eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla uczniów ponadgimnazjalnych szkół Miasta Dąbrowa Górnicza Część 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu programowania i obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie CNC. Część 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie wielomodułowego szkolenia obejmującegokurs barmana 1 stopnia (Level A) z obsługą kas fiskalnych w zakresie podstawowym, warsztatami sztuki carvingu na poziomie podstawowym oraz minimum sanitarnym. Dalsza część nazwy nadanej zamówieniu przez zamawiającego znajduje się w sekcji II.3 ogłoszenia.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-05

Dąbrowa Górnicza: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla uczniów ponadgimnazjalnych szkół Miasta Dąbrowa Górnicza Część 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu programowania i obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie CNC. Część 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie wielomodułowego szkolenia obejmującego: kurs barmana 1 stopnia (Level A) z obsługą kas fiskalnych w zakresie podstawowym, warsztatami sztuki carvingu na poziomie podstawowym oraz minimum sanitarnym. Dalsza część nazwy nadanej zamówieniu przez zamawiającego znajduje się w sekcji II.3 ogłoszenia.
Numer ogłoszenia: 399972 - 2014; data zamieszczenia: 05.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 213397 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla uczniów ponadgimnazjalnych szkół Miasta Dąbrowa Górnicza Część 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu programowania i obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie CNC. Część 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie wielomodułowego szkolenia obejmującego: kurs barmana 1 stopnia (Level A) z obsługą kas fiskalnych w zakresie podstawowym, warsztatami sztuki carvingu na poziomie podstawowym oraz minimum sanitarnym. Dalsza część nazwy nadanej zamówieniu przez zamawiającego znajduje się w sekcji II.3 ogłoszenia..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty dla dostaw i usług określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.). Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursów podnoszących poziom umiejętności dla uczniów ponadgimnazjalnych szkół Miasta Dąbrowa Górnicza w ramach II naboru uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego I. Część 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu programowania i obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie CNC 1.Cel kursu - podniesienie kwalifikacji zawodowych poprzez ukończenie kursu programowania i obsługi obrabiarek CNC sterowanych numerycznie i uzyskanie możliwości podjęcia pracy w zakresie programowania lub obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie. Kurs powinien zakończyć się sprawdzeniem zdobytej wiedzy i umiejętności. 2. Wymiar godzin kursu - 80 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i praktycznych, z czego zajęcia teoretyczne - 36 godzin lekcyjnych, zajęcia praktyczne - 44 godziny lekcyjne. 3. Plan realizacji kursu - Program kursu określający szczegółową tematykę musi spełniać wymogi formalne określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 622) i musi zawierać co najmniej zagadnienia obejmujące: - podstawy obróbki skrawaniem; - czytanie rysunku technicznego; - planowanie procesu technologicznego obróbki skrawaniem; - programowanie procesów technologicznych na obrabiarkach sterowanych numerycznie; - obsługę programów Komputerowego Wspomagania Wytwarzania CAM niezbędnych w przedmiotowym procesie kształcenia; - stanowiskowe przepisy BHP i ppoż. (tokarka, frezarka); - obsługę frezarki i tokarki sterowanej numerycznie CNC. Program może być uzupełniony lub poszerzony o zagadnienia, które w ocenie wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia do wykonywania pracy w zakresie programowania i obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie CNC. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania imiennej listy uczestników dostarczyć do siedziby Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, pok. nr 210 harmonogram i szczegółowy program kursu. Kurs będzie realizowany zgodnie z przyjętym harmonogramem. 