eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Dostawa oleju napędowego do kontenerowej stacji paliw Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Koninie w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-19

Konin: Dostawa oleju napędowego do kontenerowej stacji paliw Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Koninie w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010r.
Numer ogłoszenia: 400106 - 2009; data zamieszczenia: 19.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Koninie , ul. Sulańska 8, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2113278, faks 063 2113278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgok.konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego do kontenerowej stacji paliw Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Koninie w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - dostawa oleju napędowego do kontenerowej stacji paliw MZGOK Konin w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 . Szacunkowa ilość oleju napędowego 200.000 litrów. Parametry techniczne oleju napędowego powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9.12.2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221 poz. 1441. Dostarczany olej musi spełniać normy wg. PN-EN 590:2006..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane w postępowaniu wadium 10.000,00 zł,-

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp. 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r., Nr 89, poz. 625, art.32 ust.1 pkt 4 ze zmianami). W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli co najmniej jeden z wykonawców składający ofertę wspólną spełniał będzie ten warunek. 3. Posiadają niezbędną wiedzę doświadczenie w świadczeniu podobnych dostaw wyrażające się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jednej dostawy oleju napędowego lub innego paliwa w ilości nie mniejszej niż 100.000 litrów, wykonywanej sukcesywnie w okresie nie krótszym niż 6 miesięcy. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 4. Dysponują sprzętem technicznym, wyrażającym się posiadaniem dla celów wykonania przedmiotowego zamówienia co najmniej jednego pojazdu (cysterny) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego pojazdu. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania, tj.: -są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 80.000,00 zł. -posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 100.000,00 zł. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 6. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w postępowaniu Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik konsorcjum w imieniu wszystkich jego członków. 2.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4. Aktualna koncesja na obrót paliwami ciekłymi. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa wykonawca posiadający wymaganą koncesję 5.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie co najmniej jednej dostawy oleju napędowego lub innego paliwa w ilości nie mniejszej niż 100.000 litrów, wykonywanej sukcesywnie w okresie nie krótszym niż 6 miesięcy + dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają wspólny ww. wykaz . 6.Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu technicznego co najmniej jednego pojazdu (cysterny), którym wykonawca dysponuje lub będzie dysponował. -W przypadku kiedy wykonawca wskazał wymagany pojazd, którym dysponuje - przedkłada w ofercie ww wykaz -W przypadku kiedy wykonawca wskazał wymagany pojazd, którym będzie dysponował - przedkłada w ofercie ww wykaz wraz z pisemnym zobowiązaniem innego podmiotu do jego udostępnienia W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają wspólny ww. wykaz . 7.Dokumenty na okoliczność potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: -polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę wymaganą w postępowaniu, -informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgok.konin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (cena 34,50 zł,-) można też odebrać w siedzibie zamawiającego Konin ul.Sulańska 13 pok. nr 8 lub za zaliczeniem pocztowym do dnia 30.11.2009r..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba zamawiającego 62-510 Konin ul.Sulańska 13 (pokój nr 8).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.