraz poprawność obliczeń w zakresie wnioskowanej zmiany wysokości wynagrodzenia. 4. Ciężar wykazania zmian mających wpływ na zwiększenie kosztów wykonania przedmiotu umowy spoczywa na Wykonawcy. 5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy w zakresie jw. Wymagają uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wskazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody stron na ich dokonanie wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.becek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bytomskie Centrum Kultury 41-902 Bytom, Pl. Karin Stanek 1 pok. 001, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Bytomskie Centrum Kultury 41-902 Bytom, Pl. Karin Stanek 1 pok. 001, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Rozwój infrastruktury kultury priorytet 3 Infrastruktura domów kultury. Zamawiający wykluczy z nin. postępowania Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, chyba że Wykonawca udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.