4. Materiały szkoleniowe - Wykonawca zapewni uczestnikom materiały szkoleniowe związane bezpośrednio z zakresem kursu w postaci książek, materiały piśmiennicze (co najmniej 1 zeszyt A-4 w twardej oprawie, długopis oraz teczka wiązana). Po zakończeniu kursu ww. materiały przejdą na własność uczestników. 5. Środki ochrony osobistej - wykonawca na czas szkolenia praktycznego zapewni uczestnikom środki ochrony osobistej, zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP w przedmiotowym zakresie kursu. 6. Uzyskane uprawnienia i dokumenty - Każdy uczestnik kursu otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu programowania i obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie CNC na wzorze MEN zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 622) wraz z suplementem. 7. Termin i miejsce przeprowadzenia kursu: Kurs powinien zostać zrealizowany na terenie miasta Dąbrowa Górnicza. Zajęcia teoretyczne i praktyczne w wymiarze nie przekraczającym 4 godzin lekcyjnych dziennie winny odbywać się po zajęciach szkolnych i trwać nie dłużej niż do godziny 20:00. W dniach wolnych od nauki szkolnej zajęcia mogą odbywać się w godzinach od 8:00 do 18:00, w wymiarze nie przekraczającym 6 godzin lekcyjnych dziennie. Termin realizacji - do 30.12.2014 r. 8.Liczba uczestników kursu: maksymalnie 17 osób. II. Część 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie wielomodułowego szkolenia obejmującego: kurs barmana 1 stopnia (Level A) z obsługą kas fiskalnych w zakresie podstawowym, warsztatami sztuki carvingu na poziomie podstawowym oraz minimum sanitarnym 1. Cel szkolenia- podniesienie kwalifikacji zawodowych poprzez ukończenie kursu barmana 1 stopnia oraz zdobycie dodatkowych umiejętności umożliwiających podjęcie pracy w charakterze barmana. Szkolenie powinno zakończyć się sprawdzianem zdobytej wiedzy i umiejętności. 2. Wymiar godzin szkolenia - 48 godzin lekcyjnych, w tym: 30 godzin lekcyjnych zajęć w zakresie kursu barmana I stopnia, 5 godzin lekcyjnych zajęć w zakresie obsługi kas fiskalnych na poziomie podstawowym, 8 godzin lekcyjnych zajęć w zakresie warsztatów carvingu na poziomie podstawowym oraz 5 godzin lekcyjnych zajęć w zakresie minimum sanitarnego. 3. Plan realizacji szkolenia - Program wielomodułowego szkolenia określający szczegółową tematykę musi spełniać wymogi formalne określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych ((t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 622) i musi zawierać co najmniej poniższe zagadnienia: - Podstawowe aspekty pracy barmana; - Sylwetka barmana; - Sztuka prowadzenia baru; - Poznanie sprzętu barowego, narzędzi oraz akcesoriów barowych; - Zarys technologii i towaroznawstwa napojów alkoholowych i bezalkoholowych; - Produkcja, podział i charakterystyka napojów alkoholowych; - Normy spożywania napojów alkoholowych; - Poznanie technik mieszania i nauka mieszania; - Ćwiczenia technik miksowania napojów alkoholowych z wykorzystaniem różnych gatunków alkoholi i miksowania napojów bezalkoholowych; - Styl wolny jako alternatywna sztuka barmańska; - Ćwiczenia technik miksowania w stylu wolnym; - Dekorowanie i podawanie napojów alkoholowych i bezalkoholowych; - Warsztaty w zakresie sztuki dekorowania i rzeźbienia w owocach i warzywach - carving; - Podstawowe zagadnienia z zakresu higieny przy produkcji i obrocie żywnością - minimum sanitarne; - Rozliczenia z klientami, warunki stosowania kas fiskalnych, budowa i działanie urządzeń fiskalnych, ewidencja sprzedaży, różne formy płatności, programowanie stawek VAT, programowanie nagłówka i nowych programów, storno, sporządzanie raportów - obsługa kas fiskalnych. Program może być uzupełniony lub poszerzony o zagadnienia, które w ocenie wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia do wykonywania pracy barmana. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania imiennej listy uczestników dostarczyć do siedziby Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, pok. nr 210 harmonogram szkolenia z uwzględnieniem terminów realizacji poszczególnych modułów i szczegółowy program szkolenia. Szkolenie będzie realizowane zgodnie z przyjętym harmonogramem. 