eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Wykonanie projektów podziału nieruchomości wraz ze stabilizacją punktów granicznych na ul. Jastrzębskiej i na ul. Pod Lasem.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-30

Rybnik: Wykonanie projektów podziału nieruchomości wraz ze stabilizacją punktów granicznych na ul. Jastrzębskiej i na ul. Pod Lasem.
Numer ogłoszenia: 40016 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów podziału nieruchomości wraz ze stabilizacją punktów granicznych na ul. Jastrzębskiej i na ul. Pod Lasem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów podziału nieruchomości wraz ze stabilizacją punktów granicznych na ul. Jastrzębskiej i na ul. Pod Lasem. Zadanie nr 1: Wykonanie projektów podziału nieruchomości wraz ze stabilizacją punktów granicznych na ul. Jastrzębskiej. Przedmiotem zamówienia jest ustalenie granic istniejącego pasa drogowego oraz wykonanie podziałów nieruchomości w oparciu o przepisy ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2003 nr 80 poz. 721 z późniejszymi zmianami) dla maksymalnie 4 działek. Stabilizacja punktów granicznych nowopowstałych działek maksymalnie w ilości 19 sztuk. Przygotowanie dokumentacji do przyjęcia działek w całości dla maksymalnie 1 działki. Przez ustalenie granic istniejącego pasa drogowego rozumie się odszukanie, wznowienie lub rozgraniczenie dla maksymalnie 30 punktów. Zadanie nr 2: Wykonanie projektów podziału nieruchomości wraz ze stabilizacją punktów granicznych na ul. Pod Lasem. Przedmiotem zamówienia jest ustalenie granic istniejącego pasa drogowego oraz wykonanie podziałów nieruchomości w oparciu o przepisy ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2003 nr 80 poz. 721 z późniejszymi zmianami) dla maksymalnie 74 działek. Stabilizacja punktów granicznych nowopowstałych działek maksymalnie w ilości 185 sztuk. Przygotowanie dokumentacji do przyjęcia działek w całości dla maksymalnie 2 działek. Przez ustalenie granic istniejącego pasa drogowego rozumie się odszukanie, wznowienie lub rozgraniczenie dla maksymalnie 160 punktów. Ogólne wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia Rzeczywista ilość poszczególnych elementów zostanie ustalona w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zapłaci wybranemu Wykonawcy cenę wynikającą z faktycznie wykonanych prac. Projekty podziału wykonać dla każdej nieruchomości w 10 egz. Na każdym etapie prac Wykonawca robót winien ściśle współpracować z Wydziałem Dróg Urzędu Miasta Rybnika. Przy pracach związanych z ustaleniem granic współrzędne punktów granicznych z Ośrodka Dokumentacji należy traktować, jako przykładowe i nie mogą być podstawą do określenia położenia punktów granicznych w terenie. Ustalenie granic dzielonych działek należy przeprowadzić zgodnie z rozporządzeniem o ewidencji gruntów i budynków. Wznowienie znaków granicznych lub wyznaczenie punktów granicznych dla starych granic wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie tj. ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne. Projekty podziału wykonać w oparciu o pomierzone granice (stare i nowe) na obowiązującą osnowę geodezyjną. Współrzędne punktów granicznych ujawnione w ewidencji niepomierzone na aktualnie obowiązującej osnowie geodezyjnej i niespełniające standardów wynikających z rozporządzenia o ewidencji gruntów i budynków nie mogą być w bezpośredni sposób wykorzystane do wyniesienia w teren. Wykorzystaną istniejącą osnowę oraz zakładaną nową przekazać inwestorowi w formie kart opisów topograficznych z współrzędnymi tych punktów. Obligatoryjną częścią przekazywanych załączników jest oryginał protokołu z przyjęcia granic z klauzulą potwierdzającą przyjęcie operatu do zasobu. Sporządzić zestawienie działek dla całego pasa drogowego a w razie konieczności sporządzić wykazy synchronizacyjne uzgadniające ewidencje gruntów z KW..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeśli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, projekty podziału nieruchomości wraz ze stabilizacją punktów granicznych o łącznej wartości minimum 50.000,00 zł brutto. W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 2. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 43 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy jedynie w niżej opisanych przypadkach: 1) przedłużenie terminu realizacji umowy w sytuacji, gdy uzyskanie przez Wykonawcę dokumentów formalno - prawnych niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy przekroczy termin 21 dni od daty złożenia wniosku o wydanie przedmiotowych dokumentów, o czas przekroczenia wyżej podanego terminu, 2) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile będą trwały warunki atmosferyczne, które uniemożliwią wykonanie czynności w terenie (np. wysoka pokrywa śniegowa), 3) przedłużenie terminu realizacji umowy w zakresie stabilizacji punktów granicznych w sytuacji, gdy Zamawiający - nie z winy Wykonawcy - w terminie do 9 miesięcy od daty zwarcia umowy, nie uzyska decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej, o czas przekroczenia wyżej podanego terminu. 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie wstrzymania prac przez Wykonawcę w dacie ich wstrzymania ze wskazaniem przyczyny oraz podanie daty ich ponownego podjęcia, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: do 31 grudnia 2013 r., w tym: Zadanie nr 1: Wykonanie projektów podziału nieruchomości wraz ze stabilizacją punktów granicznych na ul. Jastrzębskiej na odcinku od ul. Nowej do granicy Miasta Rybnika. Etap I - wykonanie projektów podziału nieruchomości - do 6 tygodni od daty zawarcia umowy, Etap II - wykonanie w terenie stabilizacji punktów granicznych po uzyskaniu ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - 1 miesiąc od daty przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego ostatecznej decyzji zezwalającej na realizacje inwestycji drogowej oraz przyjęcie operatu technicznego dotyczącego wykonania przedmiotu zamówienia do Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. Zadanie nr 2: Wykonanie projektów podziału nieruchomości wraz ze stabilizacją punktów granicznych na ul. Pod Lasem. Etap I - wykonanie projektów podziału nieruchomości - do 15 tygodni od daty zawarcia umowy, Etap II - wykonanie w terenie stabilizacji punktów granicznych po uzyskaniu ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - 1 miesiąc od daty przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego ostatecznej decyzji zezwalającej na realizacje inwestycji drogowej oraz przyjęcie operatu technicznego dotyczącego wykonania przedmiotu zamówienia do Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.