eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Zbieranie, wywóz i utylizacja odpadów kuchennych ulegających biodegradacji.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-19

Toruń: Zbieranie, wywóz i utylizacja odpadów kuchennych ulegających biodegradacji.
Numer ogłoszenia: 399936 - 2009; data zamieszczenia: 19.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia , ul. Sobieskiego 36, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 616-25-14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csaiu.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona Narodowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zbieranie, wywóz i utylizacja odpadów kuchennych ulegających biodegradacji..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zbieranie, wywóz i utylizacja odpadów kuchennych ulegających biodegradacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wykonawca powinien złożyć oświadczenia, że: 1/ posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawię pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3/ znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, 5/ zobowiązuje się dotrzymać warunków określonych w SIWZ jako obowiązujących w przypadku wyboru mojej oferty oraz podpisać umowę o treści jak w projekcie umowy - zał. nr 2 do SIWZ, 6/ zapoznał się oraz uzyskałem na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie istotne informacje o warunkach, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia i uwzględniłem je w kalkulacji ceny oferty, 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca powinien załączyć do oferty dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenie z ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożeniem na raty płatności lub wstrzymania w całości wykonania właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia na wykonanie usługi przez cały okres związania z ofertą; 4. Aktualną decyzję na zbieranie i transportowanie odpadów zgodnie z art 28. Ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001r. (Dz.U.Nr 62 poz. 628z dnia 20 .06.2001r). 5. Aktualną decyzję na działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów zgodnie z art 26. Ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001r (Dz.U.Nr 62 poz. 628z dnia 20.06.2001r) lub aktualną umowę z zakładem odzyskującym lub unieszkodliwiającym do którego wykonawca będzie przekazywał odpady zgodnie art 25. Ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001r (Dz.U.Nr 62 poz. 628z dnia 20 .06.2001r); 6. Zaświadczenie stwierdzające, że pojemniki (zbiorniki) na odpady oraz środki transportu podawane są myciu i dezynfekcji po każdorazowym dostarczeniu odpadu do miejsca odzysku lub unieszkodliwiania zgodnie z Rozporządzenie WE Nr 1774 (2002 r Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 03.10.2002r ustanawiające przepisy dotyczące produktów pochodzenia zwierzęcego nie przeznaczonych do spożycia przez ludzi. 7. Aktualna decyzja powiatowego lekarza weterynarii na przewóz produktów pochodzenia zwierzęcego wraz z nadanym Weterynaryjnym Numerem Identyfikacyjnym ( art.4 ust.3 oraz art.6 ustawy z dnia 11.03.2004 o ochronie zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych ( Dz.U. z 2004r Nr 69 poz.625 z późn.zm., art. 7 załącznika II Rozporządzenia WE Nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 03.10.2002r o przepisach zdrowotnych związanych z ubocznymi produktami zwierzęcymi nie przeznaczonymi do spożycia przez ludzi ); 8. Decyzję na odbiór odpadu o kodzie 20 01 08 w myśl art.7 ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach z dnia 13.09.1996r ( Dz.U. Nr 132 poz.622 z 1996r, Dz.U. Nr 236 poz.2008 z 2005r, Dz.U. Nr 144 poz. 1042 z 2006r.) wydaną przez odpowiednie władze administracyjne ze względu na miejsce świadczenia usług..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wykonawca powinien złożyć oświadczenia, że: 1/ posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawię pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3/ znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, 5/ zobowiązuje się dotrzymać warunków określonych w SIWZ jako obowiązujących w przypadku wyboru mojej oferty oraz podpisać umowę o treści jak w projekcie umowy - zał. nr 2 do SIWZ, 6/ zapoznał się oraz uzyskałem na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie istotne informacje o warunkach, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia i uwzględniłem je w kalkulacji ceny oferty, 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca powinien załączyć do oferty dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenie z ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożeniem na raty płatności lub wstrzymania w całości wykonania właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia na wykonanie usługi przez cały okres związania z ofertą; 4. Aktualną decyzję na zbieranie i transportowanie odpadów zgodnie z art 28. Ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001r. (Dz.U.Nr 62 poz. 628z dnia 20 .06.2001r). 5. Aktualną decyzję na działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów zgodnie z art 26. Ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001r (Dz.U.Nr 62 poz. 628z dnia 20.06.2001r) lub aktualną umowę z zakładem odzyskującym lub unieszkodliwiającym do którego wykonawca będzie przekazywał odpady zgodnie art 25. Ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001r (Dz.U.Nr 62 poz. 628z dnia 20 .06.2001r); 6. Zaświadczenie stwierdzające, że pojemniki (zbiorniki) na odpady oraz środki transportu podawane są myciu i dezynfekcji po każdorazowym dostarczeniu odpadu do miejsca odzysku lub unieszkodliwiania zgodnie z Rozporządzenie WE Nr 1774 (2002 r Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 03.10.2002r ustanawiające przepisy dotyczące produktów pochodzenia zwierzęcego nie przeznaczonych do spożycia przez ludzi. 7. Aktualna decyzja powiatowego lekarza weterynarii na przewóz produktów pochodzenia zwierzęcego wraz z nadanym Weterynaryjnym Numerem Identyfikacyjnym ( art.4 ust.3 oraz art.6 ustawy z dnia 11.03.2004 o ochronie zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych ( Dz.U. z 2004r Nr 69 poz.625 z późn.zm., art. 7 załącznika II Rozporządzenia WE Nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 03.10.2002r o przepisach zdrowotnych związanych z ubocznymi produktami zwierzęcymi nie przeznaczonymi do spożycia przez ludzi ); 8. Decyzję na odbiór odpadu o kodzie 20 01 08 w myśl art.7 ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach z dnia 13.09.1996r ( Dz.U. Nr 132 poz.622 z 1996r, Dz.U. Nr 236 poz.2008 z 2005r, Dz.U. Nr 144 poz. 1042 z 2006r.) wydaną przez odpowiednie władze administracyjne ze względu na miejsce świadczenia usług. UWAGA ! Brak lub nieważność któregokolwiek oświadczenia będzie przyczyną wykluczenia Wykonawcy z ubiegania się o zamówienie. Treść oświadczeń zawarta jest w formularzu oferty, zał. nr 1 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csaiu.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Sobieskiego 36, 87-100 Toruń, logistyka pok.9, e-mail zamowienia@csaiu.torun.pl, pocztą, fax 056 653 2261.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia, ul. Sobieskiego 36, 87-100 Toruń, kancelaria jawna..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.