4. Materiały szkoleniowe - Wykonawca zapewni uczestnikom materiały szkoleniowe związane bezpośrednio z zakresem szkolenia barmanów i sztuki carvingu w postaci książek, w zakresie obsługi kas fiskalnych i minimum sanitarnego w postaci skryptów oraz materiały piśmiennicze (co najmniej 1 zeszyt A-4 w twardej oprawie, długopis oraz teczka wiązana). Po zakończeniu szkolenia ww. materiały przejdą na własność uczestników. 5. Materiały zużywalne, akcesoria i sprzęt - Wykonawca musi zapewnić uczestnikom szkolenia materiały zużywalne i akcesoria, w szczególności odpowiednie do programu szkolenia różne rodzaje napojów alkoholowych, bezalkoholowych, soków, syropów i dodatków oraz elementów dekoracyjnych, jak również odpowiednie do programu szkolenia carvingu różne rodzaje owoców i warzyw - w ilości zapewniającej każdemu uczestnikowi zdobycie samodzielnych umiejętności praktycznych. Ponadto Wykonawca musi zapewnić uczestnikom szkolenia podstawowy sprzęt barmański zapewniający przygotowanie uczestników szkolenia do samodzielnej pracy za barem, a także odpowiednią do liczby uczestników liczbę noży carvingowych. 6. Środki ochrony osobistej - wykonawca na czas szkolenia praktycznego zapewni uczestnikom środki ochrony osobistej, zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP w przedmiotowym zakresie. 7. Uzyskane uprawnienia i dokumenty - Każdy uczestnik szkolenia otrzyma zaświadczenie o ukończeniu wielomodułowego szkolenia obejmującego: kurs barmana 1 stopnia (Level A) z obsługą kas fiskalnych w zakresie podstawowym, warsztatami sztuki carvingu na poziomie podstawowym oraz minimum sanitarne na wzorze MEN zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 622) wraz z suplementem. Termin i miejsce przeprowadzenia szkolenia: Wszystkie zajęcia w ramach szkolenia powinny zostać zrealizowane na terenie miasta Dąbrowa Górnicza. Zajęcia teoretyczne i praktyczne na kursie barmana w wymiarze nie przekraczającym 4 godzin lekcyjnych dziennie winny odbywać się po zajęciach szkolnych i trwać nie dłużej niż do godziny 20:00. Szkolenie obsługi kas fiskalnych w pełnym wymiarze 5 godzin lekcyjnych powinno być zorganizowane po zajęciach szkolnych lub w dniu wolnym od nauki szkolnej. Szkolenie minimum sanitarne w pełnym wymiarze 5 godzin lekcyjnych powinno być zorganizowane po zajęciach szkolnych lub w dniu wolnym od nauki szkolnej. Warsztaty carvingu w pełnym wymiarze 8 godzin lekcyjnych winny być zorganizowane i przeprowadzone w dniu wolnym od nauki szkolnej. W dniach wolnych od nauki szkolnej zajęcia mogą odbywać się w godzinach od 8:00 do 18:00. Termin realizacji - do 30.12.2014 r. 8.Liczba uczestników szkolenia: maksymalnie 13 osób. III. Część 3 - Zorganizowanie i przeprowadzenie wielomodułowego szkolenia w zakresie kursu florystyki z obsługą kas fiskalnych w zakresie podstawowym i nauką udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej dla uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Słabo Widzących i Niewidomych oraz Zespołu Szkół Zawodowych Sztygarka. 1. Cel szkolenia - podniesienie kwalifikacji zawodowych poprzez ukończenie kursu florystyki oraz podniesienie poziomu umiejętności dodatkowych umożliwiających podjęcie pracy w zawodzie florysty. Szkolenie powinno zakończyć się sprawdzianem zdobytej wiedzy i umiejętności. 2. Wymiar godzin szkolenia - 40 godzin lekcyjnych, w tym 30 godzin lekcyjnych zajęć w zakresie kursu florystyki, 5 godzin lekcyjnych zajęć w zakresie obsługi kas fiskalnych oraz 5 godzin lekcyjnych zajęć w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. 