Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-30
Nowy Targ: Dostawa obłożeń pola operacyjnego, odzieży ochronnej oraz obuwia dla Bloku Operacyjnego
Numer ogłoszenia: 40006 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu , ul. Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2633060, 2633061, faks 018 2633952, 2633950.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszs.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa obłożeń pola operacyjnego, odzieży ochronnej oraz obuwia dla Bloku Operacyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obłożeń pola operacyjnego, odzieży ochronnej oraz obuwia dla Bloku Operacyjnego w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 2 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-0, 33.16.20.00-3, 18.11.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz/e cenowy/e oferty. 2. Pełnomocnictwo, jeżeli będzie miała miejsce sytuacja wymieniona w pkt I SIWZ - opis sposobu przygotowania oferty. 3. Dokumenty wymienione przy opisie przedmiotu zamówienia. 4. Katalogi producenta takie, których treść będzie potwierdzała spełnienie wymagań Zamawiającego. 5. Oświadczenie, że materiał spełnia wymogi normy EN 13795.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
§2 1. Umowa zawarta jest na okres 12 miesięcy od podpisania umowy - od do 2. W przypadku niezrealizowania dostawy w określonym 12-miesięcznym terminie Zamawiający stosownym aneksem zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu, o jakim mowa w ust.1, jednak nie dłużej, niż do 6 miesięcy. §3 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy w ilościach i cenach wyszczególnionych w załącznikuach numer do niniejszej umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania stałości cen na przedmiot umowy wymieniony w ust. 1 przez okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem niezależnej od Wykonawcy zmiany stawki podatku VAT. W przypadku zmian przepisów dotyczących wysokości podatku VAT w czasie obowiązywania umowy, ceny ulegną zmianie stosownie do tych przepisów, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Wykonawca ma obowiązek poinformować w formie pisemnej Zamawiającego - osobę wymienioną w §2 ust. 6 o zmianie stawki podatku VAT. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość: a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy - w przypadku zmiany tych danych, b) rezygnacji Wykonawcy z powierzenia wykonania części/całości umowy podwykonawcy (JEŻELI W REALIZACJI UMOWY UCZESTNICZYĆ BĘDZIE PODWYKONAWCA) - w przypadku takiej rezygnacji, c) obniżenia ceny przez Wykonawcę - w przypadku zmiany cen stosowanych przez Wykonawcę. 6. Zmiana, o której mowa w ust. 5 musi być odpowiednio udokumentowana przez każdą ze stron i obowiązuje po podpisaniu aneksu przez obie strony. §9 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności, powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach - art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pszs.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych Zamawiającego - ul. Szpitalna 14, Nowy Targ - budynek administracji, pokój nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Dziennik Podawczy Zamawiającego - ul. Szpitalna 14, Nowy Targ - budynek administracji, pokój nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odzież operacyjna wielokrotnego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież operacyjna wielokrotnego użytku w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-0, 33.16.20.00-3, 18.11.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa obłożeń uniwersalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obłożeń uniwersalnych w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-0, 33.16.20.00-3, 18.11.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa obłożeń chirurgicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obłożeń chirurgicznych w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-0, 33.16.20.00-3, 18.11.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa obłożeń pediatrycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obłożeń pediatrycznych w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-0, 33.16.20.00-3, 18.11.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa obłożeń ortopedycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa obłożeń ortopedycznych w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-0, 33.16.20.00-3, 18.11.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa obłożeń ginekologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obłożeń ginekologicznych w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-0, 33.16.20.00-3, 18.11.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa obłożeń pojedynczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obłożeń pojedynczych w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-0, 33.16.20.00-3, 18.11.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa sterylnych fartuchów chirurgicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sterylnych fartuchów chirurgicznych w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-0, 33.16.20.00-3, 18.11.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa fartuchów i prześcieradeł higienicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fartuchów i prześcieradeł higienicznych w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-0, 33.16.20.00-3, 18.11.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa zestawów do cięcia cesarskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów do cięcia cesarskiego w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa zestawów do porodu z laminatu dwuwarstwowego z włókniną wiskozową.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa zestawów do porodu z laminatu dwuwarstwowego z włókniną wiskozową w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa obłożeń do zabiegu ginekologicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obłożeń do zabiegu ginekologicznego w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 4 w Nowym Targu na potrzeby stołówki od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
- Dostawa endoprotez stawu biodrowego z trzpieniem przynasadowym wraz z użyczeniem napędów i instrumentarium
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 11 w Nowym Targu".
- Robota budowlana - Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa PSzS na potrzeby SOR, OIOM oraz poradni po-covidowych wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 19634/3, obr. 0001 w Nowym Targu.
- Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej dla inwestycji: "Przebudowa i rozbudowa budynku Starego Szpitala w Nowym Targu wraz z zagospodarowaniem terenu dla Akademii Nauk Stosowanych w NT"
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Remont sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 1 im. Tadeusz Kościuszki w Nowym Targu".
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa medycznych środków materiałowych - komponentów do IPMed
- Dostawa stołów operacyjnych, lampy operacyjnej dwuczaszowej, kolumny chirurgicznej, wózków do transportu chorych w pozycji leżącej, wózków anestezjologicznych, (....) w podziale na 13 części.
- DOSTAWA MEDYCZNYCH MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH
- Materiały i sprzęt jednorazowy na potrzeby ortopedii dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- Dostawa sprzętu medycznego
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.