To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-16
Poznań: Wymiana stolarki okiennej na I i II p. budynku C Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego przy al. Niepodległości 18 w Poznaniu - etap II
Numer ogłoszenia: 400124 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192171 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej na I i II p. budynku C Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego przy al. Niepodległości 18 w Poznaniu - etap II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej na I i II p. budynku C Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego przy al. Niepodległości 18 w Poznaniu zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową pn. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z renowacji elewacji w budynku C Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu. 2. Zakres zadania obejmuje wymianę okien: 1) na I p. w pokojach 101-123 oraz 133-144 w ilości - okno typ O-1 - 49 szt. 2) na II p. w pokojach 202-220 oraz 227 w ilości: - okno typ O-1 - 31 szt. wraz z wymianą parapetów, wykonaniem i malowaniem wyprawek wokół okien. Łącznie do wymiany: 80 sztuk okien typu O-1. 3. Konstrukcja okien jednoramowa z szybami dwukomorowymi o współczynniku przenikania ciepła dla całego okna min U=1,0 W/m2K. 4. Nie przewiduje się wykonania mechanizmu otwierania górnych okien z poziomu podłogi. 5. Przedmiot zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze, które stanowią zał. nr 6 i 7 do SIWZ. 6. Przed wykonaniem wszystkich okien Wykonawca wykona jedno okno wzorcowe w skali 1:1 i przedstawi je do akceptacji Biura Miejskiego Konserwatora Zabytków oraz uzyska akceptację przedstawionego wzoru okna. 7. W przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia czy zniszczenia posadzki, ścian lub elewacji zewnętrznej Wykonawca przywróci ich stan do stanu pierwotnego, na własny koszt. 8. Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na wykonane prace oraz na użyte podczas realizacji prac wyroby na okres min. 36 miesięcy, liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 9. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. 10. Wszystkie nazwy własne materiałów, itp. użyte w dokumentach wymienionych w pkt 5, należy traktować jako propozycję Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, które pod względem estetycznym, wytrzymałościowym, parametrów technicznych, itp. muszą spełniać wymagania zaproponowane przez Zamawiającego. 11. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały itp. spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 12. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania przeglądów i serwisu okien m.in. regulowania okien dla poprawnego ich działania. 13. Wykonawca określi w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ, części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 14. Wymagany zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż., oraz zasadami sztuki budowlanej. 15. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia terenu robót. 16. Wykonawca na własny koszt po przeprowadzonych pracach wywiezie i zutylizuje gruz, zdemontowane okna oraz śmieci. 17. Zalecane jest dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu umowy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z Panem Zbigniewem Bocheńskim 698-889-444. 18. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu listę pracowników wykonujących przedmiot umowy. 19. Wykonawca najpóźniej w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy, przedstawi do akceptacji Zamawiającego harmonogram realizacji prac..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zenon Grabowski Handel - Produkcja Usługi Stolarskie Grab, Słotwiny 123, Karczmiska, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 363446,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 265530,52
Oferta z najniższą ceną: 265530,52 / Oferta z najwyższą ceną: 669209,47
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wymiana ogrodzenia na terenie Szkoły Podstawowej nr 66 im. Marii Skłodowskiej-Curie, położonym na os. Przyjaźni 127 w Poznaniu
- Wymiana naświetli piwnicznych, instalacji odwodnienia oraz wykonanie nowej opaski wokół budynku
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Okoneckiej w Poznaniu
- Dostawa artykułów spożywczych - sypkich, przetworów i przypraw
- Kompleksowa usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i usługi gastronomicznej na potrzeby szkoleniowe dla ROPS w Poznaniu
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej na DK 25 na odc. Zbiersk - Stawiszyn.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- "Budowa bieżni i skoczni w dal w miejscowości Dębinki".
- Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ew. 71/3 obręb Młodzieszyn
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Wilczkowicach Górnych w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.