3. Plan realizacji szkolenia - Program wielomodułowego szkolenia określający szczegółową tematykę musi spełniać wymogi formalne określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 622) i musi zawierać co najmniej poniższe zagadnienia: - podstawowe aspekty pracy florysty, w szczególności pracy w kwiaciarni, - zasady tworzenia kompozycji kwiatowych, - koło barw, zasada złotego podziału, - zasady doboru kwiatów i roślin ozdobnych do artystycznego układania dekoracji i bukietów, - środki techniczne i materiały dekoracyjne, - zasady przechowywania i pielęgnacji kwiatów i roślin ciętych, - najnowsze trendy we florystyce, - podstawowe techniki układania dekoracji kwiatowych i roślinnych, - florystyka okazjonalna - florystyka ślubna, florystyka pogrzebowa, - sztuka układania kwiatów i kompozycji roślinnych w naczyniach i koszach - elementy dekoracji stołów, sal bankietowych, kościołów itp., - rozliczenia z dostawcami i klientami, warunki stosowania kas fiskalnych, budowa i działanie urządzeń fiskalnych, ewidencja sprzedaży, różne formy płatności, programowanie stawek VAT, programowanie nagłówka i nowych programów, storno, sporządzanie raportów - obsługa kas fiskalnych, - podstawowe zasady udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Program może być uzupełniony lub poszerzony o zagadnienia, które w ocenie wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia do wykonywania zawodu florysty, obsługi kas fiskalnych lub udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania imiennej listy uczestników dostarczyć do siedziby Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, pok. nr 210 harmonogram szkolenia z uwzględnieniem terminów realizacji poszczególnych modułów i szczegółowy program szkolenia. Szkolenie będzie realizowane zgodnie z przyjętym harmonogramem. 4. Materiały szkoleniowe - Wykonawca zapewni uczestnikom materiały szkoleniowe związane bezpośrednio z zakresem sztuki układania kwiatów w postaci książki, skryptów w zakresie obsługi kas fiskalnych i udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz materiały piśmiennicze (co najmniej 1 zeszyt A-4 w twardej oprawie, długopis oraz teczka wiązana). Po zakończeniu szkolenia ww. materiały przejdą na własność uczestników. 5. Materiały szkoleniowe na zajęcia praktyczne - Wykonawca musi zapewnić uczestnikom materiały zużywalne w liczbie zapewniającej każdemu uczestnikowi zdobycie samodzielnych umiejętności praktycznych zgodnie z programem szkolenia. W szczególności wykonawca musi zapewnić uczestnikom co najmniej 4 rodzaje żywych kwiatów i co najmniej 4 rodzaje innych roślin ozdobnych do tworzenia kompozycji oraz odpowiednie do programu szkolenia materiały dekoracyjne i pomocnicze (typu: papier lub folie ozdobne, tkaniny, włókniny, bibuły, wstążki, kleje, brokaty, środki nabłyszczające lub barwiące, gąbki florystyczne lub stelaże, drut florystyczny, sznurek, różne naczynia lub koszyki). Ponadto Wykonawca musi zapewnić uczestnikom odpowiednią do liczby uczestników liczbę narzędzi florystycznych. 6. Środki ochrony osobistej - wykonawca na czas szkolenia praktycznego zapewni uczestnikom środki ochrony osobistej, zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP w przedmiotowym zakresie. 7. Uzyskane uprawnienia i dokumenty - Każdy uczestnik szkolenia otrzyma zaświadczenie o ukończeniu wielomodułowego szkolenia w zakresie kursu florystyki z obsługą kas fiskalnych w zakresie podstawowym i nauką udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej na wzorze MEN zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 622) wraz z suplementem. 8. Termin i miejsce przeprowadzenia szkolenia: Wszystkie zajęcia w ramach szkolenia powinny zostać zrealizowane na terenie miasta Dąbrowa Górnicza. Zajęcia teoretyczne i praktyczne na kursie florystyki w wymiarze nie przekraczającym 4 godzin lekcyjnych dziennie winny odbywać się po zajęciach szkolnych i trwać nie dłużej niż do godziny 20:00. Szkolenie obsługi kas fiskalnych w pełnym wymiarze 5 godzin lekcyjnych powinno być zorganizowane po zajęciach szkolnych lub w dniu wolnym od nauki szkolnej. Szkolenie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej w pełnym wymiarze 5 godzin lekcyjnych powinno być zorganizowane po zajęciach szkolnych lub w dniu wolnym od nauki szkolnej. W dniach wolnych od nauki szkolnej zajęcia mogą odbywać się w godzinach od 8:00 do 18:00. Termin realizacji - do 30.12.2014 r. 9. Liczba uczestników szkolenia: maksymalnie 19 osób. IV. Część 4 - Zorganizowanie i przeprowadzenie wielomodułowego szkolenia w zakresie kursu księgowości małych i średnich przedsiębiorstw oraz e-biznesu 1. Cel szkolenia - podniesienie poziomu umiejętności i kompetencji poprzez ukończenie kursu księgowości małych i średnich przedsiębiorstw oraz kursu e-biznesu oraz przygotowanie uczestników do prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Szkolenie powinno zakończyć się sprawdzianem zdobytej wiedzy i umiejętności. 