eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › ZP WORD 2/dostawapaliwa/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-25

Poznań: ZP WORD 2/dostawapaliwa/2009
Numer ogłoszenia: 39994 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego , ul. Wilczak 53, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8290180, faks 061 8290187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Wojewódzka Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP WORD 2/dostawapaliwa/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa paliwa do pojazdów stanowiących własność lub będących w posiadaniu Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Poznaniu przystosowanych do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy i szkoleń, w tym : benzyna bezołowiowa Pb95 - 140.000 l. (CPV 09132100 -4 ), olej napędowy - 40.000 l. (CPV 09134000-7 ). Zamawiający zastrzega możliwość zakupu mniejszej ilości paliw, niż podane powyżej. Z tytułu niezrealizowania zakupu paliwa w ilościach wskazanych powyżej Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. W przypadku zrealizowania przez Wykonawcę przedmiotu umowy, przed terminem wskazanym w §2 ust. 2 umowy, umowa ulega rozwiązaniu. Wykonawca zobowiązuje się stosować najniższą cenę brutto za 1 litr paliwa obowiązującą na stacji benzynowej w dniu tankowania w przypadku, gdy cena ta jest niższa od zaoferowanej. Cena paliwa może ulec zmianie tylko wskutek niezależnych od Wykonawcy jej zmian na krajowym rynku paliw i tylko w stopniu odpowiadającym tym zmianom. Dostawy będą realizowane na zasadzie bezgotówkowych tankowań pojazdów do zbiornika w wybranej stacji Wykonawcy. Wykonawca zapewnia właściwą jakość dostarczonego paliwa zgodnie z obowiązującymi normami i wymaganiami jakościowymi. Wykonawca każdorazowo okazuje i załącza do faktury świadectwa jakości z potwierdzeniem, że dotyczą one przedmiotowej dostawy paliwa. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych paliwa Zamawiający zgłasza niezwłocznie pisemną reklamację do Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany rozpatrzyć reklamację w terminie 7 dni od daty jej otrzymania i zawiadomić pisemnie Zamawiającego o jej uznaniu lub odrzuceniu. Nie udzielenie odpowiedzi na zgłoszoną reklamację w ciągu 7 dni od daty jej otrzymania uważane jest przez Zamawiającego za uznanie reklamacji przez Wykonawcę. Załatwienie reklamacji będzie następować poprzez wymianę produktu wadliwego na wolny od wad na koszt Wykonawcy w terminie 3 dni licząc od daty uznania reklamacji przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia wszelkich kosztów związanych z naprawą pojazdów uszkodzonych w wyniku zakupu paliwa nie zawierającego określonych norm jakościowych. Tankowania będą odbywały się sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego. Każdy pojazd Zamawiającego powinien być zatankowany, niezależnie od ilości klientów, w czasie nie dłuższym niż 30 minut od zgłoszenia się kierowcy Zamawiającego do pracownika stacji. Wykonawca wystawia zbiorcze faktury po 10-ym, po 20-ym i w ostatnim dniu każdego miesiąca, regulujące należności za faktycznie sprzedane paliwo. Faktura za zakupione paliwa płynne będzie zawierała ilość paliwa, cenę brutto jaka obowiązywała w okresie rozliczeniowym oraz udzielony rabat . Odbiór benzyny i oleju napędowego przez Zamawiającego będzie się odbywać ze stacji na podstawie druków Karta tankowań pojazdów WORD. Pojazdy WORD, które będą korzystały z paliwa to: samochody osobowe (kat. B) - 28 szt., samochody ciężarowe - 4 szt., motocykle - 5 szt., samochody osobowo-dostawcze - 2 szt., motorowery - 1 szt., ciągnik rolniczy - 1 szt. W przypadku nabycia lub zbycia pojazdów numery rejestracyjne mogą ulec zmianie. Informacja o powyższym będzie wprowadzona do umowy aneksem...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.32.10.0 - Benzyna bezołowiowa 91.34.00.0 - Oleje napędowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności lub działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy : 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówienia publicznych, 3) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 4) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 5) nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli : 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt.3, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3, 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia, wymaganych przez Zamawiającego na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. nr 87, poz.605 z późn.zm.)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca składa: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie wskazanym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 4)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby dla podmiotów zbiorowych w zakresie wskazanym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 5)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 6)Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: I.zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 2, 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : I.1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, I.2.nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, I.3.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. II.zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, III.jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. I., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt.I. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załącznik nr 1, 2) Projekt umowy, parafowany przez Wykonawcę załącznik nr 2, 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wypełnione i podpisane - załącznik nr 3..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Upust - 25
  • 3 - Odległość od stacji benzynowej od WORD Poznań - 25

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WORD Poznań, ul. Wilczak 53, 61-623 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2009 godzina 09:00, miejsce: WORD Poznań, ul. Wilczak 53, 61-623 Poznań, sekretariat I piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.