2. Wymiar godzin szkolenia - 60 godzin lekcyjnych, w tym: 40 godzin lekcyjnych zajęć w zakresie księgowości małych i średnich przedsiębiorstw oraz 20 godzin lekcyjnych zajęć w zakresie e-biznesu. 3. Plan realizacji szkolenia - Program wielomodułowego szkolenia określający szczegółową tematykę musi spełniać wymogi formalne określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych ((t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 622) i musi zawierać co najmniej zagadnienia obejmujące: - Formy organizacyjne działalności gospodarczej, - Etapy zakładania działalności gospodarczej, - Aspekty formalno-prawne prowadzenia działalności gospodarczej, - Podstawy księgowości i rachunkowości małego przedsiębiorstwa, - Prowadzenie Podatkowej księgi przychodów i rozchodów, - Opodatkowanie działalności gospodarczej i rozliczanie z Urzędem Skarbowym, - Biznes-plan, - Źródła finansowe pozyskiwane na rozpoczęcie działalności gospodarczej, - Obsługa programu komputerowego wspomagającego prowadzenie działalności gospodarczej, w tym rozliczanie się z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym, - Zakładanie e-biznesu - rejestracja, - Platformy umożliwiające prowadzenie działalności handlowej, - Rozliczenia internetowe - usługi płatności internetowych, - Zakładanie i prowadzenie sklepu internetowego. Program może być uzupełniony lub poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia do zakładania i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Po podpisaniu umowy i otrzymaniu imiennego wykazu uczestników, Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania imiennej listy uczestników dostarczyć Zamawiającemu do siedziby Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, pok. nr 210 harmonogram szkolenia z uwzględnieniem terminów realizacji poszczególnych modułów i szczegółowy program szkolenia. Szkolenie będzie realizowane zgodnie z przyjętym harmonogramem. 4. Materiały szkoleniowe - Wykonawca zapewni uczestnikom materiały szkoleniowe związane bezpośrednio z zakresem szkolenia - w zakresie kursu księgowości w postaci książki i w zakresie prowadzenia e-biznesu w formie elektronicznej na płycie CD/DVD oraz materiały piśmiennicze (co najmniej 1 zeszyt A-4 w twardej oprawie, długopis oraz teczka wiązana). Po zakończeniu szkolenia ww. materiały przejdą na własność uczestników. 5. Uzyskane uprawnienia i dokumenty - Każdy uczestnik szkolenia otrzyma zaświadczenie o ukończeniu wielomodułowego szkolenia w zakresie kursu księgowości małych i średnich przedsiębiorstw oraz e-biznesu na wzorze MEN zgodnie rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 622) wraz z suplementem. 6. Termin i miejsce przeprowadzenia szkolenia: Wszystkie zajęcia w ramach szkolenia powinny zostać zrealizowane na terenie miasta Dąbrowa Górnicza. Zajęcia teoretyczne i praktyczne w wymiarze nie przekraczającym 4 godzin lekcyjnych dziennie winny odbywać się po zajęciach szkolnych i trwać nie dłużej niż do godziny 20:00. W dniach wolnych od nauki szkolnej zajęcia mogą odbywać się w godzinach od 8:00 do 18:00 w wymiarze nie przekraczającym 6 godzin lekcyjnych. Termin realizacji - do 30.12.2014 r. 7. Liczba uczestników szkolenia: maksymalnie 6 osób. V. Pozostałe wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia dotyczące wszystkich części zamówienia: 1). Wszystkie szkolenia powinny zostać przeprowadzone zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 622). 2). Godzina lekcyjna kursu oznacza 45 minut, a liczba i długość przerw pomiędzy zajęciami będzie ustalona w sposób elastyczny przez Wykonawcę, jednak w wymiarze nie mniejszym niż 5 min. na każde dwie godziny lekcyjne kursu/szkolenia. 3).Wykonawca winien zapewnić i dostosować odpowiednią ilość i jakość pomieszczeń do przeprowadzenia oferowanego kursu/szkolenia oraz wyposażyć je w odpowiedni sprzęt i pomoce dydaktyczne, w szczególności liczba stolików i krzeseł na zajęciach powinna być odpowiednia do liczby uczestników kursu (grupy), a uczestnicy powinni mieć swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych z zapewnioną ciepłą wodą, zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i Ppoż. oraz rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69, z późn. zm.). 4).Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia informacji adresowej o miejscu przeprowadzenia zajęć w ramach oferowanego kursu/szkolenia w Formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SIWZ). 5). Wykonawca po podpisaniu umowy, w ramach oferowanych usług winien na czas kursu/szkolenia ubezpieczyć każdego z uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków (suma ubezpieczenia 1 osoby - min. 5000,00 zł). Polisę lub dokument potwierdzający ubezpieczenie uczestników Wykonawca powinien przedłożyć Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych od dnia rozpoczęcia zajęć, w innym przypadku zostaną naliczone kary umowne zgodnie z projektem umowy - zał. nr 8/1, i (-lub) 8/2, i (-lub) 8/3, i (-lub) 8/4 do SIWZ. 6).Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji kursu/szkolenia w postaci Dziennika zawierającego listy obecności (na wzorze Zamawiającego), protokołów lub innych dokumentów potwierdzających wydanie i odbiór przez uczestników szkolenia wszelkich materiałów szkoleniowych i piśmienniczych, rejestru zaświadczeń MEN z suplementami wydanych uczestnikom na potwierdzenie odbycia kursu/szkolenia. Ponadto Zamawiający wymaga wykonania przez Wykonawcę dokumentacji szkolenia w postaci materiału fotograficznego (koniecznie z datą) z przeprowadzonych zajęć (po 5 zdjęć z każdego rodzaju zajęć w ramach danego szkolenia) i utrwalenia materiału fotograficznego na płycie CD/DVD. 7). Po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy: - imienną listę osób, które będą uczestnikami szkoleń/kursów; - wzór dziennika i list obecności; - wzór protokołu odbioru usługi szkoleniowej; - oraz inne informacje niezbędne do ubezpieczenia uczestników oraz do sporządzenia harmonogramu i ustalenia terminu rozpoczęcia szkolenia w oferowanym zakresie. 8). Zamawiający ma prawo do przeprowadzenia ewaluacji szkolenia. 9). Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: - niezgłoszeniu się uczestników na kurs/szkolenie - przerwaniu kursu lub rezygnacji z uczestnictwa; - innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu kursu/szkolenia i umowy. 10). Wszystkie prowadzone w trakcie realizacji kursu/szkolenia dokumenty oraz kserokopie zaświadczeń MEN i suplementów wydanych uczestnikom, kserokopie protokołów lub innych dokumentów potwierdzających przeprowadzenie sprawdzianów wiedzy i umiejętności wraz z uzyskanymi wynikami, materiał fotograficzny z realizacji szkolenia zarejestrowany na płycie CD/DVD - Wykonawca przekaże Zamawiającemu w ciągu 7 dni roboczych od dnia zakończenia kursu/szkolenia. W dniu przekazania przez Wykonawcę ww. dokumentacji zostanie sporządzony Protokół odbioru usługi szkoleniowej. 11). Wszystkie pomieszczenia, materiały szkoleniowe i piśmiennicze wydane uczestnikom, wszystkie dokumenty prowadzone przez Wykonawcę w trakcie realizacji kursu/szkolenia oraz zaświadczenia wydane uczestnikom szkoleń powinny posiadać informację o współfinansowaniu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 i uwagami Zamawiającego (logotypy Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - informacja możliwa jest do pobrania w wersji elektronicznej z pliku Logotypy zał. nr 9 do wniosku). UWAGA - Jeżeli Wykonawca zgodnie z obowiązującymi go przepisami nie może dokonać ww. oznaczenia na wydawanych uczestnikom zaświadczeniach - zobowiązany jest wydać uczestnikom szkoleń dodatkowe Certyfikaty ukończenia szkolenia zawierające wymagane oznaczenie EFS i POKL. 11. Rozwiązania równoważne Wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawą. W związku z tym : 1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych - tj. o parametrach merytorycznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do rozwiązań, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. 2. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację usługi zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ. Dot. sekcji II.1 niniejszego ogłoszenia:Ciąg dalszy nazwy zadania:Część 3 - Zorganizowanie i przeprowadzenie wielomodułowego szkolenia w zakresie kursu florystyki z obsługą kas fiskalnych w zakresie podstawowym i nauką udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej dla uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Słabo Widzących i Niewidomych oraz Zespołu Szkół Zawodowych Sztygarka. Część 4 - Zorganizowanie i przeprowadzenie wielomodułowego szkolenia w zakresie kursu księgowości małych i średnich przedsiębiorstw oraz e-biznesu. w ramach II naboru uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.. Dot. sekcji IV.6 niniejszego ogłoszenia:dot. Cz. 1. Cena netto wybranej oferty: 19 992,00 zł; Cena netto oferty z najniższą ceną:19 992,00 zł, Cena netto oferty z najwyższą ceną: 27 013,00 zł, dot. Cz. 2. Cena netto wybranej oferty: 17 209,79 zł; Cena netto oferty z najniższą ceną:17 209,79 zł, Cena netto oferty z najwyższą ceną: 18 967,00 zł, dot. Cz. 3. Cena netto wybranej oferty: 14 991,00 zł; Cena netto oferty z najniższą ceną:14 991,00 zł, Cena netto oferty z najwyższą ceną: 14 991,00 zł, dot. Cz. 4. Cena netto wybranej oferty: 6 312,00 zł; Cena netto oferty z najniższą ceną: 6 312,00 zł, Cena netto oferty z najwyższą ceną: 11 274,00 zł. Zamawiający informuje, że z postępowania wykluczył jednego Wykonawcę (dot. Cz. 1, 2 i 4).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane jest w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetancji w regionach Działanie 9.2 -Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.Źródła finansowania: Europejski Fundusz Społeczny: 85%, budżet państwa 2,25%, wkład własny 12,75%.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu programowania i obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie CNC

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Kształcenia Biznesu Sp. z o.o., ul. Zamkowa 3, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25542,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19992,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19992,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27013,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie wielomodułowego szkolenia obejmującego: kurs barmana 1 stopnia (Level A) z obsługą kas fiskalnych w zakresie podstawowym, warsztatami sztuki carvingu na poziomie podstawowym oraz minimum sanitarnym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Dąbrowie Górniczej, ul. Kr. Jadwigii 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14014,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17209,79

  • Oferta z najniższą ceną: 17209,79 / Oferta z najwyższą ceną: 18967,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie wielomodułowego szkolenia w zakresie kursu florystyki z obsługą kas fiskalnych w zakresie podstawowym i nauką udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej dla uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Słabo Widzących i Niewidomych oraz Zespołu Szkół Zawodowych Sztygarka.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DlaKadr.PL Sp. z o.o., ul. Elektryczna 1/3 lok. 216, 15-080 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13813,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14991,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14991,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14991,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie wielomodułowego szkolenia w zakresie kursu księgowości małych i średnich przedsiębiorstw oraz e-biznesu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Dąbrowie Górniczej, ul. Kr. Jadwigi 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5514,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6312,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6312,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11274,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.